ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ "ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ" ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ


Σε δύο «μέτωπα» που προσδίδουν νέα δυναμική στην τουριστική προοπτική της περιοχής, κινήθηκε τα τελευταία 24ωρα ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής.

Ο Δήμαρχος Στέλιος Βαλιάνος και οι συνεργάτες του έθεσαν σε εφαρμογή σχέδιο δημιουργίας Τοπικής Σύμπραξης μεταξύ των παραγωγών πρωτογενούς τομέα και των επιχειρηματιών στο χώρο του τουρισμού και της εστίασης, το οποίο παρουσίασε χθες από κοινού με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής σε ειδική εκδήλωση, στη Μεγάλη Παναγία.

Λίγες μέρες μετά την επιστροφή του από τη Βιέννη, όπου πραγματοποίησε μια δυναμική παρουσίαση τουριστικού «πακέτου» σε επιλεγμένους Αυστριακούς εκπροσώπους τύπου και γραφείων Προσκυνηματικού & Πολιτιστικού Τουρισμού, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητρόπολης Αρδαμερίου, Ιερισσού και Αγίους Όρους και με τη συνεργασία του Γραφείου ΕΟΤ Αυστρίας.

«Εγκαινιάζουμε σήμερα μια ακόμα τομή για την τουριστική ανάπτυξη στον τόπο μας, την οποία είχαμε προαναγγείλει πριν τις εκλογές του περασμένου Μαΐου, όταν παρουσιάζαμε το πρόγραμμά μας για τον Τουρισμό», τόνισε ο κ. Βαλιάνος, απευθυνόμενος στους επαγγελματίες και στους παραγωγούς που συγκεντρώθηκαν στο Πολιτιστικό Κέντρο Μ.Παναγίας. 

«Μελετήσαμε σωστά, τότε που έπρεπε. Και τώρα ήρθε η ώρα να αποδώσει εκείνη η προεργασία. Ένα άλλο συστατικό της συνταγής, είναι η απόφαση να συνθέσεις υπαρκτές δυνάμεις. Παραγωγοί προϊόντων και Ξενοδόχοι δουλεύουν επί 10 χρόνια μόνοι τους, έχοντας δώσει ήδη τουριστική υπόσταση στον τόπο μας, ως προορισμό. Έπρεπε να συνθέσουμε, να «παντρέψουμε» αυτές τις δύο δυνάμεις, για να πολλαπλασιάσουμε το αποτέλεσμά τους. Και αυτό ακριβώς, έρχεται να επιτύχει  με την παρέμβασή του ο Δήμος.  

Εκπονήσαμε και υλοποιούμε το πρώτο σχέδιο τουριστικής προώθησης, αφού καταγράψαμε και αποτυπώσαμε τις αγορές – στόχους, δημιουργώντας εμπειρίες – πρεσβευτές. Έχουμε δηλαδή στόχο, ο ταξιδιώτης να απολαμβάνει βιωματικές εμπειρίες, τις οποίες θα διαχέει και ο ίδιος ως πληροφορία για τον προορισμό. Μία από αυτές είναι η γαστρονομία. Δεύτερη η οινική περιήγηση στον τόπο μας.»



Στο πλαίσιο της δημιουργίας του Cluster – Φορέα παραγωγών και ξενοδόχων που προωθείται:

•Σχεδιάσθηκαν ενέργειες marketing που καλύπτουν κυρίως τα νέα κανάλια ενημέρωσης (διαδίκτυο, social networking κ.ο.κ.), αλλά και τη δημιουργία ίδιων μέσων (πρωτοβουλιών, εκδηλώσεων και κυρίως συνεργειών), ώστε να αποκτήσουν αναγνωρισιμότητα τα προϊόντα της Αριστοτελικής και Αθωνικής Γης, ώστε να χρησιμοποιούνται σε όλους τους χώρους εστίασης σε τοπικό (αρχικά) και στη συνέχεια σε Περιφερειακό – Εθνικό Επίπεδο.
•Προβλέπεται διαδικασία ανάδειξης ΠΟΠ, προϊόντων με αφετηρία τα Μύδια Ολυμπιάδας.
•Καταρτίζεται πρόγραμμα εκπαίδευσης και ενίσχυσης της εξωστρέφειας των παραγωγών.
•Σχεδιάζονται επαγγελματικές επισκέψεις και αποστολές σε περιοχές για case study.

Το τεχνικό σκέλος της παρουσίασης της διαδικασίας συγκρότησης του φορέα και του τρόπου λειτουργίας, ανέλαβαν στελέχη του Cluster που ήδη λειτουργεί από το Επιμελητήριο Χαλκιδικής.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ Η ΕΝΑΕΡΙΑ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΔΟΛΑΡΙΟ: ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΓΕΝ - ΝΕΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΥΣΟ

ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ