Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2016

ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ ΓΙΑ #SKOURIES KAI ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΕΣ?


Μας μπέρδεψε σήμερα ο υπουργός εργασίας και κοινωνικής ασφάλισης Γιώργος Κατρούγκαλος. Και μας μπέρδεψε γιατί με αφορμή τα σημερινά επεισόδια που σημειώθηκαν στην Αθήνα με τους αγρότες δήλωσε από το βήμα της βουλής

 "Καλέσαμε όλους σε ανοιχτή συζήτηση και διάλογο. Προϋπόθεση για τον διάλογο είναι έρθουν. Έχουμε πάρει αιτήματα από συγκεκριμένα μπλόκα και θα τα συζητήσουμε. Προϋπόθεση του διαλόγου όμως είναι να καθίσουν οι δύο πλευρές γύρω από ένα τραπέζι. Είμαι βέβαιος ότι οι αγρότες θα έρθουν. Γιατί οι αγρότες δεν είναι οι μαγκουροφόροι που επιχείρησαν να εισβάλουν στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Η μαγκούρα του Γκόρτσου δεν είναι σύμβολο Δημοκρατίας. Είναι σύμβολο μικροπολιτικής. Και αυτοί αμαυρώνουν τους αγώνες των αγροτών".

Με λίγα λόγια ο υπουργός Κατρούγκαλος και διαφωνεί με τη χρήση της μαγκούρας και θέλει τον διάλογο με τους αγρότες.

Για εμάς που έχουμε την τύχη να παρακολουθούμε εδώ και χρόνια κάποια πολιτικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που έχουν πάρει θέση στο ζήτημα της επένδυσης χαλκού - χρυσού, η σημερινή στάση του Γ. Κατρούγκαλου συνιστά μέγιστη έκπληξη. Γιατί;

Γιατί πριν 3 χρόνια  στεκόμενος πολιτικά και νομικά στο πλευρό των κατα φαντασίαν οικολόγων της ΒΑ Χαλκιδικής, που έσπασαν, έκαψαν και τρομοκράτησαν στο όνομα του ...δάσους και του... νερού, είχε δηλώσει σε συνέντευξη του στην Αυγή:

" Πώς κρίνετε τις διώξεις που ασκούνται ενάντια σε πολίτες που συμμετέχουν στο κίνημα ενάντια στην εξόρυξη χρυσού στις Σκουριές της Χαλκιδικής;

Όποιος αγωνίζεται πρέπει να συκοφαντείται. Το πρόβατο του Βάρναλη, που «ήσυχα και συνετά, πάει με 'κείνον που νικά» θέλουν ως πρότυπο για την ελληνική κοινωνία. Καμιά κοινωνία όμως δεν αυτοκτονεί. Είχα την τύχη να με καλέσουν οι κάτοικοι της Ιερισσού για στήριξη του νομικού τους αγώνα. Είδα έναν τόπο που είναι στρατευμένος όλος στον αγώνα για την υπεράσπιση του αύριο των παιδιών του. Και με σοβαρό λόγο: δεν ξέρω αν υπήρχε αρσενικό στην περίφημη τούρτα του πρώην πρύτανη της Κρήτης, αλλά σίγουρα βρέθηκε αρσενικό στις γεωτρήσεις της Ιερισσού. Οι πολίτες αυτοί, ασκούν δύο θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα, αυτά στη ζωή και της εξέγερσης απέναντι στην αδικία. Και ο ηθικός και ο ανθρώπινος νόμος είναι μαζί τους.

 Σε ποιες είναι οι περιπτώσεις το Σύνταγμα της χώρας αναγνωρίζει το δικαίωμα των πολιτών στη βία;

Το Σύνταγμά μας θέλει η βία να είναι το τελευταίο καταφύγιο του λαού, όταν δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αλλιώς μια βίαιη επίθεση κατά της δημοκρατίας και του πολιτεύματος. Το άρθρο 120 παρ. 4 θεωρεί την αντίδραση δικαίωμα, μαζί και υποχρέωση: «4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία». Όπως το έλεγαν και οι Ρωμαίοι: ο ανώτατος νόμος της πολιτείας είναι η σωτηρία του λαού.

Τελικά πότε ο Γιώργος Κατρούγκαλος μιλούσε νομικά και πολιτικά ορθά; 

Πότε εννοούσε αυτά που έλεγε; Πότε για την ακρίβεια μιλούσε με την γλώσσα της αλήθειας; Σήμερα σαν υπουργός της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, ή πριν 3 χρόνια σαν νομικά   και πολιτικά αλληλέγγυος στους δράστες επεισοδίων και βιαιοπραγιών του "κινήματος" των Σκουριών

Από αυτές τις απαντήσεις κρίνεται η αξιοπιστία των πολιτικών ανδρών.

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

‘Είχα την τύχη να με καλέσουν οι κάτοικοι της Ιερισσού για στήριξη του νομικού τους αγώνα’. Μοναδική δήλωση επαγγελματισμού και αξιοπιστίας από τον mister 12%, η οποία τελικά δεν τελεσφόρησε ίσως για το ποσοστό αμοιβής. Τώρα αν η μαγκούρα του Γκόρτσου δεν είναι σύμβολο Δημοκρατίας, σύμφωνα με τον ίδιο, τότε τι ακριβώς σημαίνει το τεριλέν μαντηλάκι στο κουστούμι του? Γιατί δεν ξανακάνει τον κόπο να πάει μόνος του στο Σύνταγμα, όπως στο παρελθόν, να διαδηλώσει υπέρ των εργαζομένων ή των αγροτών? Ίσως στις ερχόμενες εκλογές, αν στο μεταξύ δεν τον παραιτήσουν, να κατέβει υποψήφιος στον νομό Χαλκιδικής παρέα με την Κατίνα, όσο για την δικηγορίστικη αγόρευση του να πάει να τα πει σε κανένα ίδρυμα καθυστερημένων (retarded institution).

ΟΒΕΛΙΞ ®