Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

«ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ»

Νύχτα...... Είμαι σ’ ένα δάσος, ωραίο μου φαίνεται... περπατώ ανάμεσα στα δέντρα.....  φοβάμαι λίγο, όμως δεν ξέρω γιατί.... ειδυλλιακό είναι το τοπίο..... έχει και φεγγάρι!
Ξαφνικά.... απαίσιες μυρωδιές αρχίζουν να ξεχύνονται από παντού... τα δέντρα δηλητηριάζονται, όξινα νερά με λούζουν, πίσω μου ακούω βήματα! Ο «δολοφόνος» Παπακωνσταντίνου με κυνηγάει μ’ ένα μαχαίρι, γελώντας ανατριχιαστικά!! Αρχίζω να τρέχω και σε λίγο βρίσκομαι μπροστά σε τι; Στην τρύπα της κολάσεως!! Μια τεράστια τρύπα απειλεί να με καταπιεί, φωτιές βγαίνουν από μέσα έτοιμες να με κάψουν...... Παναγία μου!

Που είμαι; Φταίω εγώ που δεν άκουσα τους «σοφούς Πανεπιστημιακούς δασκάλους»; Τι άλλο θα με βρει; Κι εκεί που τα πόδια μου αρχίζουν να λιώνουν μέσα σε τοξικά απόβλητα, ακούγεται ένας θόρυβος! 


Ξυπνάω κάθιδρη!!! Μου είχε πέσει το βιβλίο απ’ τα χέρια! Ουφ!! Το μόνο που ισχύει απ’ τον εφιάλτη είναι η νύχτα!!!! Αμάν κ. Βρεττέ, κόντεψες να με ξεκάνεις!
Ασ’ το καλό! Χίλιες φορές έχω πει στον εαυτό μου να μη διαβάζει τα «αποκαλυπτικά» κείμενα των Νοστράδαμων της Χαλκιδικής κι αυτός εκεί...... βιτσιόζικη επιμονή....... τα διαβάζει! Ίσως γιατί μ’ αρέσουν τα θρίλερ επιστημονικής φαντασίας!!!!
Και για να βάζουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, με την αρίθμηση προηγηθείσας ανάρτησης:

1.    Το «τεράστιο» όρυγμα θα καταλαμβάνει ένα ελάχιστο ποσοστό του πραγματικά όμορφου αρχέγονου δάσους, που κατά τα άλλα θα παραμείνει πανέμορφο και θα εξακολουθήσει να τρέφει όσους μέχρι τώρα έτρεφε. Τα χημικά εργοστάσια είναι σταγόνα στον ωκεανό του δάσους και θα θρέψουν αυτούς που μέχρι τώρα δεν μπόρεσαν να τραφούν από το δάσος και πεινάνε.
2.    Ο υδροφόρος ορίζοντας δεν είναι μαγική εικόνα για να εξαφανιστεί, δεν εξαφανίζονται έτσι οι υδροφόροι ορίζοντες και κατά τα λεγόμενα άλλων πανεπιστημιακών δασκάλων, που τη γνώμη τους δεν αποδέχονται οι «οικολόγοι» γιατί δεν τους συμφέρει, δεν πρόκειται να πάθει τίποτε. Μπορεί να καθαρίσει κιόλας, αν οι προαναφερθέντες στρέψουν τις προσπάθειές τους στην ελαχιστοποίηση της χρήσης λιπασμάτων και υδροβόρων καλλιεργειών.
3.    Τα τοξικά απόβλητα εκκρίνονται από τον «εγκέφαλο» καταστροφολόγων συγγραφέων και ευτυχώς παραμένουν εκεί!
4.    Η οικονομία της περιοχής θα πάρει μια γενναία ώθηση, γιατί θα «δουν» λεφτά και οι τσέπες αυτών, που δεν έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με τον τουρισμό και τις επιχειρήσεις. Και τα λεφτά αυτά θα ξοδεύονται στις επιχειρήσεις της περιοχής!
5.    Οι Πολιτιστικοί σύλλογοι και οι ενώσεις ξενοδόχων που υποστηρίζουν την ανάπτυξη δεν είναι χαζοί, καταλαβαίνουν ότι μόνο να κερδίσουν έχουν από την επέκταση της μεταλλευτικής δραστηριότητας στην περιοχή. Αν δεν υπονομεύσουν οι ίδιοι οι κάτοικοι το τουριστικό και επιχειρηματικό μέλλον του τόπου, ο τουρισμός και οι επιχειρήσεις μόνο άνθηση έχουν να περιμένουν.
6.    Η υγεία των ανθρώπων καταστρέφεται από την ανέχεια, την ανεργία και από τις αναθυμιάσεις των «οικολογικών» κειμένων.
7.    Για τις «οργουελικές» συνθήκες ζωής τι να πω; Τέτοια φαντασία ούτε ο  Όργουελ, εκείνος τουλάχιστον περιέγραφε κρατική εξουσία!!
Επιτέλους, αφήστε τον κόσμο να δουλέψει!!! Εύχομαι μόνο να μην έχει εξαντληθεί η υπομονή των επιχειρούντων μετά από τόσο πόλεμο........ και τόση αναμονή!!

Αναγνώστρια