Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Η ΔΙΑΣΤΡΕBΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ- 3ο ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ

Κύριοι δεν επιθυμούμε τέτοιου είδους λασπόλουτρα!!!
Σας χρωστάμε το  3ο  και τελευταίο επεισόδιο… από τη διαστρέβλωση της αλήθειας στο Κιλκίς, που διαδραματίστηκε εκτενώς πριν από δύο εβδομάδες, στο συνεδριακό κέντρο της πόλης. Σήμερα όπως πληροφορούμαστε οι αρνητές της μεταλλείας, έχουν νέα προγραμματίσει μια νέα ημερίδα. 

Έως ότου μάθουμε τι νέο σκαρφίστηκε ο νους  τους για να υποβαθμίσουν τη δική μας περιοχή και να εμποδίσουν και την ανάπτυξη στο Κιλκίς, ας θυμηθούμε την "τελευταία πράξη" των ανακριβειών, που  ειπώθηκαν στι 15 Ιανουαρίου.

 Η παροιμία του θυμόσοφου Ελληνικού λαού: «Αν δεν παινέσεις το σπίτι σου, τότε αυτό θα πέσει να σε πλακώσει», είναι προφανώς άγνωστη στους δύο συντοπίτες μας από τη Β/Α Χαλκιδική, οι οποίοι και αυτοί με τη σειρά τους, δίνοντας το παρών στην ημερίδα του «Μετώπου ενάντια στα μεταλλεία σε Κρούσσια-Παϊκο», δυσφήμησαν τον τόπο καταγωγής τους, κατά την άποψη μας, κάνοντας μας να αναρωτηθούμε, αν εμείς ζούμε σε άλλη περιοχή, από αυτήν που με μελανά λόγια και ύφος βλοσυρό  περιέγραψαν. 

Πιο συγκεκριμένα, ο συντοπίτης μας που πήρε πρώτα το λόγο και συμμετέχει στο συντονιστικό των φορέων της Ιερισσού, επιχειρώντας να καταδείξει… την «υποβάθμιση» που υπάρχει στην περιοχή μας, εξαιτίας της μεταλλευτικής δραστηριότητας, έκανε λόγο για «απουσία έργων ανάπτυξης»…

Αλήθεια, μπορεί να μας πει ή να μας υποδείξει ποιο μεγάλο αναπτυξιακό έργο, εκτός από την Εγνατία Οδό και κάποια έργα βελτίωσης των οδικών αξόνων σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο έγινε τα τελευταία 20 χρόνια στη Βόρειο Ελλάδα, για να γίνει στη Χαλκιδική; Στους 14 νομούς της περιφέρειας μας, πριν την ένταξη τους στις Καλλικρατικές δομές, πού και πότε έγιναν έργα ανάπτυξης; Εμείς προσωπικά δε θυμόμαστε κανένα. Γι αυτό φταίνε εξίσου τα Μεταλλεία Κασσάνδρας; Ο ίδιος που κρίνει αφ υψηλού, τι έκανε, για να αλλάξει αυτή η κατάσταση πέρα από το να πολεμά τη μεταλλευτική δραστηριότητα; Έχει κάνει την αυτοκριτική του; 

Εμείς δεν υπερασπιζόμαστε καμία εταιρεία. Στηρίζουμε όμως τη μεταλλευτική δραστηριότητα γιατί και αυτή στηρίζει την κοινωνία, το περιβάλλον και την ανάπτυξη της περιοχής και το βλέπουμε με τα μάτια μας αυτό. Δεν είναι λόγια του αέρα.
Βλέπουμε πόσο πολύ έχει αλλάξει η εικόνα του Στρατωνίου. Βλέπουμε τα έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης, που έχουν γίνει, έργα τα οποία, δεν έγιναν με χρήματα του δημοσίου ούτε αυτών που «δίνουν αγώνα» για να «σώσουν» το περιβάλλον…. 

Έγιναν με λεφτά της εταιρείας… Βλέπουμε επίσης την οικονομική στήριξη που έχει δοθεί από την εταιρεία στο πυροσβεστικό κλιμάκιο της Αρναίας, το οποίο έχει σκοπό να κλείσει η ανίκανη πολιτεία μας και απορούμε με τη σιγή ιχθύος, που έχει πέσει στις συλλογικότητες που υποτίθεται ότι κόπτονται για το φυσικό μας κάλλος.(Δείτε εδώ) Αλήθεια, ποιον θα κατηγορούν, αν το καλοκαίρι προκληθεί κάποια  φωτιά στον Κάκαβο ή στο Στρατωνικό όρος και η πυροσβεστική, δεν προλάβει να επέμβει εγκαίρως, λόγω αποστάσεως; Έχει αναρωτηθεί κανείς;  Αλλά τι ρωτάμε, ένας είναι ο «φταίχτης» στην περιοχή, ό,τι και αν γίνει. 


Το κυριότερο όμως είναι, ότι όσοι απασχολούνται στην εταιρεία, ή έχουν έμμεση επαγγελματική σχέση με αυτή, αμείβονται σε σταθερή βάση, ενισχύοντας με τη σειρά τους και την τοπική μας οικονομία, που υποφέρει από την απουσία ρευστότητας από άλλες παραγωγικές δραστηριότητες. Θέλουμε να δούμε να αναπτύσσεται και ο τουρισμός, γιατί ο τόπος μας έχει ασύγκριτα πλεονεκτήματα, ειδικότερα στο κομμάτι του θρησκευτικού τουρισμού.

Πόσοι όμως από τους επικριτές της μεταλλευτικής δραστηριότητας, έχουν κάνει την αυτοκριτική τους για την εικόνα εγκατάλειψης, που εμφανίζει ο δήμος στις τουριστικές υποδομές του; Πίεσαν ποτέ και όπως όφειλαν την κεντρική εξουσία, για να γίνουν αναπτυξιακά έργα στην περιοχή, ή «βολεύτηκαν», πίσω από το αντιμεταλλευτικό μπλόκ, για να συντηρήσουν ή και να επαυξήσουν  την έξωθεν καλή μαρτυρία του «αγωνιστικού» τους πολιτικού προφίλ; Τι έχουν κάνει όλοι αυτοί που στέκονται επικριτικά απέναντι στη μεταλλευτική δραστηριότητα, για να αλλάξουν την εικόνα του λιμανιού της Ουρανούπολης, που αποκαλείται επισήμως και διεθνώς «πύλη του Αγίου Όρους»;

Αλγεινή εντύπωση μας προκάλεσε και ο ισχυρισμός του δεύτερου μας συντοπίτη από τη Μεγάλη Παναγία, που συμμετέχει στην πρωτοβουλία ενάντια στις βλαπτικότητες, κάνοντας λόγο για «διάλυση του κοινωνικού ιστού της περιοχής»… Υπεύθυνη και για αυτό η μεταλλεία; Ήμαρτον… Τι είναι αυτό που απέτρεψε και αυτόν να περιγράψει τα πράγματα ως έχουν και να πει: «Ότι ο  κοινωνικός ιστός της Β/Α Χαλκιδικής, αν δεν έχει διαλυθεί ακόμη, αυτό οφείλεται καθαρά στη μεταλλευτική δραστηριότητα και στις συντάξεις του ΙΚΑ».

Πέφτει τόσο «βαριά» η ρημάδα η αλήθεια; 1,5 εκατομμύριο ευρώ έπεσαν από τις μισθοδοσίες των εργαζομένων στα μεταλλεία, τις μέρες των γιορτών και κινήθηκε η αγορά μας. Πενήντα προσλήψεις έγιναν ήδη και ακολουθούν άλλες 200, μέχρι τα τέλη του Φλεβάρη. (Δείτε εδώ)

 Δεν είναι γνωστά αυτά τα πράγματα στους αντιμεταλλευτικούς κύκλους, ότι η μεταλλευτική δραστηριότητα και η επικείμενη επέκταση της, δίνει την ελπίδα για χίλιες και πλέον θέσεις απασχόλησης, σε συμπολίτες μας, των οποίων οι κλάδοι που απασχολούνταν μέχρι πρότινος, έχουν εξαφανιστεί, όπως π.χ. οικοδόμοι, υλοτόμοι, ψαράδες… και έχουν εξαφανιστεί όχι λόγω της μεταλλευτικής όπως προσπαθούσαν πολλοί από τους «αγωνιστές» να μας πείσουν μέχρι πριν μερικούς μήνες… Τώρα μάλλον θα δουν κάποιους απ’ αυτούς τους κλάδους ν’ αναβιώνουν ακριβώς λόγω της μεταλλευτικής. (Θα ‘ρθει η στιγμή που θα μιλήσουμε και γι’ αυτό…)

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να λέει και να ισχυρίζεται ό,τι νομίζει και ο ίδιος, φυσικά, αναλαμβάνει την ευθύνη των όσων λέει… Προτείνουμε όμως στους συντοπίτες μας, να είναι πιο ειλικρινείς, σε ανάλογες ημερίδες που θα συμμετάσχουν στο μέλλον, να είναι πιο ακριβείς στις διατυπώσεις τους και να μην δυσφημούν τον τόπο τους. Είναι προτιμότερο και ειλικρινέστερο να πουν ότι διαφωνούν με αυτό το μοντέλο ανάπτυξης, παρά τα όσα αναληθή και ανακριβή σκαρφίζονται με όρους λαϊκισμού και δημαγωγίας για να πείσουν τους ακροατές τους.(Δείτε εδώ και εδώ)

Υ.Γ. Σε ότι αφορά τον κύριο από το Κιλκίς που συντόνιζε την εκδήλωση, να μας επιτρέψει να σχολιάσουμε το εξής: Δε υπάρχει ουδεμία αμφιβολία, ότι δε συνιστά τρομοκρατική πράξη ή πρόθεση, το να διανέμεις φυλλάδια στη λαϊκή της γειτονιάς ή της πόλης σου. Το μόνο που μπορεί να διαφοροποιήσει αυτή σου την ενέργεια, είναι το περιεχόμενο των φυλλαδίων που διανέμεις. Αν αυτό προσπαθεί με τη χρήση συγκεκριμένων και γνωστών εργαλείων της προπαγάνδας να δημιουργήσει ένα κλίμα τρόμου με απώτερο σκοπό να εμποδιστεί μία επένδυση, τότε αυτό συνιστά...,

ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.