ΤΕΤΟΙΑ... ΟΡΘΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! (Βίντεο)
ΝΑ' ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ... |
Δεν γνωρίζουμε τι είδους ντοκιμαντέρ ήταν αυτό που προβλήθηκε
στο 15ο Φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ούτε σε ποια κατηγορία διαγωνίστηκε με θέμα τον
«αγώνα» της μερίδας εκείνων των κατοίκων της Ιερισσού, που έχουν φανατιστεί
εναντίον της μεταλλείας στη ΒΑ Χαλκιδική (Ευτυχώς δεν είναι όλοι).
Αυτό που ξέρουμε όμως είναι ότι το μονταρισμένο βίντεο, που
προβάλλεται από τα αντιμεταλλευτικά blog, για το τι επακολούθησε μετά την προβολή του ντοκιμαντέρ
είναι μια... όρθια κωμωδία (αγγλιστί stand-up comedy).
Αν δηλαδή υπάρχει φεστιβάλ τέτοιου είδους κωμωδίας, αυτό το βίντεο για μας είναι
προτεινόμενο... για βραβείο!
Οι άνθρωποι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Τέτοιο ρεσιτάλ
ερμηνείας δεν υπάρχει!!!
Ξεχωρίσαμε τις ερμηνείες δύο... κορυφαίων πρωταγωνιστών. Η πρώτη είναι του... αντικειμενικού και... πολυβραβευμένου δημοσιογράφου κ. Αυγερόπουλου, ο οποίος
μας απέδειξε ότι τα χρήματα του ελληνικού λαού για το «ετήσιο αντιμεταλλευτικό tour» που έκανε από το 2011
μέχρι και το 2012, αν μη τι άλλο, έπιασαν τόπο...
Απέκτησε παραστάσεις και εμπειρίες, που όλες κατά σύμπτωση
κατατείνουν στην ενοχοποίηση της μεταλλευτικής δραστηριότητας. Από την
Κολομβία, μέχρι τη Ρουμανία και την Ελλάδα, το... αντικειμενικό δημοσιογραφικό
κριτήριο τον ώθησε στο να συμπεράνει, ότι υπάρχουν «ομοιότητες», όπως λέει
ανάμεσα σ’ αυτές τις χώρες. Η βασική ομοιότητα που εντόπισε είναι «η αντίδραση
των λαών απέναντι σ’ αυτής της μορφής επενδύσεις».
Να μας επιτρέψει ο κ. Αυγερόπουλος να αμφιβάλουμε για την
ορθότητα και κυρίως την εγκυρότητα των «δημοσιογραφικών φίλτρων», που διαθέτει.
Αν
κρίνουμε μάλιστα από το γεγονός, ότι το... αδέκαστο δημοσιογραφικό του ενδιαφέρον δεν το
κέντρισε καθόλου το κραυγαλέο στοιχείο, ότι οι συνομιλητές στην ερευνά του για τη Χαλκιδική ήταν και παραμένουν δηλωμένοι
θιασώτες της βίας και της τρομοκρατίας, οι οποίοι το έχουν δηλώσει και δημοσίως σ' αλλη ταινία... μικρού μήκους, ότι «είναι αναγκαία η πρόκληση αστυνομικής παρουσίας και μάλιστα των ΜΑΤ, για να ανακοπει μια μεταλλευτική επένδυση...»
Ένα ζήτημα το οποίο δεν άγγιξε... ούτε
για αστείο στο ντοκιμαντέρ του με τίτλο: «Ο θησαυρός της Κασσάνδρας». Φυσικό και επόμενο..Πως θα συνυπήρχε μετά σ’ αυτήν την όρθια κωμωδία που είδαμε, αν έθετε τέτοια ερωτήματα στους
παραγωγούς και τους... συμπαραγωγούς του ομογάλακτου ντοκιμαντέρ; Ούτε στις
ταινίες δε γίνονται αυτά... Θα γίνουν σε μια... αντικειμενική δημοσιογραφική
έρευνα ενός πολυβραβευμένου ντοκυμαντερίστα, όπου θέμα συζήτησης μεταξύ άλλων είναι ο... φόβος που προκαλεί στα κοινωνικά κινήματα η αστυνομική καταστολή;
Επίσης ο κ. Αυγερόπουλος δεν μας έχει ακόμη πείσει για τους
λόγους ,που ενώ επί ένα χρόνο έψαχνε ποιες παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες είναι κατά της εξόρυξης χρυσού στη Ρόσσια Μοντάνα, αναγκάστηκε να βάλει... μαχαίρι,
εκ των υστέρων, στο ντοκιμαντέρ για τη Ρουμανία (τουλάχιστον σ’ αυτό
που έχει ανεβεί στην σελίδα του «ΕΞΑΝΤΑ», στο αρχείο της ΝΕΤ υπάρχει ακόμη...), κόβοντας τα όνομα του μεγαλοεπενδυτή Τζόρτζ Σόρος και του τραγουδιστή Bono, τα οποία αρχικά στο βίντεο που προβλήθηκε από τη ΝΕΤ
φιγουράριζαν ανάμεσα σ’ εκείνους που λένε «οχι στην εξόρυξη χρυσού στην Ρόσσια
Μοντάνα». (Δείτε εδώ και εδώ στο 12' λεπτό)
Και ενώ το Νοέμβριο του 2012 είχαμε μείνει με την εντύπωση, ότι ο γνωστός χρηματιστής και ο τραγουδιστής ήταν κατά αυτού του επενδυτικού σχεδίου, τον Ιανουάριο του 2013 πληροφορηθήκαμε από τον «ΕΞΑΝΤΑ», ότι ο Bono δεν είχε κάνει ποτέ δημόσια δήλωση κατά του project.
Στην περίπτωση του Τζορτζ Σόρος τα πράγματα ήταν πιο περίπλοκα. Την αρνητική τοποθέτηση δεν την είχε κάνει ο ίδιος ο Σόρος, αλλά το «ίδρυμα Τζόρτζ Σόρος» δια στόματος του προέδρου του, που εδρεύει στη Ρουμανία....!
Ποιος ή ποιοι ενοχλήθηκαν από αυτή την αναφορά και γιατί έγινε εν
κρυπτώ η απαλοιφή των ονομάτων τους ακόμη δεν το έχουμε καταλάβει.
Επίσης ενώ το βίντεο στο ιστολόγιο του «ΕΞΑΝΤΑ» έχει επικαιροποιηθεί, στο αρχείο της ΝΕΤ ακόμη δεν έχει συμβεί κάτι ανάλογο, όπως μας είχε διαβεβαιώσει ο κ. Αυγερόπουλος. Ευκαιρίας δοθείσης θα ξαναρωτήσουμε... Ποιο από τα δύο βίντεο έχει την σωστή πληροφορία;
Ο δεύτερος σπουδαίος πρωταγωνιστής δεν είναι άλλος από τον
ιδρυτή του «παρατηρητηρίου...», ο οποίος κυριολεκτικά έσπασε τα κοντέρ του
γέλιου, όταν επιχείρησε να «ερμηνεύσει» την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ, σ’ έναν
άτυχο στην κυριολεξία θεατή, που έβαλε στην «συζήτηση» τους αυτό το θέμα. Και
τι δεν είπε ο ιδρυτής και πρόεδρος της... αρχέγονης ΜΚΟ.
Τι ότι «μεταλλάχτηκε
το ανώτατο δικαστήριο της χώρας», τι ότι «η απόφαση αφορούσε μόνο 2, 4στρέμματα δασικής έκτασης στην Ολυμπιάδα» (!!!!!!!) και ότι «δεν είναι κάτι το
σημαντικό, αλλά ούτε και πολύ καλό...», το ότι «δεν υπάρχει ελπίδα στη δικαιοσύνη»
Άπιαστος, ασύλληπτος,
ασύγκριτος. Αν ζούσε ο Αριστοφάνης, πιστεύουμε ότι θα τον είχε καθιερώσει ως βασικό
πρωταγωνιστή στις κωμωδίες του.
«Μελανό σημείο» της βραδιάς, κατά τη γνώμη μας, η αναφορά της δημοσιογράφου κ. Νόρας Ράλλη (στο 13':10") στο «Οικονομικό Φόρουμ της Θράκης» και τις βλέψεις του για εγκαθίδρυση ειδικών
οικονομικών ζωνών στην ευρύτερη περιοχή. Τι το ήθελε;
Δεν έχει καταλάβει ότι «οι
Γερμανοί είναι φίλοι μας»; Απορούμε ειλικρινά...!!!
Σχόλια
Ψέματα θα λέει... Το αντιγκολντ μιλούσε για 4 χιλιαδες κόσμου. Τι έχουν τα έρημα δημοσιογραφάκια και δεν εναρμονίζονται με τους αρχέγονους;
http://antigoldgreece.wordpress.com/2013/03/13/poreia-athina-2/#more-24502
http://www.nonpapernews.gr/component/k2/item/3564-ilias-iliopoulos-eksoxotate-kyrie-presvy-tou-kanada
Τι έγραψε ο άνθρωπος πάλι;
Τους λέει "παιδιά μου εγώ σας αγαπώ αλλα δεν με νοιάζει αν σκοτωθείτε, αν πάτε φυλακή, αν σπάσετε τα κεφάλια σας για τον αγώνα. Θα σας γράψει η ιστορία. Θα είστε κομμάτι αυτής"...
Κατέβα Ιησού Χριστέ στη γή. Το χάσαμε το μυαλό μας με τούτους τους μυαλοπώληδες.
http://taxalia.blogspot.com/2013/03/blog-post_4204.html
Αλλά ας μην είμαστε καχύποπτοι επειδή η ΑΡΣΙΣ έχει συνδέσμους στη σελίδα της που οδηγούν στο Antigold. Μη φέρεστε έτσι.
http://www.arsis.gr/76.htm
http://www.anthropos.gr/
http://antigoldgreece.wordpress.com/2009/06/30/horotaksiko-prosfyges/