Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Ο ΠΡΟ-ΑΘΩΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ

Συνέργεια, ενότητα, εθελοντισμός. Αυτό είναι το τρίπτυχο θεμέλιο της επιτυχίας και της αναγνώρισης των προσπαθειών που καταβάλλει εδώ και μια πενταετία ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω, για να ενταχθεί το «τρίτο πόδι» της Χαλκιδικής στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Χρειάζονται πάρα πολλές σελίδες, για να περιγραφεί ο τρόπος και οι συνθήκες ανάπτυξης, δραστηριοποίησης και στήριξης αυτού του οράματος (για την τουριστική ανάδειξη και προώθηση της περιοχής), ώστε να φτάσουμε στο σημερινό ευτυχές σημείο η προσπάθεια να αγκαλιάζεται τόσο θερμά από τους επιχειρηματίες, τους επαγγελματίες και την κοινωνία του «τρίτου ποδιού» της Χαλκιδικής.

Το πιο σημαντικό όμως είναι οι δρόμοι που άνοιξε σύσσωμη η τοπική επαγγελματική οικογένεια, για να ταξιδέψουν εικόνες, στιγμές, γωνιές και γεύσεις της Αριστοτελικής γης σ’ όλη την υφήλιο, αναδεικνύοντας έτσι τις πολυποίκιλες θεματικές ενότητες, που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός ακόμη και στις πιο απαιτητικές τουριστικές αγορές.

Με στοχευμένες ιδέες και δράσεις προβολής ο Οργανισμός πέτυχε να κάνει παγκοσμίως αναγνωρίσιμο τον «αριστοτελικό περίπατο», που ξεκινά από το Άλσος του Αριστοτέλη και τα Οθωμανικά Σιδηροκαύσια και καταλήγει μέσα από μια καταπληκτική διαδρομή, βουτηγμένη στην ιστορία και την οργιώδη βλάστηση, στη γενέτειρα του φιλόσοφου Αριστοτέλη, τα Στάγειρα.

Αντίστοιχο βεληνεκές απήχησης και αναγνωρισιμότητας έχουν αποκτήσει η γαστρονομία και τα προϊόντα της περιοχής, μέσα από τον ετήσιο θεσμό του «Mount Athos Area Kouzina». Μια δραστηριότητα που ανέδειξε το ειδικό βάρος της μοναδικής ποιότητας και γεύσης των πέντε γαστρονομικών πυλώνων που επηρέασαν την περιοχή αλλά και των ξεχωριστών προϊόντων του τόπου, όπως της ελιάς, του λαδιού, του κρασιού, του μελιού, των τυριών, των ασύγκριτων αλιευμάτων των θαλασσών, κ.λπ.

Παράλληλα, ο Οργανισμός απευθύνθηκε στην εγχώρια και διεθνή αγορά μέσα από ελκυστικά προγράμματα τουρισμού που εκπόνησε, παρέχοντας κίνητρα σε ηλικίες άνω των 50 ετών, σε ομογενείς με νόστο για την πατρίδα και σε υποψήφιους νεόνυμφους που επιθυμούν η πρώτη από τις όμορφες στιγμές του έγγαμου βίου τους να καταστεί μια ευτυχής ανάμνηση από κάθε άποψη.

Πριν κλείσει αυτή η σύντομη και περιεκτική σύνοψη των πεπραγμένων του φορέα, κρίνεται απαραίτητο να γίνει ειδική μνεία σ’ όλους τους υπέροχους συνεργάτες του, δηλ. στους εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας, που όλα αυτά τα χρόνια με την ανιδιοτελή προσφορά τους έδωσαν πνοή και ψυχή στο όραμα.

Όλοι μαζί απέδειξαν πως τα σπουδαιότερα πράγματα και οι πιο μεγαλεπήβολοι στόχοι μπορούν να υλοποιηθούν χωρίς σπατάλες και καθυστερήσεις, μόνο όταν αποσύρεται το «εγώ» και μέσα από άδολες συνεργασίες επικρατήσει το «εμείς».

Ο Οργανισμός λοιπόν συνεχίζει στο δρόμο που άνοιξε και χάραξε με υπομονή, επιμονή, πίστη και δύναμη για ένα ακόμη γοητευτικότερο τουριστικό αύριο της προ του Άθω περιοχής.

Κεντρικό πρόσωπο της όλης επιτυχημένης προσπάθειας είναι η διευθύντρια Μάρκετινγκ του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης Προ του Άθω, κ. Μαρία Πάππα. Με καταγωγή από την περιοχή και βαθιά γνώση και αγάπη για την ανάπτυξη του τόπου της, έχει καταφέρει τα δυο χρόνια να «διδάξει» σε δεκάδες δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες και επισκέπτες από την Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο, την ιστορία της περιοχής και να συστήσει ουσιαστικά άλλον έναν σπουδαίο ελληνικό προορισμό στο ευρύ κοινό. 

Με μεθοδικότητα, αποτελεσματικότητα και σύγχρονες πρακτικές η κ. Πάππα, καταφέρνει να δημιουργεί συνεχώς νέους πρεσβευτές στην «προ του Άθω περιοχή», η οποία μέχρι πρόσφατα αποτελούσε το κρυφό, σχεδόν ανεξερεύνητο κομμάτι της Χαλκιδικής. 

Εντυπωσιακό είναι το ετήσιο πρόγραμμα marketing που εκπονεί, με ταξίδια στο εξωτερικό, συμμετοχή στις μεγαλύτερες εκθέσεις, προσκλήσεις δημοσιογράφων, tour operators και ειδικών καλεσμένων. Να σημειωθεί ότι το φεστιβάλ «Mount Athos Area Kouzina» συγκαταλέγεται ήδη στα μεγαλύτερα και πλέον ολοκληρωμένα γαστρονομικά φεστιβάλ της Ελλάδας.

Αναδημοσίευση από www.newsbeast.gr