"5ος ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"

Η περίφημη "Πρώτη Αμμουδιά" στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής
Η Μύκονος και η Σαντορίνη είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί στη χώρα μας για τους ξένους τουρίστες, συμφωνά με έρευνα της μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών www.trivago.gr. Τους δύο αυτούς νησιωτικούς προορισμούς προτιμούν κυρίως οι Ιταλοί, οι Αυστραλοί και οι Τούρκοι. 

Τρίτο στις προτιμήσεις έρχεται το νησί των ιπποτών, n Ρόδος, όπου φέτος θα δεχτεί πληθώρα τουριστών που θα προέρχονται κυρίως από την Ιταλία, τη Σουηδία, τη Φινλανδία και την Τουρκία. 

Η Κρήτη βρίσκεται στην τέταρτη θέση και την προτιμούν τουρίστες κυρίως από την Αγγλία, το Ισραήλ και τις σκανδιναβικές χώρες.

Την πέμπτη και έκτη θέση καταλαμβάνουν βόρειοι προορισμοί, η Χαλκιδική και η Θάσος, προορισμοί για τους οποίους ενδιαφέρονται κυρίως οι Άγγλοι, Σέρβοι και Ρουμάνοι. 

Στην έβδομη και όγδοη θέση είναι η Πάργα και η Ζάκυνθος, με τους Ιταλούς, τους Άγγλους και τους Σέρβους να δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους δύο αυτούς προορισμούς της Δυτικής Ελλάδος. 

Σε ό,τι αφορά τις τιμές, σε πολύ υψηλά επίπεδα κυμαίνονται σε Μύκονο και Σαντορίνη. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τη Μύκονο, διαμορφώνονται στα 262 ευρώ μέση τιμή διανυκτέρευσης, ενώ ακολουθεί n Σαντορίνη με 218 ευρώ μέση τιμή διανυκτέρευσης. 

Σε χαμηλότερα επίπεδα κυμαίνονται οι τιμές στη Ρόδο, με μέσο όρο διανυκτέρευσης στα 111 ευρώ, ενώ στην Κρήτη είναι ακόμη πιο χαμηλές, στα 93 ευρώ. 

Η Χαλκιδική διατηρεί τριψήφιο αριθμό για τη μέση τιμή διανυκτέρευσης, που διαμορφώνεται στα 109 ευρώ. Σε διψήφιο αριθμό ωστόσο είναι οι τιμές τόσο στη Θάσο και στην Πάργα, όσο και στη Ζάκυνθο, με τιμές της τάξεως των 86, 88 και 96 ευρώ αντίστοιχα.


ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 02/06/2015

Αναδημοσίευση από www.chalkidikiperivallon.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ Η ΕΝΑΕΡΙΑ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΔΟΛΑΡΙΟ: ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΓΕΝ - ΝΕΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΥΣΟ

ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ