Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2016

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ: "ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΣ" (ΒΙΝΤΕΟ)


O πρόεδρος του σωματείου επιστημόνων της Ελληνικός Χρυσός  "Ο Αριστοτέλης" Δημήτρης Μπάλλας μίλησε στο δελτίο ειδήσεων του Atlas tv και τη δημοσιογράφο Κατερίνα Τοπούζη για την παρελκυστική τακτική που προτιμά το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) στο ζήτημα των αρχαιοτήτων που έφερε στο στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη εντός του μεταλλείου των Σκουριών.

Ο Δημήτρης Μπάλλας έκανε λόγο για ένα "θέατρο του παραλόγου", καθώς το ΚΑΣ αντί να βγάλει απόφαση για την μετακίνηση των αρχαιοτήτων μετά την αυτοψία που έκαναν τα μέλη του στις 5 Σεπτεμβρίου επέλεξε και πάλι να μη βγάλει απόφαση επικαλούμενο την απόφαση που αναμένεται από το ΥΠΕΝ για την έγκριση της τεχνικής μελέτης της μεταλλουργικής μεθόδου του flash smelting...!!!

Για όσους έχουν καλή μνήμη, η υπόθεση θυμίζει "Πολεοδομία Αρναίας", όπου ο διευθυντής της λόγω "φόρτου εργασίας" αδυνατούσε να υπογράψει την έγκριση της αρχιτεκτονικής και ηλεκτρολογικής μελέτης του εργοστασίου εμπλουτισμού των Σκουριών, που του κατατέθηκε τον Νοέμβριο του 2014 επί 1 σχεδόν χρόνο..., καθώς είχε μεσολαβήσει και η ανάκληση της μελέτης για... επανέλεγχο από τον πρώην υπουργό ΠΕΝ Παναγιώτη Λαφαζάνη τον Φεβρουάριο του 2015.

Διαρκή θύματα αυτής της κατάστασης οι άνεργοι κάτοικοι των Μαδεμοχωρίων, όπως είπε και στο Atlas tv, ο πρόεδρος του επιστημονικού προσωπικού της Ελληνικός Χρυσός Δημήτρης Μπάλλας, εκτός βέβαια όλων των πολύ σοβαρών ωφελημάτων και σημαντικών εσόδων που χάνει η τοπική και Εθνική οικονομία.

Ακολουθεί το βίντεο με τις δηλώσεις του Δημήτρη Μπάλλα.





2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς αυτή η κυβέρνηση εξεμέτρησε τον πολιτικό βίον της. Ότι κάνει είναι ως μη γενόμενο. Θυμίζει την μπάντα του τιτανικού!

Ανώνυμος είπε...

Αν η εταιρεία εφάρμοζε πιο σκληρή τακτική απέναντι στους υβριστές και στους ψεύτες καμία κυβέρνηση ( όχι μόνο η σημερινή ) και καμία δημόσια υπηρεσία δεν θα ήταν όμηρος μιας χούφτας απατεώνων και τυχοδιωκτών. Αγωγές και μηνύσεις ήθελε τη μια πίσω από την άλλη.