Δευτέρα 11 Απριλίου 2022

ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: "ΣΤΟ ΦΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΜΑΤΙ" - ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΘ. ΠΑΠΟΥΤΣΗ

Για μια ακόμα φορά, η προσπάθεια των γνωστών λασπολόγων να αμφισβητήσουν την αδιαμφισβήτητη ακεραιότητα αυτής της Δημοτικής Αρχής και αυτού του Δημάρχου έπεσε στο κενό! 

Εκτέθηκαν ανεπανόρθωτα και πάλι, από τη βιασύνη τους να διακινήσουν εκούσια ψεύδη και συκοφαντίες, εκμεταλλευόμενοι το ακούσιο λάθος του Προέδρου της Κοινότητας Γοματίου κ. Αθανάσιου Παπουτσή και την εκ μέρους του ελλιπή γνώση όλων των στοιχείων για τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν στην περιοχή!

Δεν χρειάζεται η Δημοτική Αρχή να παραθέσει τίποτα περισσότερο, από την γραπτή ανακοίνωση ανάκλησης παραίτησης που απέστειλε προς τιμήν του στον Δήμαρχο Στέλιο Βαλιάνο, ο ίδιος ο Πρόεδρος της Κοινότητας Γοματίου κ. Αθανάσιος Παπουτσής, αλλά και την από μέρους του παραδοχή της αλήθειας βάσει στοιχείων που παρουσιάστηκαν στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως φαίνεται και στο βίντεο που ακολουθεί στο τέλος του Δελτίου Τύπου.

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΟΜΑΤΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΗ

Είμαι εκ φύσεως άνθρωπος που έχω το θάρρος να αναγνωρίζω τα λάθη μου -πόσο μάλλον όταν αυτά ξεκινούν από αγαθές προθέσεις-  γι` αυτό οφείλω το ίδιο δημόσια να διορθώσω την εσφαλμένη εικόνα και την αναστάτωση που προκάλεσε η εκ μέρους μου δημόσια αμφισβήτηση της υλοποίησης σειράς χωματουργικών εργασιών στην ευρύτερη περιοχή του Γοματίου, αλλά και η βιαστική –όπως αποδείχτηκε- υποβολή παραίτησης από τη θέση του Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου του Γοματίου.

Είναι προς τιμήν της Δημοτικής Αρχής το γεγονός, ότι σε συνέχεια των ενστάσεων που καθ`υπερβολή διατύπωσα, παρουσίασε στο αμέσως επόμενο δημοτικό συμβούλιο όλες τις αποδείξεις που πιστοποιούν την ορθή και σύμφωνη με τη σχετική σύμβαση εκτέλεση των εργασιών,  προϋπολογισμού 250.000 ευρώ, που εύλογα διεκδικεί ο ανάδοχος.

Είναι επίσης προς τιμήν του Δημάρχου Στέλιου Βαλιάνου, το γεγονός ότι παρά τις όποιες πολιτικές διαφορές μας, αντιμετώπισε με κατανόηση την αρχική μου στάση, που ασφαλώς δεν είχε την παραμικρή διάθεση αμφισβήτησης της ακεραιότητας και της εντιμότητας κανενός, αλλά είχε ως αφετηρία μόνο την αγάπη μου για το Γομάτι και την υποχρέωσή μου να ζητώ λεπτομερή ενημέρωση για έργα που αφορούν στην αντιμετώπιση των αναγκών της περιοχής και των συντοπιτών μου.

Μετά από τα παραπάνω, φυσικά ανακαλώ την υποβολή παραίτησης από τη θέση του Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου ζητώντας την κατανόηση όσων παρασύρθηκαν σε βιαστικά συμπεράσματα από τον υπερβάλλοντα τόνο με τον οποίο ζήτησα την ενημέρωση για το εν λόγω έργο και η οποία με κάλυψε απόλυτα.

Συνεχίζουμε όλοι μαζί, πάντα με την κοινή επιδίωξη ενός καλύτερου μέλλοντος για τον Δήμο Αριστοτέλη -και φυσικά για το αγαπημένο μου Γομάτι- να μας ενώνει.

Αθανάσιος Παπουτσής

Δείτε το σχετικό βίντεο