ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ

Η υψηλή επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά στα ηλεκτρικά ποδήλατα φαίνεται από πως αποτέλεσε το έναυσμα για κάποιους επιτήδειους ώστε να εισάγουν επικίνδυνα e-bikes στην ελληνική αγορά και να τα διαθέσουν σε ανυποψίαστους καταναλωτές με δέλεαρ την χαμηλή τιμή.

Ωστόσο όπως έχει γίνει και με τα ηλεκτρικά scooters έτσι και στα ηλεκτρικά ποδήλατα οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με την επιλογή τους καθώς πέραν του γεγονότος ότι θα πετάξουν τα χρήματά τους για μη λειτουργικά προϊόντα υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των e-bikes από την Κίνα δεν πληρούν όλα τα πρότυπα ασφάλειας με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ακόμα και η ζωή των αναβατών τους.

Όσον αφορά στα πιστοποιητικά που φέρουν κάποια ηλεκτρικά ποδήλατα από την Κίνα φαίνεται ότι  «προσαρμόζονται» ανάλογα με τις ανάγκες των εισαγωγέων τους ώστε τουλάχιστον στα χαρτιά να φαίνεται ότι πληρούν όλα τα πρότυπα ασφαλείας ενώ η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική.

Το κυριότερο όμως αφορά στην ασφάλεια των αναβατών καθώς οι ταχύτητες που αναπτύσσουν τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι υψηλές όπως επίσης και βάρος τους οπότε οι ανάγκες του συστήματος πέδησης (φρένα) είναι αυξημένες. 

Στα περισσότερα «μαϊμού» ηλεκτρικά ποδήλατα από την Κίνα τα φρένα τους δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας άλλων ακριβότερων μοντέλων με αποτέλεσμα οι αναβάτες αν χρειαστεί να μειώσουν στο ελάχιστο την απόσταση φρεναρίσματος με ένα κινέζικο ηλεκτρικό ποδήλατο το πιο πιθανό θα είναι να λάβουν μέρος σε κάποιο τροχαίο ατύχημα με κίνδυνο της ζωής τους.

Ένα επίσης χαρακτηριστικό κάποιων μη ασφαλών ηλεκτρικών ποδηλάτων από την Κίνα ή άλλες χώρες είναι η «υπόσχεση» της μεγάλης αυτονομίας που διαφημίζουν οι επιτήδειοι εισαγωγείς τους στα social media η οποία μετά την απομάκρυνση από το ταμείο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση βέβαια. 

Αν βρεθεί κάποιος καταναλωτής και παραπονεθεί για την αυτονομία τότε οι απαντήσεις που θα λάβει είναι αόριστες και βέβαια την βασική ευθύνη θα φέρει ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού ποδηλάτου που κινείται συνεχώς σε.. ανηφορικούς δρόμους!

Επίσης ένα ακόμη χαρακτηριστικό εξαπάτησης των καταναλωτών αφορά στην δύναμη και ροπή του ηλεκτροκινητήρα και μάλιστα σε κάποια κινέζικα ηλεκτρικά ποδήλατα οι τιμές απόδοσης που διαφημίζουν δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα την οποία βέβαια οι καταναλωτές θα διαπιστώσουν επίσης μετά την… απομάκρυνση από το ταμείο.

Βέβαια κάποιοι πιο πονηροί εισαγωγείς έχουν προνοήσει και στα ηλεκτρικά ποδήλατα που δίδουν για test-ride έχουν αυξήσει την δύναμη του κινητήρα και την ροπή του ώστε να εντυπωσιάσουν τους χρήστες τους. Όμως δυστυχώς η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική και τελικά το ηλεκτρικό ποδήλατο που θα αποκτήσουν οι ανυποψίαστοι καταναλωτές θα κινούνται κάνοντας συνεχώς ορθοπεταλιά!

Τέλος το service και τα ανταλλακτικά για κάποια ηλεκτρικά ποδήλατα από την Κίνα θα αποτελέσει το κύκνειο άσμα για τους ιδιοκτήτες τους καθώς όταν προκληθεί ένα σημαντικό πρόβλημα θα αντιληφθούν ότι δεν υπάρχουν υπηρεσίες after sales επιπέδου και κάποια ανταλλακτικά είναι ανύπαρκτα!

Αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι η ακινητοποίηση του ηλεκτρικού ποδηλάτου από την Κίνα στο γκαράζ του σπιτιού και βέβαια οι ιδιοκτήτες τους θα αντιληφθούν ότι έχουν κυριολεκτικά πετάξει τα χρήματά τους στο δρόμο…

Πηγή: newsauto.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ Η ΕΝΑΕΡΙΑ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΔΟΛΑΡΙΟ: ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΓΕΝ - ΝΕΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΥΣΟ

ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ