Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ Α.Ε : ΥΠΕΡ Ή ΚΑΤΑ (Επεισόδιο 4ο)

Bαρέθηκα τόσο πολύ.... Κουράστηκα.... Όλη αυτή η καχυποψία, όλη αυτή η ειρωνεία........ Όχι, βρε παιδιά, δεν είμαι η Ρένα, δεν έχω δουλέψει στο Δήμο, δεν είμαι καμία Ρένα, για τ’ όνομα του Θεού!!!! Αυτή είναι η Ελλάδα τελικά, γιατί αυτοί είναι οι Έλληνες που την αποτελούν... κρίμα! Οτιδήποτε εκφράζει άλλη άποψη από τη δική μας το κοιτάμε με μισό μάτι.
Ακόμη και πενήντα να γίνουν τα επεισόδια... ακόμη και σήριαλ να γίνουν.... θ’ αλλάξει κάτι; Α! ξέχασα... δε θ’ αλλάξει, γιατί το σήριαλ θα παιχτεί στο κανάλι των συμφερόντων του «επάρατου» ομίλου, του ομίλου, που είναι αναμεμιγμένος ο Μπόμπολας, ο ΑΚΤΩΡ.

Φρόντισαν να μ’ ενημερώσουν για όλ’ αυτά οι φίλοι σχολιαστές, που είναι στη λεπτομέρεια γνώστες των πάντων..... Αντίθετα, εμένα δεν μ’ ενδιαφέρει αν κάποιος άλλος έχει δημιουργήσει κολοσσούς, μπόρεσε και το έκανε και δίνει δουλειά σε χιλιάδες ανθρώπους στο κάτω-κάτω. Ζήλεια είναι όλο αυτό τώρα, φθόνος; Δεν ξέρω, γιατί εμένα μ’ ενδιαφέρει -ναι- η δουλειά, θεωρώ τη δουλειά όχι μόνο ανάγκη, αλλά και δικαίωμα, μέσο καταξίωσης, όχι μόνο πηγή επιβίωσης, αλλά και χώρο δημιουργίας! Στο κάτω-κάτω, δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου, ν΄ασχοληθώ με επιχειρηματικά κουτσομπολιά και επιχειρηματικές σχέσεις, ψάχνω για δουλειά!!!!!


Άλλωστε εγώ, παρά τις αντίθετες υποψίες, δεν πληρώνομαι από πουθενά! Δεν είμαι σίγουρη τελικά, μήπως άλλοι πληρώνονται από κάπου! Αλλιώς, γιατί τόση εμπάθεια;


Τελικά, μάλλον τίποτε δε θα γίνει ποτέ στην Ελλάδα, όλος ο κόσμος μιλάει για την ανύπαρκτη ανάπτυξη, μιλάει για την αναγκαιότητα επενδύσεων, αλλά βέβαια μάλλον όλοι εννοούν εγκαταστάσεις στην αυλή του γείτονα, όχι στη δική τους......
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ RESPENTZA