Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ Α.Ε. – ΥΠΕΡ Ή ΚΑΤΑ; (Επεισόδιο τελευταίο)

Αυτή τη φορά θα θυμηθώ να βάλω «Αναγνώστρια» κάτω από το κείμενο, γιατί, όταν δεν βάζω τίποτε εγώ, το γενικό «Αναγνώστης» που βάζει το blog στα ανυπόγραφα κείμενα το εκλαμβάνουν κάποιοι ως απόδοση του φύλου της γράφουσας.

Λοιπόν, φίλοι σχολιαστές, σταματάω το διάλογο, ανακουφιστείτε! Ίσως πάλι κάποιοι να δυσαρεστηθείτε, γιατί θα πρέπει να βρείτε κάποιον άλλο να βγάλετε τη χολή σας, οικογένεια, φίλους, γείτονες, επιχειρηματίες - που αφελώς αισιόδοξα θα θελήσουν να προσφέρουν δουλειά στην περιοχή ...... - κάπου αλλού, κάτι θα βρείτε!

Το δασκάλεμα, δεν μπορεί, κάπου θα βρει εύφορο έδαφος να διοχετευτεί... θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες να ναυαγήσουν επενδύσεις, να καταστραφούν επιχειρηματικές προσπάθειες... να βαλτώσουν πράγματα, τέλος πάντων.......... ξέρετε εσείς!
Πως να ακουστούν θετικές προτάσεις, όπως αυτή ενός Εργαστηρίου Ελέγχου Ρύπανσης που έκανε σκεπτόμενος σχολιαστής; Πάντα θα είναι ελάχιστες και θα χτυπάνε πάνω σε μονίμως καχύποπτες, επιθετικά αγενείς, μίζερες, γυρισμένες πλάτες. Πως να το παλέψεις αυτό;
Άλλωστε εγώ δεν είμαι ούτε νέα, όπως επιμένουν κάποιοι (μήπως τελικά αυτό να το αφήσω να περάσει έτσι; είναι το μόνο, χωρίς ουσία όμως, κολακευτικό για μια γυναίκα σχόλιο), είπαμε έχω οικογένεια με μεγάλα παιδιά, και πολύ περισσότερο ποτέ δεν είπα πως είμαι ξοφλημένη. Δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν σωστά κάποιοι; Ποτέ δεν είπα ότι αισθάνομαι ξοφλημένη, άνεργη είμαι και το παλεύω και κάνω πολλά πράγματα στη ζωή μου, πολλά πράγματα..... εκτός από τη στείρα άρνηση, εκτός από τη χυδαιολογία!
ΑΥΤΟΣ είναι ο λόγος που σταματάω, κουράστηκα και βαρέθηκα το υβρεολόγιο και δε θέλω να παρασυρθώ κι εγώ προς τα εκεί.
Η αγένεια παλεύεται μόνο με αγένεια και ευτυχώς δεν είναι στα προσόντα μου!
Αυτό που εύχομαι, είναι να μην κουραστούν οι επιχειρηματίες....... γιατί τότε τα παιδιά μας δε θα έχουν τίποτε άλλο εκτός από δέντρα να σκαρφαλώνουν .................. σε μια Ελλάδα πολύ καθαρή μεν, ακατοίκητη δε........
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ- ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ RESPENTZA