Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

«ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ» / «ΠΙΣΤΗ» ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ

Κάποιος «λάτρης του τόπου του» σε σχόλιό του στο κείμενο, που υπογράφει κάποιος «Σκεπτόμενος Πολίτης», «Έλληνες «οικολόγοι» προς αναζήτηση ταυτότητας», στο blog της Χαλκιδικής Respentza με κάλεσε, ναι... ναιιιι..... ειρωνικά, εννοείται, μην επαναλαμβάνω τα αυτονόητα, παιδιά, να πω την άποψή μου. Δεν με πτοεί καθόλου, όπως έχουν όλοι καταλάβει, το γεγονός πως οι οικο-πιστοί της Χαλκιδικής ειρωνεύονται τις προθέσεις και τις θέσεις μου υπέρ της μεταλλευτικής επένδυσης στην περιοχή, προτίμησα όμως, όπως κάνω συνήθως, να απαντήσω με κείμενο και όχι με απλό σχόλιο.


Θέλει, δηλαδή, ο φίλος «οικολόγος» εν ολίγοις την άποψή μου για την προέλευση των οικολογικών κινημάτων και την ενέργεια του συγκεκριμένου κινήματος της Χαλκιδικής, να ζητήσει τη συνδρομή του Πατριάρχη στον αγώνα του κατά της επέκτασης των μεταλλείων.


Σχετικά με την προέλευση και την πορεία των οικολογικών κινημάτων, με ή χωρίς εισαγωγικά, η άποψή μου είναι η χειρότερη. Έχω ξαναπεί, ότι έχω συμμετάσχει η ίδια σε παράρτημα της Θεσσαλονίκης παρόμοιου συλλόγου, από όπου έφυγα άρον-άρον, όταν είδα πόσα λεφτά βγάζουν οι «κεφαλές» από τις άσκοπες και ανούσιες συγκεντρώσεις, ημερίδες, δράσεις, ομιλίες καθηγητών (που απλώς κάνουν τα ταξιδάκια τους με τα πάντα πληρωμένα), χωρίς κανένα όφελος εν τέλει, ούτε για την Οικολογία, ούτε για το Περιβάλλον και κυρίως, ούτε καν για τον Άνθρωπο.


Για την πρόσφατα αγαπησιάρικη σχέση μεταξύ Εκκλησίας και «οικολόγων» Χαλιδικής τι να πω τώρα; Τι να πει κανείς για τα προφανή; Τι να πει κανείς για τα υποκριτικά «χειροφιλήματα» από ανθρώπους, που χρόνια τώρα βρίζουν και λοιδωρούν την Εκκλησία και τον Κλήρο και στην πρώτη ευκαιρία ελπίδας σύγκλισης συμφερόντων τρέχουν να ζητήσουν τη συνδρομή τους; Άνθρωποι εκ πεποιθήσεως άθεοι (δεν το κρίνω αυτό, ο καθένας είναι ελεύθερος να διαλέξει το δρόμο του και όλες οι απόψεις σεβαστές - από μένα τουλάχιστον, γιατί οι δικές μου καθόλου δεν είναι σεβαστές από τους οικοκινηματίες - αλλά κρίνω την υποκρισία και την εκμετάλλευση και το «γλείψιμο») έτρεξαν να πιάσουν θέση, σκυφτοί πάντοτε, μήπως και καταφέρουν τον Πατριάρχη να υπογράψει τις θέσεις τους. Μήπως και καταφέρουν, δηλαδή, να μη φύγει η «αγελάδα» που αρμέγουν τόσα χρόνια, καλός και ο μισθός, αλλά και ότι άλλο μπαίνει στην τσέπη, δεκτό! Όσο για τους άνεργους συντοπίτες, στάχτη και μπούρμπερη......

Άνθρωποι, σαν τον Ενεργό Πολίτη Αρναίας, που, μπερδεύοντας την υποτιθέμενη «ακτιβιστική» δράση με αποκριάτικη παράτα, ντύθηκε Άραβας και περιφερόταν στα μαγαζιά, περιγελώντας κουλτούρα, θρησκεία, τρόπο ζωής και την αξιοπρέπεια του διαφορετικού. Έτσι, για να μην περιγελούνε, υποκρινόμενοι πίστη, μόνο τον Πατριάρχη και μείνουν παραπονεμένοι οι αλλόθρησκοι!


Άνθρωποι, που θα «πετούσαν τη σκούφια τους» αν μπορούσαν να εντάξουν το Άγιο Όρος στους τουριστικούς προορισμούς της Χαλκιδικής και που ενθάρρυναν την προσπάθεια άρσης του Άβατου, για να μην πω ότι πρωτοστάτησαν, μήπως έτσι καταφέρουν να προσελκύσουν κόσμο στην περιοχή τους, γιατί είπαμε η τουριστική ανάπτυξη, που έχει «αλώσει» τις ακτές της Χαλκιδικής, είναι «καλή» ανάπτυξη, εκεί δεν υπάρχουν περιβαλλοντικές αντιρρήσεις! Έχουνε οικόπεδα εκεί, να μην τα αξιοποιήσουνε; Αυτοί οι άνθρωποι, οι ίδιοι, έσκυψαν τη μέση, φίλησαν το χέρι του Πατριάρχη και του έδωσαν το φάκελο με τα ψέματα και τις υπερβολές τους, μήπως συναινέσει στην εργασιακή καταδίκη χιλιάδων άνεργων συνανθρώπων, συντοπιτών τους.


Υποσχέθηκε ο Πατριάρχης, ότι θα μελετήσει τον φάκελο. Εύχομαι να τον μελετήσει καλά.... και αμερόληπτα και είμαι σίγουρη, ότι θα καταλάβει ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να καταδικαστεί και αυτή η ελληνική γωνιά, που ευλογήθηκε εκτός των άλλων και με πλούσιο υπέδαφος, στη μιζέρια και την απραξία που έχει καταδικαστεί η υπόλοιπη Ελλάδα. Όχι, ότι θα του δώσουν σημασία, αν η άποψή του δεν τους συμφέρει! Η άποψή του δεν τους ενδιαφέρει καν, επικοινωνιακά παιχνίδια να γίνονται, «νταλαβέρι» να υπάρχει, «κουρνιαχτός» να σηκώνεται!

Εύχομαι να μελετήσει σε βάθος και το ποιον των ανθρώπων, που του ενεχείρισαν τον φάκελο, για να καταλάβει τα βαθύτερα κίνητρά τους! 


Εύχομαι επίσης, να μην παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα με το Άγιο Όρος και την Εκκλησία στη Χαλκιδική, πρόβλημα που θα αντιβαίνει στα συμφέροντά τους, γιατί θα τους βρει απέναντί του, μαινόμενους και εκεί δεν θα δείξουν το σεβασμό!!!, ούτε καν τον υποκριτικό, που έδειξαν στη συγκεκριμένη περίπτωση!


Οικολογικό κίνημα δε σημαίνει περιοχές μαυρισμένες από μαύρες κι άραχλες σημαίες παντού και σίγουρα δε σημαίνει «μαύρες» ψυχές!


Οικολογικό κίνημα δεν σημαίνει παρεμβάσεις για να υπάρξει το απόλυτο τίποτε.
Οικολογικό κίνημα θα έπρεπε να σημαίνει έλεγχος, έλεγχος, έλεγχος σε βιομηχανίες ανθούσες, παραγωγικές, για να «ασπρίζει» η ψυχή των Ανθρώπων μέσα σε μια πράσινη Φύση!


Οικολογικό κίνημα θα έπρεπε να σημαίνει παράδειγμα και παρότρυνση για πρωτοβουλίες του καθενός για τη βελτίωση του τόπου και της ζωής του. Πόσες πρωτοβουλίες πήρε και τι παράδειγμα έδωσε το συγκεκριμένο «οικολογικό» κίνημα της Χαλκιδικής για καθαρισμό ακτών, φρεατίων, για επιβολή βιολογικών καθαρισμών στα ξενοδοχεία, απομάκρυνση καρκινογόνων κεραιών μέσα από οικισμούς (θα τα πούμε άλλη φορά γι’ αυτό), φύτευση δέντρων και τόσα άλλα που αφορούν την καθημερινότητα του πολίτη και το πραγματικό ενδιαφέρον για τον τόπο και το Περιβάλλον; Άντε καλέ! Μ’ αυτά θ’ ασχολούνται τώρα; Αυτά θέλουν κόπο, άσε που δεν αφήνουν τίποτε και στην τσέπη! Άλλωστε, αυτά τα κάνει ο Σκάι, το κατάπτυστο γι’ αυτούς κανάλι, που τόλμησε να αποκαλύψει το πραγματικό πρόσωπο του αρχι-οικοσωτήρα της περιοχής ...............

Αναγνώστρια

Υ.Γ. για να προλάβω τις πικρόχολες, πάντα βαρετά ίδιες, αντιδράσεις!
Είναι πιο καλοπληρωμένα τα κείμενα, παιδιά, τα σχόλια δεν αφήνουν τίποτε (κούνια που σας κούναγε, οικο-εγκέφαλοι της Χαλκιδικής και απανταχόθεν)! Όταν τελειώσει όλη αυτή η παρανοϊκή ιστορία, είτε επιλεγεί το βιογραφικό μου και βρω δουλειά στα μεταλλεία, είτε όχι (στο κάτω-κάτω θα έχω συμβάλλει λίγο, ίσως, στη δικαίωση άλλων ανθρώπων, θα έχω συμπαρασταθεί στην αγωνία τους και θα έχω εκφράσει την άποψή τους) θα έρθω να συστηθώ μόνη μου σ’ όλους τους ψεύτες, επικριτές και υποκριτές και κυρίως στα «μεγάλα κεφάλια» και θα έχω την απαίτηση να δηλώσουν δημόσια το «λάθος»; τους σχετικά με την υποτιθέμενη αμοιβή μου από οποιαδήποτε εταιρία, όλον αυτό τον καιρό, απλά γιατί λέω την άποψή μου και είναι διαφορετική από τη δική τους!  Όχι για τίποτε άλλο, μόνο και μόνο για να καταλάβει ο κόσμος, πόσο εύκολα κάτι τέτοιοι ψευτο-οικολόγοι προσπαθούν να επιβάλλουν τη σπίλωση και ακύρωση ανθρώπων και απόψεων για να εδραιώσουν και να δικαιολογήσουν τη δική τους, ψεύτικη, υπέρ δικών τους συμφερόντων, άποψη.