"ΜΠΛΟΚΟ" ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΣΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ

*Ακολουθεί σχόλιο του blog

Του Λευτέρη Ζαβλιάρη

 Το ρόλο του υπουργείο Περιβάλλοντος φαίνεται να «ζήλεψε» το τμήμα  Πολεοδομίας του δήμου Αριστοτέλη, αφού σε επιστολή που είχε ως αποδέκτη το αστυνομικό τμήμα Αρναίας επισημαίνει ότι πρέπει να διακοπούν οι εργασίες κατασκευής του εργοστασίου εμπλουτισμού που γίνονται στις Σκουριές Χαλκιδικής, καθώς διαπιστώθηκαν παρατυπίες στις χωματουργικές εργασίες.



Η συγκεκριμένη εξέλιξη, που για πολλούς ήταν αναπάντεχη, έφερε άλλο ένα εμπόδιο στην ομαλή συνέχιση της επένδυσης χρυσού στις Σκουριές Χαλκιδικής, αφού ουδείς γνωρίζει μέχρι πότε θα διαρκέσει η συγκεκριμένη διακοπή εργασιών. Πλέον, ρυθμιστής των εξελίξεων για το εργοτάξιο των Σκουριών είναι το ΥΠΕΚΑ, αφού αναμένεται τις επόμενες μέρες το κλιμάκιο του υπουργείου όπου θα διενεργήσει αυτοψία στην περιοχή, προκειμένου να εξακριβωθούν οι παρατυπίες που διαπίστωσαν οι υπάλληλοι της πολεοδομίας του δήμο Αριστοτέλη.

 Βέβαια δεν ήταν η πρώτη φορά που η πολεοδομία του δήμου έρχεται σε διαφωνία με την «Ελληνικός Χρυσός», αφού και το Φεβρουάριο υπήρξε πρόβλημα. Τότε, μετά την εμπρηστική επίθεση που είχε δεχθεί το εργοτάξιο των Σκουριών, η εταιρεία επιχείρησε να αντικαταστήσει τις κατεστραμμένες κατασκευές με νέες. Ωστόσο, οι αντιδρώντες κατήγγειλαν και πάλι στην Πολεοδομία του δήμου ότι η τοποθέτηση των κατασκευών ήταν παράνομη και αυθαίρετη. Τελικά, το γεγονός ότι οι συγκεκριμένες κατασκευές αντικαθιστούσαν τις ήδη κατεστραμμένες, δεν άφησε περιθώρια για αναστολή της τοποθέτησης τους.



Η επιστολή



 Στο κείμενο που έφτασε στα χέρια της αστυνομίας της Αρναίας,  ο προϊστάμενος της Πολεοδομίας Κωνσταντίνος Βογιατζής καλεί τη διακοπή οποιασδήποτε οικοδομικής εργασίας στις Σκουριές. Ο λόγος είναι σύμφωνα με το κείμενο το γεγονός ότι στην αυτοψία υπαλλήλων της υπηρεσίας διαπιστώθηκαν εκτεταμένες εκσκαφές και άλλες κατασκευές χωρίς άδεια δόμησης.



Όπως επισημαίνεται στην επιστολή, προκειμένου να αποσαφηνιστεί η νομιμότητα των διαπιστωθέντων εργασιών και κατασκευών από τους συναρμόδιους φορείς, θα συνταχθεί διερευνητικό ερώτημα προς το ΥΠΕΚΑ, Γενική Διεύθυνση Μεταλλευτικών και Βιομηχανικών Ορυκτών και την Επιθεώρηση Μεταλλείων Βορείου Ελλάδος, ενώ έως τότε θα τηρηθεί η διακοπή των εργασιών για την αποφυγή δημιουργίας τετελεσμένων -  αυθαίρετων κατασκευών με περαιτέρω επιβάρυνση του περιβάλλοντος.



Εφόσον μάλιστα δεν αποδειχθεί η νομιμότητα  των εκτελούμενων εργασιών-κατασκευών θα συνταχθεί έκθεση αυτοψίας, υπολογισμός αξίας και επιβολή προστίμων των αυθαίρετων κατασκευών.



Το εισαγωγικό κείμενο της επιστολής, που κοινοποιήθηκε στην «Ελληνικός Χρυσός», καταλήγει ότι η συνέχιση θα επιτραπεί μόνο με νεότερο σήμα της υπηρεσίας, ανεξάρτητα αν παρουσιαστεί οποιαδήποτε αδειοδότηση.



Η «Κ» επικοινώνησε με τον προϊστάμενο της υπηρεσίας της Πολεοδομίας Κωνσταντίνο Βογιατζή, αναζητώντας το σκεπτικό της διακοπής των εργασιών. Όπως είπε ο ίδιος, «η υπηρεσία μας ενήργησε κατά το δοκούν, καθώς πραγματοποίησε αυτοψία μετά από καταγγελία κατοίκων της περιοχής για παράνομες εκσκαφές στην περιοχή των Σκουριών», επισήμανε ο κ. Βογιατζής. Ωστόσο, επισημαίνει πως το γεγονός ότι οι υπάλληλοι της Πολεοδομίας δε γνωρίζουν καλά τα μεταλλευτικά ζητήματα, τους οδήγησε στο να αποστείλουν το κείμενο στο ΥΠΕΚΑ. «Περιμένουμε να αποφανθεί και το ΥΠΕΚΑ με την αυτοψία που θα πραγματοποιήσει και στη συνέχεια εάν η εταιρεία μας προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα συνεχιστούν οι εργασίες», προσέθεσε ο προϊστάμενος της Πολεοδομίας του δήμου Αριστοτέλη.



 Τα ερωτηματικά



 Η αποστολή της συγκεκριμένης επιστολής διακοπής, μπορεί να αιφνιδίασε αρκετούς, όμως πολλά είναι τα εύλογα ερωτήματα που δημιουργούνται σχετικά με το θέμα, μετά τη συνάντηση που είχε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με εκπροσώπους εργαζόμενων στη Θεσσαλονίκη, στα πλαίσια του προσυνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας. Ο πρωθυπουργός, αφού ξεκαθάρισε στους εργαζόμενους ότι η επένδυση θα γίνει, κάλεσε τον περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα να προχωρήσει τη διαδικασία έκδοσης άδειας δόμησης κατά παρέκκλιση που απαιτείται για το εργοστάσιο εμπλουτισμού στις Σκουριές. Όπως είπε μάλιστα ο κ. Σαμαράς προς τους μεταλλωρύχους, κάτι που καταγράφηκε από τις τηλεοπτικές κάμερες, ο σκόπελος που πρέπει να παρακαμφθεί για την οικοδόμηση του εργοστασίου είναι η διεκπεραίωση από την Πολεοδομική Υπηρεσία της Αρναίας. Τα λόγια του πρωθυπουργού την Κυριακή, μεταφράστηκαν σε διακοπή εργασιών την επόμενη κιόλας μέρα από την υπηρεσία της πολεοδομίας.



 «Θα κινηθούμε νομικά»



 Άμεση ήταν η αντίδραση της «Ελληνικός Χρυσός» στη διακοπή εργασιών που ζήτησε η Πολεοδομία του δήμου Αριστοτέλη. Όπως είπε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Κώστας Γεωργαντζής, «Πρόκειται για μια απόφαση που σεβόμαστε, αλλά δε συμφωνούμε», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι η εταιρεία «εξετάζει να βρει λύση μέσω της νομικής οδού». Από την άλλη πλευρά βέβαια, ο προϊστάμενος της Πολεοδομίας του δήμου Αριστοτέλη επισήμανε ότι «δε νομίζει πως η εταιρεία μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίον της υπηρεσίας του τόσο εύκολα».



Ο δήμαρχος Αριστοτέλη Χρήστος Πάχτας επισήμανε ότι η επίλυση του ζητήματος είναι καθαρά θέμα χρόνου. «Υπάρχουν δύο στοιχεία που χρειάζονται για να προχωρήσει η οικοδόμηση του εργοστασίου, η άδεια επέμβασης για τις εκσκαφές και η οικοδομική άδεια για την ανέγερση του κτηρίου», τόνισε ο κ. Πάχτας. Όπως είπε ο ίδιος, έχουν γίνει κάποιες καταγγελίες από πλευράς τοπικών στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίες ωστόσο είναι ορθές, όπως ορθή είναι και η ενέργεια της Πολεοδομίας για τη διακοπή, αφού είναι ανεξάρτητη υπηρεσία από τη διοίκηση του δήμου. «Αναμένουμε άμεσα την αυτοψία του ΥΠΕΚΑ, έτσι ώστε να αρθεί η συγκεκριμένη απαγόρευση και στη συνέχεια να συνεχιστούν οι χωματουργικές εργασίες που σταμάτησαν προσωρινά», κατέληξε ο δήμαρχος Αριστοτέλη.

Αναδημοσίευση από  www.karfitsa.gr

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ BLOG: Έχει απόλυτο δίκιο ο κ. Βογιατζής που λέει ότι οι μηχανικοί της πολεοδομίας δε γνωρίζουν καλά τα μεταλλευτικά ζητήματα. Ειδικότερα η νέα γενιά μηχανικών έχει μαύρα μεσάνυχτα. Εχει πάνω από 30 χρόνια να χτιστεί κτίριο βιομηχανικής παραγωγής και χρήσης στην Ελλάδα, λόγω της αποβιομηχάνισης και της στροφής της οικονομίας μας στην μεταπράτηση. 

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

ΠΩΛΗΤΗ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ...ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΞΙΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΩΞΕΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ...ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΕΧΟΥΝ?ΜΗΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ???ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΖΑΒ(Ο)ΛΙΑΡΗΣ??ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕ?ΟΤΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ?ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΜΗΠΩΣ?Ο ΠΑΧΤΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δημοσκόπηση στις 20:00 στην ΕΡΤ

η τελευταία παράγραφος είναι αυτή που έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον..!!
έτσι για να ξέρουμε ποιοι είναι πλειοψηφία!!!

Με συντριπτικό ποσοστό οι πολίτες τάσσονται κατά του «λουκέτου» που επέβαλε η κυβέρνηση στην ΕΡΤ. Το 65% των πολιτών δηλώνουν ότι διαφωνούν με το κλείσιμο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Παράλληλα τάσσονται κατά της ιδιωτικοποίησής της ενώ διαφωνούν και με τις αποκρατικοποιήσεις των ΕΥΔΑΠ/ΕΥΑΘ/ΔΕΗ αλλά και της αξιοποίησης του ορυκτού πλούτου της χώρας από ιδιώτες, όπως στην περίπτωση της εξόρυξης χρυσού στη Χαλκιδική. Την ίδια ώρα, αναφορικά με το πολιτικό σκηνικό της χώρας, οι πολίτες δηλώνουν δυσαρεστημένοι με κυβέρνηση και κόμματα. Στην εκτίμηση εκλογικής επιρροής ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτο κόμμα με ποσοστό 29%. Η ΝΔ βρίσκεται 2,5 μονάδες πίσω.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιάσει ο Στέλιος Κούλογλου, στο πρόγραμμα των εργαζόμενων της ΕΡΤ, στις 20.00. Παρακολουθείστε το πρόγραμμα της ΕΡΤ μέσω διαδικτύου από το tvxs.gr.
«Όχι» στο λουκέτο της ΕΡΤ
Η ΕΡΤ αποτελεί το θέμα των ημερών σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η Vprc θέτει στους πολίτες την ερώτηση αν συμφωνούν ή διαφωνούν με την αιφνιδιαστική απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει τη δημόσια ραδιοτηλεόραση.
Το 65% των πολιτών δηλώνει ότι διαφωνεί με το «λουκέτο» στην ΕΡΤ. Το 27% δηλώνει ότι συμφωνεί, ενώ Δεν Γνωρίζω απαντά το 3% των πολιτών. Ένα 5% απαντά Ούτε Διαφωνώ/Ούτε Συμφωνώ.
Διαφωνούν με τις ιδιωτικοποιήσεις οι πολίτες
Σε μεγάλα ποσοστά οι πολίτες διαφωνούν με τις ιδιωτικοποιήσεις σημαντικών για τη χώρα δημόσιων επιχειρήσεων.
Αναφορικά με την ιδιωτικοποίηση της ΕΡΤ το 59% μάλλον διαφωνεί ενώ το 31% μάλλον συμφωνεί. Το 9% απάντησε Δεν Γνωρίζω ενώ το 1% δεν απάντησε στην ερώτηση.
Αναφορικά με την ιδιωτικοποίηση των ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ το 64% των πολιτών μάλλον διαφωνεί, το 23% μάλλον συμφωνεί. Δεν Γνωρίζω απαντά το 12% ενώ το 1% των ερωτώμενων δεν απάντησε. Την ίδια ώρα, το 56% μάλλον διαφωνεί με την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, το 56% μάλλον συμφωνεί ενώ το 10% απάντησε Δεν Γνωρίζω. Το 1% δεν απάντησε στην ερώτηση.
Αναφορικά με τις ιδιωτικοποιήσεις περιοχών ιδιαίτερου φυσικού κάλλους (τουριστικού ενδιαφέροντος) το 59% μάλλον διαφωνεί ενώ το 29% μάλλον συμφωνεί. Δεν Γνωρίζω λέει το 11%. Το 1% δεν απάντησε στην ερώτηση.
Αναφορικά με τον ορυκτό πλούτο της χώρας (Σκουριές/εξόρυξη χρυσού Χαλκιδικής/Πετρέλαια) το 59% των πολιτών μάλλον διαφωνεί με την εκμετάλλευση από ιδιώτες, το 29% μάλλον συμφωνεί, ενώ το 12% απάντησε Δεν Γνωρίζω.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν βλέπω να σχολιάζεις κάτι για την δημοσκόπηση που σου ανέβασα διαχειριστή.
Χάσαμε την φωνή μας μήπως???
Μήπως και το 59% των πολιτών να έχει άδικο όπως διατείνεστε εσείς και για τους επιστήμονες???


Αστερίξ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@ 10:22

Τώρα μπορείς να ξεκουραστείς. κανες και συ το χρέος σου. Τα δώσατε όλα για τον "αγώνα" στις δημοσκοπήσεις. Γίνατε "κυβέρνηση των δημοσκοπήσεων". Το δήμο αριστοτέλη γιατί τον αφήσατε στην τύχη του; Ευκαιρία ήταν να τον πάρετε και αυτόν στις δημοσκοπήσεις.

Σκεπάσου τώρα γιατί η δροσούλα που έχει είναι πολύ ύπουλη. Μην κρυώσεις και δε χαρείς τη νίκη σας.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Όσον αφορά το άρθρο σας πολύ σωστά ο κύριος Βογιατζής εντάσει τις παρανομίες σας με τον νέο οικοδομικό κανονισμό.
Ξεχνάς όμως ηθελημένα πως η πολεοδομία πλέων μετά τον Καλλικράτη δεν είναι υπηρεσία του υπουργείου αλλα όπως λέει και ο Πάχτας ανεξάρτητη υπηρεσία υπό την διοίκηση του δήμου.
Κατά συνέπεια πολύ σωστά ο κύριος Βογιατζής λέει οι εργασίες θα επιτραπούν μόνο με νεώτερο σήμα της υπηρεσίας!!!
Όσο και αν τα μαγειρέψει ο Πάχτας δεν πιστεύω πως θα καταφέρει και πολλά πράγματα διοτι υπάρχουν και οι εισαγγελείς!!!!

Α Σ Τ Ε Ρ Ι Ξ

Υ.Γ Πάντα σου λεω μην διαστρεβλώνεις την αλήθεια όπως και σ αυτό το πσοστάρισμα σου.
Οι μεταλλωρύχοι κάποτε θα καταλάβουν το παιχνίδι σας και θα σας κυνηγήσουν!!!
Άκου την συμβουλή μου και έξω δεν θα πέσεις!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ωραία η δημοσκόπηση της VPRC...

http://taxalia.blogspot.com/2013/06/vprc-tvxsgr.html#more
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
9:12 Είναι πολύ σοβαρή η δημοσκόπηση της VPRC. Την έκανε η εταιρεία της οποίας ο πρόεδρος κ. Βερναρδάκης είχε κληθεί από τον κ Τσίπρα να συμμετάσχει στην επιτροπή των σοφών του ΣΥΡΙΖΑ για την αναθεώρηση του συντάγματος. Ενώ ο κ. Κούλογλου είναι ο "αντικειμενικός" και "αχρωμάτιστός" δημοσιογράφος που διορίστηκε επί ΠΑΣΟΚ για τα γνωστά επεισόδια της γιαλαντζί "τηλεόρασης χωρίς σύνορα" έπαιρνε γύρω στις 200.000 ευρώ το χρόνο.

Υπάρχει κάτι το οποίο δεν καταλαβαίνουμε;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ,ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΡΚΩΜΑΝΕΙΣ,ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ,ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ,ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ.ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ.ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ.ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ.ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΝΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ.ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ.ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΟΛΟΙ ΣΚΑΡΤΟΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ??ΜΑ ΟΛΟΙ???
Ο χρήστης Πολίτες Αριστοτέλη είπε…
Απάντηση στον C A E S A R για τα σχόλια @ 11:49 μμ και 12:10 πμ

Αγαπητέ μας φίλε βρίσκεσαι σε τραγική σύγχυση, που αναπόφευκτα σε οδηγεί σε μονόπλευρα και λανθασμένα συμπεράσματα, τα οποία όμως καλώς προσφέρουν υπόβαθρο στην παραληρηματική κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι. Και λέμε καλώς γιατί οτιδήποτε άλλο δύναται να σου προκαλέσει σοκ, το οποίο δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να σου συμβεί.

Σε ότι αφορά τις δηλώσεις που έκανε ο διευθυντής της πολεοδομίας Αρναίας στην "Καρφίτσα"και τις οποίες σχολιάσαμε με τη σειρά μας στην ανάρτηση που κάναμε κρύβεται όλη η αλήθεια για τη μηχανή ανάσχεσης και παρεμπόδισης που έχει στήσει ο μηχανισμός σας. Ένας μηχανισμός ο οποίος εκμεταλλευεται την άγνοια των λειτουργών της δημόσιας διοικησης σε μεταλλευτικά ζητήματα, τη μη επικαιροποίηση των κανονισμών της δημόσιας διοίκησης και ειδικότερα της πολεοδομίας και των δασαρχείων σε άδειες κατασκευής βιομηχανικών κτιρίων γιατί όπως γράψαμε λόγω του σκηνικού αποβιομηχάνισης της Ελλάδας, οι μηχανικοί υπέγραφαν άδειες μόνο για σπίτια και τουριστικές μονάδες, αφού τα υπόλοιπα κτίσματα είχαν εκλείψει από τη χώρα τα τελευταία 30 χρόνια, χάρη στο μοντέλο οικονομίας που προκρίθηκε. Αν σ' αυτά συνυπολογίσουμε την τρομοκρατία και την ψυχολογική βία που ασκεί ο μηχανισμός σας σ' αυτούς τους ανθρώπους της δημόσιας διοίκησης και τη συστημική χείρα βοηθείας, ανοχής και συγκάλυψης που έχει το ανελεύθερο μόρφωμα σας εχουμε τη λύση αυτής της εξίσωσης.

Σ' ότι αφορά τις δημοσκοπήσεις εκεί φαίνεται ξεκάθαρα πόσο πρόχειρος είσαι, καθώς ως γνωστόν είναι η αποτύπωση της στιγμής που γίνεται. Ο καθρέφτης της λαικής βούλησης είναι οι εκλογές. Όλα τα άλλα που λές είναι για εσωτερική κατανάλωση, όπου όπως έχεις προσέξει εμείς την αποφεύγουμε συνειδητά γιατί αποφεύγουμε να λαικίζουμε και να δημαγωγούμε.

Αν κάναμε και εμείς και με τη σειρά μας ανάλογες δημοσκοπήσεις που βγάζουν αντίθετα αποτελέσματα θα έπρεπε να κάνουμε αναρτήσεις ανά μισή ώρα, καθώς όπως έχει παρατηρήσει τόσο σε ηλεκτρονικές δημοσκοπήσεις, όσο και ο διεθνής τύπος έχει διαφορετική άποψη για το ζήτημα της ΕΡΤ.

Αυτό δε σημαίνει ότι εμείς συμφωνούμε μαζί τους, από την άλλη όμως δείχνει πόσο επιφανειακά και κοινώς για τα πανηγύρια είναι ο τρόπος σκέψης. Σε καταλαβαίνουμε όμως γιατί η προπαγάνδα τα έχει αυτά.

Και εδώ τώρα θα αναρωτηθούμε μήπως αυτός είναι ο λόγος που συριζοκίνητες ενώσεις των δημοσιογράφων έχουν επιβάλει τη φίμωση σ' όλο τον τύπο; Για να μην ακούγεται τίποτα άλλο πέρα από τα "επαναστατικά" και καθ' όλα "δημοκρατικά" προσκλητήρια;

Έτσι τελικά γίνεται η "επανάσταση";
Στερώντας από τους υπολοίπους την ελευθερία έκφραση του λόγου και της άποψης.

Πολύ... #Σκουριές μας θυμίζει το όλο σκηνικό.

Τέλος αν θα μας κυνηγήσουν οι μεταλλωρύχοι, άσε να το δείξει η ιστορία. Σου ευχόμαστε να εισαι καλά στην υγεία σου για να το δείς.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
11:30 Υπάρχουν και άλλες λύσεις πιο απλές και ίσως απολύτως ενδεδειγμένες στη "δημοκρατική ευφορία", που βρίσκεστε.

Η πρώτη λύση είναι να κλείσουν όλες οι εφημερίδες μεταξύ αυτών και "η καρφίτσα" και να μείνει η "αυγή", "το ποντίκι", "η εφημερίδα των συντακτών", "το χωνί" και όσες έχουν παρεμφερείς προσεγγίσεις για τις Σκουριές.

Η άλλη λύση την οποία εγώ προσωπικά βρίσκω άκρως... επαναστατική, είναι όλους αυτούς τους χρυσοπληρωμένους ακτιβιστές δημοσιογράφους της κρατικής, όπως πχτον Κούλογλου, τον Αυγερόπουλο, τον Αρβανίτη και άλλους παρόμοιους που έχουν βγεί από το ίδιο ιδεολογικό καλούπι της να τους βάλετε να γράφουν σ' όλες τις εφημρίδες που σας χαλάνε τη μανέστρα με μισθούς σαν αυτούς που παίρνει ο Ζαβλιάρης. Κοντά στα 600 ευρώ και όχι με δεκάδες χιλιάρικα κάθε μήνα. Θα εκτιμηθεί δεόντως από τα 2.000.000 άνεργους Έλληνες.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 15 Ιουνίου 2013 - 3:10 μ.μ.
ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΒΡΕ.ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΙΔΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΜ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 40-50 ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ΤΟΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΧΟΥΝΤΙΚΑ ΤΗ ΧΩΡΑ.ΣΕ ΠΙΑΝΩ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΚΑΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ(ΒΛΕΠΕ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ,ΤΡΕΜΗ ΚΤΛ) !!!!!!!!ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΠΑΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ.....ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΕΙΠΑ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ.ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ???ΟΛΟΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ?????ΕΙΔΕΣ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ???ΣΤΟ ΞΑΝΑ ΕΙΠΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΤΟΣΟ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΙΔΗΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ,ΔΕ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ.....ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ....ΟΧΙ ΝΑ ΜΗ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΕΡΤ.ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕ ΠΩΛΗΤΗ.Α!!!!ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καθ ότι και μεγαλόκαρδος 15 Ιουνίου 2013 - 12:00 μ.μ.
όταν θα σας κυνηγήσουν εγώ προσωπικά θα μπω μπροστά και θα σας προσφέρω καταφύγιο!!!!
Τι να κάνω ο άτιμος την προστασία του περιβάλλοντος και των ανθρώπων την έχω στο αίμα μου..!!!!
Στην δεύτερη παράγραφο σου που αναφέρεσαι στην εκμετάλλευση της άγνοιας των λειτουργών της δημόσιας διοίκησης σε μεταλλευτικά ζητήματα... Σε πληροφορώ πως εάν είχαμε αυτή την δυνατότητα, σήμερα δεν θα υπήρχε λόγος να κάνουμε αυτή την ανταλλαγή απόψεων μέσα εδώ.
Σήμερα θα εργαζόσουν ενδεχομένως κάπου αλλού και δεν θα μας ανέβαζες και την πίεση στο κεφάλι με τα σχόλια σου.
Στην αναφορά σου για τις δημοσκοπήσεις ή οτιδήποτε άλλο είναι αρνητικό για σας πως είναι δυνατόν πάντα να το παίζετε θύματα και να λέτε πως έχουμε διάφορες επιρροές ή πως τρομοκρατούμε ή πως λαδώνουμε προς όφελος μας???
Πες πες πες αυτά που λες κοντεύω να πιστέψω ότι ανήκω στην cosa nostra και δεν το ξέρω!!!!
Αν οι ΣΥΡΙΖΟκινητες ενώσεις όπως ισχυρίζεσαι είχαν την δύναμη να φιμώσουν όλον τον τύπο αυτό το διάστημα, σε πληροφορώ πως θα είχαν και την δύναμη να μας κάνουν και κυβέρνηση, αλλα δυστυχώς δεν εχουν αυτή την φωνή για να πειστείτε εσείς που μάθατε να ζείτε με την διαπλοκή και με γνώμονα το προσωπικό σας συμφέρον!! Ο κόσμος τότε θα ήταν πιο όμορφος και πιο δίκαιος απ τον δικό σας!!!!
Ίσως να έχεις δίκιο που το όλο σκηνικό σου θυμίζει σκουριές.
Δείξαμε σε ολόκληρη την Ελλάδα πως είναι οι τίμιοι αγώνες.
Μακάρι ολόκληρη η Ελλάδα να γίνει σκουριές και να μάθει να αγωνίζεται όπως αγωνιζόμαστε εμείς εδώ για το δίκιο και τις ζωές μας!!!
Μακάρι να δικαιωθεί ο αγώνας μας στο γεγονός ότι δείξαμε στους Ελληνες πως να αγωνιζοντε σωζοντας κι εσάς τους ίδιους από την χούντα του Σαμαρά του Βενιζέλου του Κουβέλι του Δένδια και του Πάχτα!!!

Α Σ Τ Ε Ρ Ι Ξ
Ο χρήστης Πολίτες Αριστοτέλη είπε…
Απάντηση στον "Κριμάρχη" @3:39 μμ

Το μόνο πράγμα που κάνει μπαμ είναι ότι από πεζά γράφεις με κεφαλαία για να το παίζεις "γαλάτης" με διπλή ταυτότητα. Τη μια CAESAR (τώρα πια αστερίξ0 και από την άλλη ΑΝΩΝΥΜΟΣ.

Αγαπητέ μην μας κρίνεις από τον εαυτό, το χαρακτήρα και τις πρακτικές σου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αστεριξ ο κοσμος διαφωνει με την εκμεταλλευση απο ιδιωτες κ οχι με την ιδια την εκμεταλλευση.Αυτο λεει η δημοσκοπηση.Κ εσυ την ιδια γνωμη εχεις; Νομιζα οτι το θεμα ειναι να μην γινει κ οχι απο ποιον.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ,ΠΟΥ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ,ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 15 Ιουνίου 2013 - 4:47-4:50 μ.μ
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.....ΕΙΡΩΝΙΑ,ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ,ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ,ΑΚΥΡΕΣ,ΚΑΙ ΑΤΟΠΕΣ ΑΡΑΔΕΣ.....
ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΩΛΗΤΗ ΚΡΙΜΑ.........
Ο χρήστης Πολίτες Αριστοτέλη είπε…
Αγαπητέ μας "Κριμάρχη" @17 Ιουνίου 2013 - 12:18 π.μ.

Το "κρίμα" απονέμεται από την κοινωνία της ΒΑ Χαλκιδικής σ' όλους εσάς που κάνοντας χρήση κατασκευασμένων σεναρίων καταστροφολογίας, ψεμάτων, λαικισμών, βίας, τρομοκρατίας και αλαζονικής συμπεριφοράς δηλητηριάσατε και δυσφημίσατε τον τόπο.

Τέλος τους χαρακτηρισμούς που μας αποδίδεις ή ίδια η πραγματικότητα στους επιστρέφει.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ Η ΕΝΑΕΡΙΑ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΔΟΛΑΡΙΟ: ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΓΕΝ - ΝΕΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΥΣΟ

ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ