ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ: Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΘΩΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΞΕΠΛΗΞΕ ΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Στην παγκοσμίου εμβέλειας και κύρους τουριστική έκθεση
Ι.Τ.Β. του Βερολίνου, η οποία πραγματοποιήθηκε στη γερμανική πρωτεύουσα από τις
8 μέχρι και τις 12 Μαρτίου, έλαβε μέρος ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού,
παρουσιάζοντας σε εκθέτες και επισκέπτες νέες πολιτιστικές διαδρομές ως έτοιμα
τουριστικά πακέτα με πολλαπλές δυνατότητες επεξεργασίας.
Οι φιλόδοξες προτάσεις του φορέα, που έχουν δομηθεί πάνω στο
διεθνώς προβεβλημένο «Αριστοτελικό Περίπατο», γρήγορα έγιναν «talk of the
market» ανάμεσα τους πλέον κορυφαίους tour operators και travel agents του
κόσμου και φυσικά της Γερμανίας, στην αγορά της οποίας η δυναμική διείσδυση του
ξεχωριστού αυτού τουριστικού προϊόντος αποτέλεσε ζητούμενο.
Η διαδρομή, η οποία ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη, φτάνει μέχρι
τον Άθωνα και τα Αρχαία Στάγειρα, καταλήγοντας στην Αμφίπολη, παρουσιάζει ένα
ολοκληρωμένο «τόξο πολιτισμού και ιστορίας», που εναλλάσσεται ανάμεσα σε
μοναδικούς φυσικούς και αρχαιολογικούς χώρους, αναδεικνύοντας έτσι τη
μακεδονική συνεισφορά στο χωροχρόνο.
Ο σχεδιασμός της, ο οποίος αποτελεί συνέργεια του Οργανισμού
με ομοειδείς φορείς της Θεσσαλονίκης και της Αμφίπολης, συνοδεύεται από
εξαιρετικής ποιότητας πρόγραμμα προώθησης, το οποίο διακρίνεται από στόχευση
και αυστηρά επαγγελματικό προσανατολισμό.
Σε αυτό το πλαίσιο Γερμανοί tour operators και travel agents
αναμένονται το προσεχές χρονικό διάστημα στην περιοχή, προκειμένου να
ακολουθήσουν τα βήματα των Ελλήνων που όρισαν την παγκόσμια ιστορική
πραγματικότητα, ενώ εκπρόσωποι Τύπου επισκέπτονται κατά τη διάρκεια του KOUZINA
2017 την προαθωνική και αθωνική χερσόνησο για να μυηθούν στα μυστικά της μοναστηριακής
κουζίνας.
Στο πλαίσιο του «επετειακού έτους Αριστοτέλη», ο Προαθωνικός
Οργανισμός Τουρισμού – πιο επαγγελματικά ώριμος από ποτέ – δείχνει να
πρωτοπορεί, να κερδίζει τις εντυπώσεις, να αξιοποιεί όλα τα στοιχεία που
συνθέτουν το χώρο, να παρουσιάζει χειροπιαστά αποτελέσματα και να ξεχωρίζει για
την ποιότητα του έργου και της προσφοράς του.
Αναδημοσίευση από xrysoselladas
Αναδημοσίευση από xrysoselladas
Σχόλια
Ποιοι επιχειρηματίες?
Ποιοι ξενοδόχοι?
Κανείς δε φτουράει μπροστά τον τουριστικό Λευτέρη!
Ναι καλέ, ο Λευτέρης θα φέρει τους τουρίστες στην περιοχή!
Αυτός - από τον υπερδραστήριο Δήμο Αριστοτέλη που πάει εκδρομές στις εκθέσεις!!!
Και σε ποια γλώσσα συναλλάσσεται? Μιλάει αγγλικά?
Δε χρειάζεται!
Όταν έχεις, αγάπη μου, στρατηγική marketing και συνεργάζεσαι με ΤΟΝ εχθρό της περιοχής - τον Τάσιο - δε χρειάζεται να μιλάς. Έχεις την επιτυχία στο τσεπάκι σου!
ΔΩΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΣΑΝΟ ΣΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ!
ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
Αμφίπολη δε σημαίνει μόνο "Τύμβος Καστά", είναι ένα πάμπλουτος αρχαιολογικός χώρος με εξαιρετικό μουσείο και πολλά σημεία μοναδικού πολιτιστικού ενδιαφέροντος.
Αυτά προβάλλονται!
Θελει την στήριξη όλων των επιχειρηματιών και επαγγελματιών του τουρισμού ο Οργανισμός για να δούμε ακόμη πιο αισιόδοξες μέρες. Τίποτα δεν έχει κατακτηθεί χρειάζεται ακόμη πολύ δουλειά. Ας ενωθούμε για να δουλέψουμε επάνω σ' αυτή την βασική ανάγκη.
ΥΓ. Σε λίγο θα σε πονέσει ακόμη περισσότερο. Περίμενε και θα δεις!