Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ: Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΘΩΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΞΕΠΛΗΞΕ ΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ


Στην παγκοσμίου εμβέλειας και κύρους τουριστική έκθεση Ι.Τ.Β. του Βερολίνου, η οποία πραγματοποιήθηκε στη γερμανική πρωτεύουσα από τις 8 μέχρι και τις 12 Μαρτίου, έλαβε μέρος ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού, παρουσιάζοντας σε εκθέτες και επισκέπτες νέες πολιτιστικές διαδρομές ως έτοιμα τουριστικά πακέτα με πολλαπλές δυνατότητες επεξεργασίας.

Οι φιλόδοξες προτάσεις του φορέα, που έχουν δομηθεί πάνω στο διεθνώς προβεβλημένο «Αριστοτελικό Περίπατο», γρήγορα έγιναν «talk of the market» ανάμεσα τους πλέον κορυφαίους tour operators και travel agents του κόσμου και φυσικά της Γερμανίας, στην αγορά της οποίας η δυναμική διείσδυση του ξεχωριστού αυτού τουριστικού προϊόντος αποτέλεσε ζητούμενο.

Η διαδρομή, η οποία ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη, φτάνει μέχρι τον Άθωνα και τα Αρχαία Στάγειρα, καταλήγοντας στην Αμφίπολη, παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο «τόξο πολιτισμού και ιστορίας», που εναλλάσσεται ανάμεσα σε μοναδικούς φυσικούς και αρχαιολογικούς χώρους, αναδεικνύοντας έτσι τη μακεδονική συνεισφορά στο χωροχρόνο.

Ο σχεδιασμός της, ο οποίος αποτελεί συνέργεια του Οργανισμού με ομοειδείς φορείς της Θεσσαλονίκης και της Αμφίπολης, συνοδεύεται από εξαιρετικής ποιότητας πρόγραμμα προώθησης, το οποίο διακρίνεται από στόχευση και αυστηρά επαγγελματικό προσανατολισμό.

Σε αυτό το πλαίσιο Γερμανοί tour operators και travel agents αναμένονται το προσεχές χρονικό διάστημα στην περιοχή, προκειμένου να ακολουθήσουν τα βήματα των Ελλήνων που όρισαν την παγκόσμια ιστορική πραγματικότητα, ενώ εκπρόσωποι Τύπου επισκέπτονται κατά τη διάρκεια του KOUZINA 2017 την προαθωνική και αθωνική χερσόνησο για να μυηθούν στα μυστικά της μοναστηριακής κουζίνας.

Στο πλαίσιο του «επετειακού έτους Αριστοτέλη», ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού – πιο επαγγελματικά ώριμος από ποτέ – δείχνει να πρωτοπορεί, να κερδίζει τις εντυπώσεις, να αξιοποιεί όλα τα στοιχεία που συνθέτουν το χώρο, να παρουσιάζει χειροπιαστά αποτελέσματα και να ξεχωρίζει για την ποιότητα του έργου και της προσφοράς του.

Αναδημοσίευση από xrysoselladas


10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιος Οργανισμός?
Ποιοι επιχειρηματίες?
Ποιοι ξενοδόχοι?

Κανείς δε φτουράει μπροστά τον τουριστικό Λευτέρη!
Ναι καλέ, ο Λευτέρης θα φέρει τους τουρίστες στην περιοχή!
Αυτός - από τον υπερδραστήριο Δήμο Αριστοτέλη που πάει εκδρομές στις εκθέσεις!!!

Και σε ποια γλώσσα συναλλάσσεται? Μιλάει αγγλικά?
Δε χρειάζεται!
Όταν έχεις, αγάπη μου, στρατηγική marketing και συνεργάζεσαι με ΤΟΝ εχθρό της περιοχής - τον Τάσιο - δε χρειάζεται να μιλάς. Έχεις την επιτυχία στο τσεπάκι σου!

ΔΩΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΣΑΝΟ ΣΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ!
ΜΠΟΡΕΙΤΕ!

Ανώνυμος είπε...

Σοβαρότητα αξία ανεκτίμητη! Η Αμφίπολη είναι επισκέψιμος τόπος? Όχι, οι εργασίες σταμάτησαν καθώς σταμάτησε και η χρηματοδότηση από τον κρατικό Μηχανισμό! Βρείτε άξιους ανθρώπους να ηγηθούν γιατί τα πράγματα θα καταστούν εξαιρετικά κρίσιμα σε αυτό το κομμάτι!

Ανώνυμος είπε...

p.s. Όταν κάτι είναι πρωτοποριακό, επαγγελματικό, προσφέρει είναι εν τέλει γενικά αποδεκτό και δε χρειάζεται να αυτοαποκαλείται! Στην αντίθετη περίπτωση χτρειάζεται, είναι αναγκαία η διαφήμιση με θετικά χαρακτηριστικά και επίθετα! Οψόμεθα....

Ανώνυμος είπε...

Προς όλους τους αγράμματους - αμόρφωτους:
Αμφίπολη δε σημαίνει μόνο "Τύμβος Καστά", είναι ένα πάμπλουτος αρχαιολογικός χώρος με εξαιρετικό μουσείο και πολλά σημεία μοναδικού πολιτιστικού ενδιαφέροντος.
Αυτά προβάλλονται!

Ανώνυμος είπε...

Ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού έχει προσφέρει σχεδόν τα πάντα μέσα σ' αυτά τα 10 χρόνια λειτουργίας του για την τουριστική ανάδειξη και προβολή της Βόρειο Ανατολικής Χαλκιδικής. Όποιος δεν αναγνωρίζει αυτή την προσφορά είναι το λιγότερο εμπαθής και άσχετος με τον τουρισμό.
Θελει την στήριξη όλων των επιχειρηματιών και επαγγελματιών του τουρισμού ο Οργανισμός για να δούμε ακόμη πιο αισιόδοξες μέρες. Τίποτα δεν έχει κατακτηθεί χρειάζεται ακόμη πολύ δουλειά. Ας ενωθούμε για να δουλέψουμε επάνω σ' αυτή την βασική ανάγκη.

Ανώνυμος είπε...

Προς τους μορφωμένους πολίτες, γιατί όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχε στήριξη σε αυτόν τον πλούσιο αρχαιολογικό χώρο και anaκαλύφτηκε η παρουσία του μόνο κατά την επικοινωνιακή έκρηξη της ανακάλυψης του "τάφου"? Μήπως υπήρξε θέλγητρο χρηματοδότησης? Έγιναν κάποια πράγματα ενώ τα προηγούμετα χρόνια υπήρξε το απόλυτο μηδέν, στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος! Υπάρχουν χειροπιαστα αποτελέσματα? Οι επιχειρηματίες έχουν αποδεχτεί το χρηματοδότη αυτής της προσπάθειας? Τα λεφτά που δαπανήθηκαν άξιζαν? Value for money?

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος είναι μορφωμένος κάποιος είναι αγράμματος, ο καλλιεργημένος όμως την κριτική την κάνει άλμα να αλλάξει και να διορθωθεί! Αυτός που πιστεύει πως δεν μπορεί να πετύχει την διαρκή αυτοβελτίωση, πως δε χρειάζεται τη γνώμη των άλλων, έχει την αλαζονεία να πιστεύει πως τα κάνει όλα τέλεια, ανήκει σε άλλον αιώνα, έναν ξεχασμένο αιώνα αυτόν του σκοταδισμού!

Ανώνυμος είπε...

"Έχει προσφέρει σχεδόν τα πάντα?" για Οργανισμό μιλάμε ή για απατημένη σύζηγο?

Ανώνυμος είπε...

Η "περιοχή" προσφέρει τα πάντα σε κάθε Οργανισμό, φυσικούς πόρους, πολιτιστικούς πόρους, τους ίδιους τους ανθρώπους! Ο Οργανισμός συμβάλει στην επίτευξη στόχων, ακόμα και η επιλογή των λέξεων δείχνει πολλά....

Ανώνυμος είπε...

Σε πονάει πολύ αγόρι μου!

ΥΓ. Σε λίγο θα σε πονέσει ακόμη περισσότερο. Περίμενε και θα δεις!