ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: "ΖΟΥΜΠΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ" #SKOURIES
Η υπόδειξη προς το πρόσωπο του εκτελούντος χρέη δημάρχου Αριστοτέλη Γιώργου Ζουμπά, που έχουμε βάλει ως τίτλο στην ανάρτηση μας δεν ανήκει σε εμάς. Ανήκει σ' αυτόν που την έγραψε υπό μορφή μηνύματος με σπρέι επάνω σ' ένα από τα παρατημένα μπλόκια που βρίσκονται δίπλα στην προκυμαία της Ουρανούπολης, που εν έτει 2018 χρησιμοποιείται ακόμη ως λιμάνι στην πύλη του Αγίου Όρους.
Και δεν είναι το μοναδικό μήνυμα - υπόδειξη προς τον Γιώργο Ζουμπά και όσους φέρουν πολιτική ευθύνη για την τραγική εικόνα που εμφανίζει ο κατ' εξοχήν Νούμερο 1 τουριστικός προορισμός της Χαλκιδικής, 12 μήνες το χρόνο. Πιο δίπλα από εκείνο το μήνυμα που αναφέρεται προσωπικά στον Γιώργο Ζουμπά και γράφει: "Ζουμπά υπάρχουν κι άλλα θέματα" έχουν γραφτεί κι άλλα μηνύματα που λένε τα εξής:
"Το χρήμα έχει την δική του ιστορία", "Ευθύνες πολλές, δρόμος κανένας", "Θέλουμε λιμάνι".
Σε όλα αυτά τα γραπτά μηνύματα που αποτελούν τις χρόνιες ανάγκες και τα πάγια θέλω των Ουρανοπολιτών και τα οποία μένουν ανεξίτηλα πλέον στην μνήμη όποιου επισκέπτεται την Ουρανούπολη, ο Γιώργος Ζουμπάς... απάντησε με την 29η κατά σειρά ανακοίνωση κατά της μεταλλευτικής επένδυσης και δραστηριότητας.
Τι και αν δημότες του επισημαίνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο, ότι υπάρχουν και άλλα θέματα και άλλα προβλήματα πέρα απ αυτό που εκείνος και οι συνεργάτες έχουν αναγάγει σε μείζον;
Εκείνος επέλεξε να δηλώσει "παρών" στα άλυτα προβλήματα του τόπου με μια ανακοίνωση, που θέτει το δίλημμα στον Αλέξη Τσίπρα, πως αν θέλει τον εκπρόσωπο της δημοτικής αρχής του Αριστοτέλη στο κυβερνητικό φόρουμ για την ανάπτυξη της Κ. Μακεδονίας που διεξάγεται την προσεχή Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να πάρει μια δημόσια θέση κατά της μεταλλευτικής επένδυσης και δραστηριότητας συνολικά. Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου!
Εδώ είμαστε για να δούμε αν ο Αλέξης Τσίπρας θα ικανοποιήσει το πρόσταγμα του εκτελούντος χρέη δημάρχου Αριστοτέλη.
Πάντως, καλό θα είναι να έχει στην πίσω άκρη του μυαλού του ο κ. Ζουμπάς, πως κάποιος άλλος συνάδελφος του αυτοδιοικητικός προετοιμάζεται πολύ σοβαρά για να αποτελέσει ο τόπος του εναλλακτική πύλη εισόδου στο Άγιον 'Ορος και γιατί όχι και βασική, όσο παραμένουν τα προβλήματα της Ουρανούπολης.
Πάντως, καλό θα είναι να έχει στην πίσω άκρη του μυαλού του ο κ. Ζουμπάς, πως κάποιος άλλος συνάδελφος του αυτοδιοικητικός προετοιμάζεται πολύ σοβαρά για να αποτελέσει ο τόπος του εναλλακτική πύλη εισόδου στο Άγιον 'Ορος και γιατί όχι και βασική, όσο παραμένουν τα προβλήματα της Ουρανούπολης.
Αναφερόμαστε στην Νέα Μηχανιώνα Θεσσαλονίκης, την οποία ο δήμαρχος της περιοχής κ. Μαυρομάτης οραματίζεται να μετατρέψει σε πόλο τουριστικής έλξης. Λιμάνι έχει. Το αεροδρόμιο είναι δίπλα. Καλό οδικό δίκτυο πρόσβασης δεν έχει, αλλά όπως μαθαίνουμε πασχίζει μέσω της περιφέρειας να το εντάξει άμεσα στο ΕΣΠΑ.
Μέχρι τότε ο κ. Ζουμπάς μπορεί να ασχολείται μόνο με τα μεταλλεία και ας αδιαφορεί για όλα τα άλλα κρίσιμα ζητήματα. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του και κρίνεται γι' αυτές.
Ένα είναι σίγουρο. Αν από την πρώτη μέρα έναρξης της θητείας αυτής της παράταξης υπήρχε σοβαρή πίεση προς την κεντρική εξουσία για το λιμάνι και το δρόμο της Ουρανούπολης αυτά τα συνθήματα ίσως να μην ήταν γραμμένα, όπως είναι τώρα.
Σχόλια
Άντε γεια.
Και είναι σοβαρή γιατί θέτει σε δημόσια θέα τον κίνδυνο η Ουρανούπολη να μετατραπεί σε Ουραγούπολη εξαιτίας της προκλητικής απάθειας Ζουμπά, Γιώργου, Ιγγλέζης.
Το φταίξιμο δεν είναι μόνο δικό τους. Φταίνε και οι Ουρανοπολίτικες ντουλάντες μας που πατάνε σε δυο βάρκες και τα λένε μια έτσι και μια αλλιώς φοβούμενοι μην πέσουν στην δυσμένεια του antigold κυκλώματος που διαφεντεύει την περιοχή και την έχει φέρει στο χειρότερο σημείο.
Η Νέα Μηχανιώνα δεν είναι μια απειλή, ή κίνδυνος κατά την γνώμη μου. Είναι μια πραγματικότητα με περισσότερα συν από εμάς στην παρούσα φάση, που αν φτιάξει και το δρόμο που οδηγεί από το αεροδρόμιο στο άρτιο λιμάνι της, τότε εμείς στην Ουρανούπολη αυτομάτως μετατρεπόμαστε από πρωταγωνιστές σε κομπάρσοι.
Οι 2 ώρες που χρειάζεται για να φτάσει κάποιος στην Ουρανούπολη από τη Θεσσαλονίκη και άλλες τόσες περίπου για να φτάσεις στα μοναστήρια της δυτικής πλευράς του Όρους μπορούν να κερδιθούν ακτοπλοικά για την Μηχανιώνα και εμείς να μείνουμε το πολύ με μια Γιοβάνιτσα και την Ανατολική πλευρά του Όρους.
Από εκεί που έχουμε τουρισμό όλο τον χρόνο θα πέσουμε στους 3 καλούς μήνες, το πολύ, όπως όλη η Χαλκιδική στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Επιβάλεται όλοι οι πολιτικοί παράγοντες της Χαλκιδικής να παρατήσουν τις προσωπικές βλέψεις τους και να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να δρομολογηθούν το ταχύτερο δυνατόν τα έργα που θα φέρουν ύπαρξη στην ανυπαρξία των βασικών υποδομών.
Πρέπει να σταματήσει αυτή η εγκληματική εσωστρέφεια της Ανατολικής Χαλκιδικής από τους τοπικούς άρχοντες της. Αν δεν γίνει χθές φοβάμαι ότι όσα και να κάνουμε εμείς οι επαγγελματίες του τουρισμού για να τονώσουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών προς τις επιχειρήσεις μας θα είναι σαν να συνεχίζουμε να χτίζουμε επάνω στην άμμο. Όπως κάνουμε όλα αυτά τα τελευταία 30 χρόνια, που στην κυριολεξία παλεύουμε μόνοι μας, χωρίς καμία βοήθεια από το επίσημο κράτος.
Βαρίδια και για τα κόμματα τους και για την κοινωνία.