ΧΡΥΣΟΣ: ΕΠΕΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ 4.000 ΔΟΛΑΡΙΑ
Κάτω από τα 4.000 δολάρια υποχώρησε ο χρυσός υπό το βάρος της ενίσχυσης του δολαρίου και της γερακίσιας ρητορικής της Fed. Ο χρυσός υποχώρησε κάτω από τα 4.000 δολάρια ανά ουγγιά για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο, καθώς η αναζωπύρωση του δολαρίου και η προοπτική υψηλότερων επιτοκίων ανακόπτουν την τριετή ανοδική αγορά χρυσού. Ο χρυσός spot διαπραγματευόταν στα 3.970,10 δολάρια η ουγγιά , για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο, καταγράφοντας πτώση της τάξης 3,6% . Πρόκειται για την δεύτερη συνεχόμενη πτωτική συνεδρίαση. Το ασήμι υποχώρησε κατά 5% στα 58,52 δολάρια η ουγγιά για πρώτη φορά από τον Δεκέμβριο, μειωμένο κατά περισσότερο από 50% από την κορύφωση του Ιανουαρίου. Η πλατίνα και το παλλάδιο σημείωσαν παρόμοιες πτώσεις. Ο δείκτης Bloomberg Dollar Spot αυξήθηκε κατά 0,4% , φτάνοντας στο υψηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο και σχεδόν 1% στην εβδομάδα που διανύουμε, καθιστώντας τον χρυσό που αποτιμάται σε δολάριο πιο ακριβό για τους κατόχους άλλων νομισμάτων. Σε bear market o...