Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα εργοστασιο εμπλουτισμού

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

Εικόνα
Φώτο από τις εργασίες ανακαίνισης του εργοστασίου εμπλουτισμού της Ολυμπιάδας Εσχάτως,  κυκλοφορούν στην Ολυμπιάδα κάποιες πληροφορίες, που είτε άθελα είτε ηθελημένα προκαλούν σύγχυση στον κόσμο, με αφορμή την ανάρτηση που κάναμε για την έναρξη παραγωγής χρυσού από την Ολυμπιάδα στις αρχές του 2017.  Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα κοινολογούνται από κάποιους μετά απ’ αυτή την δημοσίευση, η Ελληνικός Χρυσός κατασκευάζει εργοστάσιο χρυσού στην Ολυμπιάδα!!! Λένε με απλά λόγια, ότι ο χώρος που ανακαινίζει η επενδύτρια εταιρεία στην Ολυμπιάδα δεν θα είναι εργοστάσιο εμπλουτισμού, αλλά εργοστάσιο χρυσού!