ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ: "ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΑΥΞΗΣΑΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ"
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Σε προκήρυξη διαγωνισμών για την αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου της χώρας θα προχωρήσει το ΥΠΕΚΑ, ανακοίνωσε ο υπουργός Γ. Μανιάτης με γνώμονα όπως είπε το δημόσιο συμφέρον, την κοινωνική συνοχή και ασφαλώς την προστασία του περιβάλλοντος. Μιλώντας σε εκδήλωση του Συνδέσμου Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων για τον εορτασμό των 90 χρόνων λειτουργίας του ο κ. Μανιάτης ανέφερε ότι το προσεχές διάστημα θα προκηρυχθούν δημόσιοι διεθνείς διαγωνισμοί για ορισμένους από τους 20 Δημόσιους Μεταλλευτικούς Χώρους που κρίνονται ώριμοι ενώ για άλλους 11 το ΙΓΜΕ θα προχωρήσει σε επιβεβαίωση των αποθεμάτων προκειμένου να προκηρυχθούν και γι' αυτούς διαγωνισμοί αξιοποίησης.