Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Ιδιωτικά μεταλλεία

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ: "ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΑΥΞΗΣΑΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ"

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog   Σε προκήρυξη διαγωνισμών για την αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου της χώρας θα προχωρήσει το ΥΠΕΚΑ, ανακοίνωσε ο υπουργός Γ. Μανιάτης με γνώμονα όπως είπε το δημόσιο συμφέρον, την κοινωνική συνοχή και ασφαλώς την προστασία του περιβάλλοντος. Μιλώντας σε εκδήλωση του Συνδέσμου Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων για τον εορτασμό των 90 χρόνων λειτουργίας του ο κ. Μανιάτης ανέφερε ότι το προσεχές διάστημα θα προκηρυχθούν δημόσιοι διεθνείς διαγωνισμοί για ορισμένους από τους 20 Δημόσιους Μεταλλευτικούς Χώρους που κρίνονται ώριμοι ενώ για άλλους 11 το ΙΓΜΕ θα προχωρήσει σε επιβεβαίωση των αποθεμάτων προκειμένου να προκηρυχθούν και γι' αυτούς διαγωνισμοί αξιοποίησης.

ΤΕΛΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ

Εικόνα
Η απόδοση ποσοστού στους οικείους Δήμους από τα εισπραττόμενα μισθώματα δημόσιων  μεταλλείων, όσο και τα τέλη υπέρ του Δημοσίου από τα ιδιωτικά μεταλλεία ισχύουν από 1/1/2013 και η είσπραξή τους θα γίνει αναδρομικά και απολογιστικά, αφού αφορούν δραστηριότητες που έγιναν κατά το προηγούμενο κάθε φορά έτος. Η απόδοση του ποσοστού σε οικείους Δήμους από μισθώματα δημόσιων μεταλλείων και η είσπραξη τελών υπέρ του Δημοσίου από ιδιωτικά μεταλλεία ισχύουν για πρώτη φορά στην ελληνική νομοθεσία, καθώς δεν προβλέπονταν στον Μεταλλευτικό Κώδικα που βρίσκεται σε ισχύ εδώ και 40 χρόνια.