Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα "Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ"

ΟΡΥΧΕΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ: ΑΠΟ ΤΟ 2012 ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΟΡΥΧΕΙΟ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ!

Εικόνα
Πολλά έχουν ακουστεί τις τελευταίες ώρες για τις ευθύνες που πρέπει να αναζητηθούν προς την κατεύθυνση της τοπικής εφορίας αρχαιοτήτων (ΚΘ' ΕΠΚΑ) για την κατάρρευση τεράστιων εδαφικών μαζών που σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο το πρωι στο ορυχείο λιγνίτη της ΔΕΗ στο Αμύνταιο της Φλώρινας.  Το σίγουρο είναι ότι από τα τέλη του 2012 ο νυν πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ και τότε πρόεδρος του σωματείου παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας "Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ" με συνεχείς επιστολές του ενημέρωνε την τότε ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ. πως το ορυχείο απειλείται με μια καταστροφική κατολίσθηση εξαιτίας της παύσης της λειτουργίας που επέβαλε η τοπική εφορία αρχαιοτήτων για να γίνουν σωστικές ανασκαφές σε μια έκταση 110 στρεμμάτων.

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΗ: "ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ"

Εικόνα
Το σωματείο εργαζομένων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ στο Νομό Κοζάνης "Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ" στέλνει το δικό του μήνυμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης με την παρακάτω ανακοίνωση: "Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ, ευρισκόμενος πάντα στην πρώτη γραμμή ενός διαχρονικού και καθημερινού αγώνα που στόχο έχει την διασφάλιση της εργασίας και των καλύτερων δυνατών συνθηκών για τους εργαζόμενους στο χώρο της ΔΕΗ, αντιλαμβάνεται πλήρως την αγωνία και αναταραχή των μεταλλωρύχων στις Σκουριές της Χαλκιδικής και στέκεται αλληλέγγυος στον αγώνα τους για εξασφάλιση της ομαλής συνέχειας των εργασιών στα μεταλλεία της Κασσάνδρας και Σκουριών.