ΟΡΥΧΕΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ: ΑΠΟ ΤΟ 2012 ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΟΡΥΧΕΙΟ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ!
Πολλά έχουν ακουστεί τις τελευταίες ώρες για τις ευθύνες που πρέπει να αναζητηθούν προς την κατεύθυνση της τοπικής εφορίας αρχαιοτήτων (ΚΘ' ΕΠΚΑ) για την κατάρρευση τεράστιων εδαφικών μαζών που σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο το πρωι στο ορυχείο λιγνίτη της ΔΕΗ στο Αμύνταιο της Φλώρινας. Το σίγουρο είναι ότι από τα τέλη του 2012 ο νυν πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ και τότε πρόεδρος του σωματείου παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας "Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ" με συνεχείς επιστολές του ενημέρωνε την τότε ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ. πως το ορυχείο απειλείται με μια καταστροφική κατολίσθηση εξαιτίας της παύσης της λειτουργίας που επέβαλε η τοπική εφορία αρχαιοτήτων για να γίνουν σωστικές ανασκαφές σε μια έκταση 110 στρεμμάτων.