Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα μεταλλευτικη νομοθεσία

"ΠΕΡΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ"

Εικόνα
Ο ελληνικός εξορυκτικός κλάδος μπορεί να συμβάλει στην οικονομική ανάκαμψη της χώρας αρκεί η Εθνική Πολιτική Αξιοποίησης (Ε.Π.) των Ορυκτών Πρώτων Υλών (ΟΠΥ) να μη μείνει στα χαρτιά, να δημιουργηθεί ειδικό χωροταξικό για τις ΟΠΥ, να απλοποιηθεί η λατομική μεταλλευτική νομοθεσία, να δοθεί προς ψήφιση το νέο λατομικό νομοσχέδιο και σε ο,τι αφορά τις επιβαρύνσεις των επιχειρήσεων με τέλη και μισθώματα, αυτές να μη γίνουν αντικίνητρα για επενδύσεις. Τα παραπάνω τόνισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων (ΣΜΕ), Ελευθέριος Φαίδρος, σε συνέντευξη, με την ευκαιρία του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου SDMI 2013, που έγινε στη Μήλο (30 Ιουνίου- 3 Ιουλίου). Όπως είπε, ένα χρόνο μετά την εξαγγελία της EΠ, δεν έχουν γίνει πολλά πράγματα για την υλοποίηση της, πέραν της ψήφισης του νόμου (4014/2011 ) περί περιβαλλοντικής αδειοδότηση έργων.