ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η κ. ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΥ "ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ"...
Γιατί ενοχλεί τόσο πολύ η γ.γ ,τουΥΠΕΚΑ; Η Ειδική Γραμματέας Επιθεώρησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας του ΥΠΕΚΑ, κ. Μαργαρίτα Καραβασίλη, μέσω του "Παρατηρητηρίου..." , απάντησε στα σχόλια..., ενός χαρακτηριστικού εκπροσώπου των "υπερασπιστών της φύσης και του περιβάλλοντος" . ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΗ Κύριε Στεφανή, Παρά το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό σας μήνυμα εκφράζει, με τρόπο προσβλητικό και χυδαίο, αυθαίρετες προσωπικές σας απόψεις και θέσεις, σας απαντώ συνοπτικά με το ύφος που αρμόζει στο ήθος, στην παιδεία και στην θεσμική μου θέση, αποφεύγοντας τον τρόπο που θα αναλογούσε στο κείμενό σας, καθώς οι θέσεις σας, που αιωρούνται μεταξύ έωλων πολιτικών και οικονομικών απόψεων, χρησιμοποιούν ως πρόφαση την προστασία του περιβάλλοντος, για την οποία, μάλιστα, αυτοχρίεσθε υπερασπιστής !