Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Μαργαρίτα Καραβασίλη

ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η κ. ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΥ "ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ"...

Εικόνα
Γιατί ενοχλεί τόσο πολύ η γ.γ ,τουΥΠΕΚΑ; Η Ειδική Γραμματέας Επιθεώρησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας του ΥΠΕΚΑ, κ. Μαργαρίτα Καραβασίλη, μέσω του "Παρατηρητηρίου..." , απάντησε στα σχόλια..., ενός χαρακτηριστικού εκπροσώπου των  "υπερασπιστών της φύσης και του περιβάλλοντος" . ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΗ Κύριε Στεφανή, Παρά το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό σας μήνυμα εκφράζει, με τρόπο προσβλητικό και χυδαίο, αυθαίρετες προσωπικές σας απόψεις και θέσεις, σας απαντώ συνοπτικά με το ύφος που αρμόζει στο ήθος, στην παιδεία και στην θεσμική μου θέση, αποφεύγοντας τον τρόπο που θα αναλογούσε στο κείμενό σας, καθώς οι θέσεις σας, που αιωρούνται μεταξύ έωλων πολιτικών και οικονομικών απόψεων, χρησιμοποιούν ως πρόφαση την προστασία του περιβάλλοντος, για την οποία, μάλιστα, αυτοχρίεσθε υπερασπιστής !

ΤΟ BOTOX ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΧΑΛΑΕΙ... ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ!!!

Εικόνα
Οι "ενέσεις" προπαγάνδας είναι εξίσου βλαπτικές... Βρήκαμε στη respentza μια ανάρτηση, που ανήκει στις λεγόμενες "κλασικές εικονογραφημένες" των εναπομεινάντων αρνητών της ανάπτυξης στο δήμου μας. Μια ανάρτηση χωρίς την ταυτότητα του αποστολέα, μόνο του παραλήπτη... Παραλήπτης ήταν η ειδική γραμματέας επιθεωρητών περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ Μαργαρίτα Καραβασίλη. Στον ένα χρόνο ζωής αυτού του blog , δεν έχουμε χαϊδέψει ποτέ κανένα πολιτικό, ούτε την κ.Καραβασίλη, ούτε επίσης κανένα άλλο θεσμικό παράγοντα (ούτε καν το δήμαρχο του δήμου μας), που είναι υπέρ της ανάπτυξης μέσα από τη μεταλλεία. Και ούτε πρόκειται να το κάνουμε παρά την πολωτική πλέον διάσταση, που δίνει στο ζήτημα, η πτέρυγα της μείζονος αντιπολίτευσης του δημοτικού μας συμβουλίου. Είναι θέμα αρχής. Στεκόμαστε κριτικά όμως, απέναντι στην εξωφρένεια κάποιων εξόφθαλμα προκλητικών περιπτώσεων...