Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα διοικητής τροχαίας

ΟΙ ΑΚΡΑΙΟΙ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΟΝΤΑΙ

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Η πρώτη που θα έπρεπε να αντιδράσει για τον ανελέητο ξυλοδαρμό του διοικητή της Τροχαίας στο κέντρο της Αθήνας θα έπρεπε να είναι η κυβέρνηση και δεν το έκανε.  Κανείς από τους υπουργούς της δεν ευαισθητοποιήθηκε, ούτε ο καθ’ ύλην αρμόδιος ούτε βέβαια η κυβερνητική εκπρόσωπος που ζει προσωπικά ημέρες δόξας, και η χλιαρή σχετική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ δεν σώζει τα προσχήματα.