Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Αγίου Ορους και Αρδαμερίου

ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ "4Ε" ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ?

Εικόνα
«Μηδέ δίκην δικάσεις, πριν αν αμφοίν μύθον ακούσεις » Χθες το βράδυ προβλήθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι «4Ε», γνωστότερο ως «το κανάλι της εκκλησίας», μια εκπομπή η οποία επί δύο ώρες μας έδωσε την εντύπωση, ότι παρακολουθούμε σε επανάληψη μια ημερίδα κατά της μεταλλευτικής δραστηριότητας.  Μια ημερίδα σαν αυτές τις δεκάδες που έχουν διεξαχθεί την τελευταία διετία. Με αφορμή την «ενημέρωση», που πρόσφερε η συγκεκριμένη εκπομπή, αλλά και τις εντυπώσεις, που διαδίδουν αυτοί, που «ενημέρωσαν» το δικηγόρο κ. Κωνσταντίνο Λογοθέτη, παρουσιαστή της εκπομπής, είναι καλό οι αναγνώστες μας να ξέρουν τα εξής: