Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Δημ. Βενιέρης

ΜΙΧ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: "ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ 20 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ 9 ΕΚ.!!!" (ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ)

Εικόνα
Μέσα σ' όλα τα καταπληκτικά και πρωτοφανή που συμβαίνουν στην Ελλάδα μάθαμε και κάτι καινούριο. Το πληροφορηθήκαμε από τα επίσημα χείλη του διευθύνοντος συμβούλου της Ελληνικός Χρυσός Μιχάλη Θεοδωρακόπουλου  Όπως είπε χαρακτηριστικά στο ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης "Focus 103,6" και το δημοσιογράφο Δημήτρη Βενιέρη η εταιρεία βάση του προϋπολογισμού της έχει προγραμματίσει να δίνει μηνιαίως το ποσό των 20 εκατ. ευρώ. Όμως η παρελκυστική τακτική της κυβέρνησης και του δήμου Αριστοτέλη δεν της επιτρέπει να δίνει περισσότερα από 9 εκ. ευρώ το μήνα...