Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα κρατική τηλεόραση

ΕΡΤ3: ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ = ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΠΡΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ (ΟΥΑΑΑΟΥΟΥ!!!)

Εικόνα
Αυτό υποστήριξε μεταξύ πολλών άλλων αερολογιών του ο... καλά "ενημερωμένος" συντονιστής της χθεσινής εκπομπής του τρίτου καναλιού της κρατικής τηλεόρασης για τις Σκουριές, υποστηρίζοντας ότι οι αμοιβές των εργαζομένων στα μεταλλεία είναι "στοιχείο εκμαυλισμού"!!!! Αν ερμηνεύουμε σωστά τον... ποιητή που μας θύμισε τον άλλο τραγικό "ποιητή" της δημοσιογραφίας (και πάλι στην ΕΡΤ3) που τόλμησε να συγκρίνει την μεταλλωρυχική εργασία με την εμπορία και διακίνηση ναρκωτικών , θα πρέπει όποιος έχει εργασία στις μέρες μας και ειδικότερα στα μεταλλεία να αισθάνεται και μια ενοχή ένεκα του εκμαυλισμού που υφίσταται από την εργοδοσία κατά την ταπεινή άποψη αυτού του "κολοσσού" της κρατικής τηλεοπτικής δημοσιογραφίας. Να υποθέσουμε, εκ του θλιβερού αποτελέσματος που πέρασε μέσα από τους δέκτες μας, ότι είναι ο ίδιος θύμα του εκμαυλισμού που επικαλείται για άλλους;

ΚΑΤ. ΙΓΓΛΕΖΗ: "Η ΕΡΤ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Εικόνα
Πολύ τυχεροί οι εργαζόμενοι και το κανάλι της ΕΡΤ3... Η υποψήφια βουλεύτρια Χαλκιδικής με το ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Ιγγλέζη μόλις έγινε κοινωνός της οργής και της αγανάκτησης που ένιωσαν οι συντοπίτες και συνδημότες της στα Μαδεμοχώρια μετά τη νέα προκλητικά μονόπλευρη και μεροληπτική εκπομπή του τρίτου καναλιού της κρατικής τηλεόρασης για τα μεταλλεία , έσπευσε να πάρει το μέρος της ΕΡΤ και των εργαζομένων της.. Το έκανε με δηλώσεις της στην εφημερίδα "Αυγή".... δηλώνοντας ότι η κρατική τηλεόραση και η δημοσιογραφία της επέστρεψε για να γίνει: "το φώς στο μαύρο σκοτάδι της ενημέρωσης " . 

ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ... DRONE ΓΙΑ ΤΑ "ANTIGOLD" ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ?

Εικόνα
Τις τελευταίες μέρες αναπαράγονται τόσο από την υποψήφια βουλεύτρια Χαλκιδικής με το ΣΥΡΙΖΑ Κ. Ιγγλέζη όσο και από το συντονιστικό της Ιερισσού οι γνωστές κακίες και εμπαθείς απόψεις τους για τον αγώνα που δίνουν συντοπίτες τους που στηρίζουν την μεταλλευτική δραστηριότητα. Έκαναν λόγο για δήθεν σκηνοθετημένα ρεπορτάζ και επικοινωνιακά κόλπα από συστημικά ΜΜΕ για λογαριασμό των μεταλλωρύχων και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις η αγαπημένη τους κρατική τηλεόραση τους έκανε να... δαγκώσουν τη γλώσσα τους για όσα καταμαρτυρούν σε άλλους. Μέχρι και τηλεκατευθυνόμενο ελικοπτεράκι με ενσωματωμένη κάμερα (drone) επιστράτευσε η "ανοικτή" κρατική τηλεόραση για να δείξει από το... ύψος του Κακάβου την αλυσίδα που ήθελαν να κάνουν χθές οι πολέμιοι της μεταλλευτικής μέχρι το Γομάτι αλλά τελικά τους έφτασε μέχρι το σούπερ μάρκετ γερμανικών συμφερόντων.