ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗ ΣΤΙΣ #SKOURIES
– «Παιδιά, στις Σκουριές ρίχνουν άσφαλτο… Πάμε για μπάχαλο…» . Κάπως έτσι φαντάζομαι τις κινητοποιήσεις των –επαγγελματιών πλέον– ακτιβιστών της ΒΑ Χαλκιδικής. Κάποιοι που προφανώς δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν και –επίσης προφανώς–, έχουν λύσει το βιοποριστικό τους πρόβλημα, βρήκαν αίφνης το «νόημα της ζωής»… Βρήκαν κάτι για να μην βαριούνται το χειμώνα (αφού πολλοί από αυτούς το καλοκαίρι ασχολούνται με τις τουριστικές τους επιχειρήσεις…).