Ε.Ε.: ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΒΟΡΡΑ - ΝΟΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Προς φιάσκο οδηγείται η κρίσιμη αυριανή (σημερινή) συνάντηση των υπουργών Ενέργειας της Ε.Ε. πριν καν καθίσουν στο τραπέζι. Κι αυτό διότι εννέα κράτη μέλη, με κοινή δήλωση τους, φρόντισαν από σήμερα να ξεκαθαρίσουν πως δεν πρόκειται να στηρίξουν την πρόταση για μεταρρύθμιση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, περιπλέκοντας το τοπίο σε ένα διάστημα που καταναλωτές και επιχειρήσεις απαιτούν λύσεις για την ανακούφιση τους από την ενεργειακή κρίση πριν μπει για τα καλά ο χειμώνας. Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτει το πρακτορείο Reuters, Γερμανία, Αυστρία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Λετονία, Ολλανδία, Λουξεμβούργο και Ιρλανδία αντιδρούν στις προτάσεις επισημαίνοντας πως «δεν μπορούν να υποστηρίξουν οποιοδήποτε μέτρο συγκρούεται με την εσωτερική αγορά φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας» , κάτι που αφορά μεταξύ άλλων την τροποποίηση της χονδρικής αγοράς ενέργειας.