Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Ελληνική κυβέρνηση

Ε.Ε.: ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΒΟΡΡΑ - ΝΟΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Εικόνα
Προς φιάσκο οδηγείται η κρίσιμη αυριανή (σημερινή) συνάντηση των υπουργών Ενέργειας της Ε.Ε. πριν καν καθίσουν στο τραπέζι. Κι αυτό διότι εννέα κράτη μέλη, με κοινή δήλωση τους, φρόντισαν από σήμερα να ξεκαθαρίσουν πως δεν πρόκειται να στηρίξουν την πρόταση για μεταρρύθμιση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, περιπλέκοντας το τοπίο σε ένα διάστημα που καταναλωτές και επιχειρήσεις απαιτούν λύσεις για την ανακούφιση τους από την ενεργειακή κρίση πριν μπει για τα καλά ο χειμώνας. Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτει το πρακτορείο Reuters, Γερμανία, Αυστρία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Λετονία, Ολλανδία, Λουξεμβούργο και Ιρλανδία αντιδρούν στις προτάσεις επισημαίνοντας πως «δεν μπορούν να υποστηρίξουν οποιοδήποτε μέτρο συγκρούεται με την εσωτερική αγορά φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας» , κάτι που αφορά μεταξύ άλλων την τροποποίηση της χονδρικής αγοράς ενέργειας.

ELDORADO GOLD: ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

Εικόνα
Του Δημήτρη Δελεβέγκου Ανοιχτή στο διάλογο με την ελληνική κυβέρνηση παραμένει η Eldorado Gold όσον αφορά την χορήγηση των εκκρεμών αδειών ρουτίνας για το έργο εξόρυξης των Σκουριών. Ωστόσο, ο καναδικός όμιλος, όπως ανέφερε, κατά την τηλεδιάσκεψη αναλυτών της περασμένης Παρασκευής ο διευθύνων σύμβουλός του George Burns,   "θα εξακολουθήσει να πραγματοποιεί τα αναγκαία βήματα με στόχο την προστασία των επενδύσεών του στην Ελλάδα."

ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ "ΦΙΛΟΤΕΛΙΣΜΟΥ" ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας θα γυρίσει από το Πεκίνο με “ίκτερο”… Οι Κινέζοι δεν πατάνε κάλους… Βαράνε στο κόκκαλο… Οι υπουργοί Σκουρλέτης και Σταθάκης θα βγουν “κιτρινόμαυροι” από τις κουβέντες με τους Γερμανούς επιχειρηματίες και τον Ζ. Γκάμπριελ.  Οι Γερμανοί θα ζητήσουν εγγυήσεις για την επενδυτική πολιτική μας. Η Ελλάδα θα πληρώσει πανάκριβα και τις αριστερές “προβιές” των “καπιταλιστών” του ΣΥΡΙΖΑ. Και αν θέλετε να δείτε το πολιτικό μας ρεζιλίκι, αντί να σας θυμίσω τις κωλοτούμπες και το θέατρο με το “αντάρτικο” ενάντια στον Ελληνικό Χρυσό στις Σκουριές, σας παραπέμπω στη δεύτερη από τις επτά καταγγελίες της Cosco για τις αυθαιρεσίες της κυβέρνησης στη σύμβαση του ΟΛΠ.

ΠΟΛ ΡΑΪΤ: "ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ - ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ"

Εικόνα
Επένδυση χρυσού στην ΒΑ Χαλκιδική χωρίς Σκουριές δεν γίνεται . Αυτό είναι το μήνυμα που έστειλε από τον Καναδά προς πάσα κατεύθυνση ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eldorado Gold Πολ Ράιτ κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των πεπραγμένων της εταιρείας και τον απολογισμό των κερδών της για το 4ο τρίμηνο του 2015. Ο κ. Ράιτ απευθυνόμενος σε μετόχους, επενδυτές και οικονομικούς αναλυτές εξήγησε μεταξύ άλλων πως ήταν απαραίτητη η έκδοση της άδειας εγκατάστασης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού για το εργοστάσιο εμπλουτισμού της Ολυμπιάδας από του υπουργείο, ωστόσο όπως τόνισε "είμαστε εν αναμονή μιας σημαντικής άδειας για τις Σκουριές. Πρόκειται για μια τροποποιημένη τεχνική μελέτη. Ο συνδυασμός των δύο αδειών είναι απαραίτητος για τη συνέχιση του επενδυτικού μας έργου." Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eldorado Gold ρωτήθηκε αρκετές φορές από εκπροσώπους χρηματοπιστωτικών οργανισμών για το έργο των Σκουριών και την στάση της Ελληνικής κυβέρνησης. 

ΑΛ. ΤΣΙΠΡΑΣ: "ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ" (ΒΙΝΤΕΟ)

Εικόνα
Η κυβέρνηση θα κινηθεί με ταχύτητα ώστε έως το τέλος της εβδομάδας να υπάρξει μία οριστική και βιώσιμη συμφωνία, υποστήριξε ο Αλέξης Τσίπρας, στον απόηχο της ολοκλήρωσης των εργασιών της Συνόδου Κορυφής. «Θέλουμε μία βιώσιμη και οριστική λύση, η οποία θα βάλει ένα τέλος στη συζήτηση περί εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη» τόνισε χαρακτηριστικά ο Έλληνας πρωθυπουργός. Η ελληνική κυβέρνηση, συνέχισε, κατέθεσε σήμερα τις ελληνικές προτάσεις, όπως διαμορφώθηκαν ως εθνική στρατηγική.

#SKOURIES: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΚΗΣ ΜΚΟ "SOMO" ΚΑΝΕΙ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗ ΒΕΛΓΙΚΗ ΜΚΟ "CATAPA"! ΜΑ ΤΙ... ΣΥΜΠΤΩΣΗ?

Εικόνα
Θριαμβεύουν οι... συμπτώσεις στο μικρόκοσμο του επαγγελματικού ακτιβισμού του #skouries. Όπως αποκάλυψε το metalleiablog εργαζόμενη στον τομέα της επικοινωνίας της Ολλανδικής ΜΚΟ "SOMO" που διερευνά ως... ανεξάρτητη αρχή την οικονομική ωφέλεια της μεταλλευτικής επένδυσης στη ΒΑ Χαλκιδική από την "Eldorado Gold," στον ελεύθερο χρόνο της ακτιβίζει ως εθελόντρια σε επιλεγμένες δράσεις της Βελγικής ΜΚΟ "Catapa"!