ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ: ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕ Ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ - ΕΜΒΟΛΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ
H Αμμουλιανή, σε απόσταση μόλις 15 λεπτών από την Τρυπητή, είναι το νησί που κατάφερε να μην έχει καθόλου κρούσματα σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας, όπως αναφέρει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Κωνσταντίνος Τσακνής, πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας, ευχόμενος να συνεχιστεί έτσι η κατάσταση. "Ήδη έχουν εμβολιαστεί περισσότερα από 100 άτομα είτε λόγω ηλικίας είτε επειδή ανήκαν σε ευπαθείς ομάδες, ενώ πάνω από 400 έχουν δηλωθεί για να εμβολιαστούν σήμερα, καθώς ενταχθήκαμε στο πρόγραμμα για τον εμβολιασμό των νησιών με λιγότερους από 1000 κατοίκους" , πρόσθεσε. Παρά τις δυσκολίες της πανδημίας, ο Νικήτας Μαρτιγάκης, πρόεδρος του Αναπτυξιακού Συλλόγου Επαγγελματιών Αμμουλιανής, εκτιμά ότι η φετινή σεζόν θα είναι πολύ καλύτερη και ότι μπορεί να "αγγίξει" το 60% της τουριστικής κίνησης του 2019. Πέρσι, παρά τις δυσμενείς συνθήκες, η Αμμουλιανή κατάφερε να έχει περίπου το 50% της τουριστικής κίνησης του 2019.