ΣΙΑΜΙΣΗΣ (HELLENIQ ENERGY): "ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΞΕΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑ"
Ξεκάθαρο μήνυμα σε όσους θεωρούν τους υδρογονάνθρακες «παρελθόν», έστειλε ο CEO της Helleniq Energy, Ανδρέας Σιάμισης, που υπογράμμισε πως παρά τον εξηλεκτρισμό και την πολιτική της ενεργειακής μετάβασης οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντική πηγή για την παραγωγή ενέργειας. Μιλώντας την Πέμπτη (25.6.2026.) στην ετήσια συνέλευση των μετόχων της Helleniq Energy, ο Ανδρέας Σιάμισης υπογράμμισε πως παρά τον εξηλεκτρισμό και την πολιτική της ενεργειακής μετάβασης που συντελείται σήμερα «όποιος θεωρεί ότι οι υδρογονάνθρακες δεν έχουν μέλλον, θα ξεμείνει από ενέργεια» . Επισήμανε πως αν όλα κυλήσουν με βάση το υπάρχον πλάνο, στην επόμενη γενική συνέλευση των μετόχων το 2027 «θα έχουμε τα αποτελέσματα της γεώτρησης στο «μπλοκ 2» (Βορειοδυτικό Ιόνιο) και σεισμικά δεδομένα από τις περιοχές νότια της Κρήτης και της Πελοποννήσου». O CEO της Helleniq Energy στάθηκε στις συνεργασίες με τις αμερικανικές Exxon και Chevron στον τομέα των ερευνών για τις οποίες όπως είπε οι προσπάθ...