ANOMIA... ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
*Ακολουθεί σημείωση του blog ΚΑΠΟΤΕ, τα πολύ παλιά χρόνια, ο νόμος και η τάξη ήταν δεξιά πράγματα . Κι αυτό, επειδή η τήρησή τους αποτελούσε ευθύνη θεσμών (της Αστυνομίας, του Στρατού, της Χωροφυλακής) που συνδέονταν με αυταρχισμό, αυθαιρεσία και βία. Η Αριστερά αισθανόταν έτσι αμηχανία και παραχωρούσε το πεδίο αυτό στον ιδεολογικό της αντίπαλο. Χρειάστηκε να έρθει η γενιά του Τόνι Μπλερ στην εξουσία για να γίνει κατανοητό ότι η ασφάλεια του πολίτη αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα. Και ότι η εφαρμογή των νόμων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία της δημοκρατίας.