Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα εκπαιδευτικοί

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕ AN ΕΧΕΙΣ ΙΓΓΛΕΖΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ... (ΒΙΝΤΕΟ)

Εικόνα
Πόσο τυχεροί είναι αλήθεια οι 70 εκπαιδευτικοί της Α' βάθμιας εκπαίδευσης στο νομό μας, που έχουν στο πλευρό τους την κυβερνητική βουλεύτρια Κατερίνα Ιγγλέζη; Για την ακρίβεια είναι πολύ τυχεροί, καθώς για χάρη τους η Κατερίνα Ιγγλέζη και για δεδουλευμένα ύψους από 500 έως 700 ευρώ που έπρεπε να τα πληρωθούν από το 2015, αλλά εξαιτίας των παγίων λαθών που συμβαίνουν στην κρατική διοίκηση δεν τα πήραν μέχρι σήμερα, κατέθεσε ολόκληρη τροπολογία στη βουλή, ασχέτως αν τελικά την απέσυρε, εξαιτίας της κοινωνικής κατακραυγής. Και είναι πράγματι τυχεροί αυτοί οι εργαζόμενοι, είτε στο δημόσιο σχολείο, είτε αποσπασμένοι σε βουλευτικά γραφεία, αν αναλογιστούν το πόσο εκ διαμέτρου αντίθετη ήταν και παραμένει η στάση και η συμπεριφορά της κ. Ιγγλέζη απέναντι στους 2.000 εργαζόμενους των Μεταλλεία Κασσάνδρας.

ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΓ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ

Εικόνα
Μετά την ανάρτηση που κάναμε την περασμένη Παρασκευή αναφορικά με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου της Μεγ. Παναγίας για την έκθεση παραπληροφορημένης μαθήτριας για τις Σκουριές, που δημοσιεύτηκε στο twitter από πολέμιο της μεταλλευτικής, αλλά δεν ανήκει στο δυναμικό του σχολείου, επανερχόμαστε για να λυθούν, αν γίνεται, κάποιες παρεξηγήσεις. Μαθαίνουμε ότι το σχόλιο που κάναμε έπειτα από το σχετικό tweet έχει προκαλέσει αναστάτωση στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας, την οποία κάποιοι παροτρύνουν να κινηθεί και νομικά εναντίον μας. Ανεξάρτητα από το αν θα συμβεί αυτό, αντιλαμβανόμαστε  ότι οι εκπαιδευτικοί της Μεγ. Παναγίας έχουν να διαχειριστούν εξαιρετικά δύσκολες ισορροπίες , καθώς κάποιοι καλοθελητές επιδιώκουν κλιμάκωση της έντασης ακόμη και μέσα στη σχολική κοινότητα με αφορμή τα μεταλλεία.