SOS ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ: Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ
Άλλο ένα χάπενινγκ-πανηγυράκι έστησαν χθες οι antigold συνιστώσες έξω από τα Δικαστήρια Πολυγύρου, «για την καθυστέρηση της εισαγγελίας στην υπόθεση του πορίσματος που βεβαιώνει σωρεία περιβαλλοντικών παραβάσεων της εταιρείας». Αδυνατώ να πιστέψω πως είναι τόσο αφελείς ώστε να έχουν κεντρικό σύνθημα «Τόσες παραβάσεις είναι αρκετές να βάλουμε λουκέτο τώρα στις Σκουριές», αφού είναι γνωστό ακόμα και σε κάθε άσχετο με το θέμα πως ήδη από τον Ιούνιο, κατά την εκδίκαση της απόφασης Λαφαζάνη για την παύση των υλοτομιών, η antigold πλευρά προσπάθησε να παρουσιάσει τα πορίσματα ως υποστηρικτικά για την υπόθεση, αλλά έλαβε την απάντησή της από το ΣτΕ: «[…] Κατά δεύτερον {σ.σ. είναι απορριπτέοι και ως αβάσιμοι οι λόγοι}, διότι, ανεξαρτήτως του ότι οι εκθέσεις ελέγχου της Ειδικής Υπηρεσίας Επιθεωρητών Περιβάλλοντος που μνημονεύουν οι παρεμβαίνοντες δεν αναφέρονται στο υποέργο Σκουριών, αλλά στα υποέργα της Ολυμπιάδας και του Μαντέμ Λάκκου- Μαύρων Πετρών, πάντως η διαπίστωση, κατά τ...