ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ν. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΠΟ "ΑΡΧΕΓΟΝΟΥΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ" ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
Σήμερα το πρωί στο δικαστικό μέγαρο Πολύγυρου, ο δικηγόρος κ. Νίκος Καραμανλής, έπεσε θύμα προπηλακισμού από τους "αρχέγονους οικολόγους" της περιοχής.
Η επίθεση δεν ήταν αναίτια. Το αντίθετο μάλιστα. Ήταν απόλυτα στοχευμένη, καθώς ο κ. Καραμανλής είναι επί μια δεκαετία περίπου νομικός εκπρόσωπος των σωματείων Μεταλλείων Κασσάνδρας.
Πριν από λίγο ανέβηκε στη σελίδα "ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ Β. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ" η προσωπική του τοποθέτηση.
Νωρίτερα την επίθεση σε βάρος του είχαν καταδικάσει με ανακοίνωση τους οι εργαζόμενοι στα Μεταλλεία Κασσάνδρας.
Σχόλια