Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Θεμ. Κουϊμτζής

ΠΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΜΗ ANTIGOLD, ...ΒΑΡΒΑΡΟΣ!!! #SKOURIES

Εικόνα
Η antigold διανόηση πρόσθεσε στο ενεργητικό της ακόμη μια σπουδαία στιγμή για την ανθρωπότητα και την επιστήμη. Τι έκανε αυτή τη φορά; Έβαλε έναν καθηγητή γεωλογίας (δηλωμένο antigold βεβαίως βεβαίως...) να επιπλήξει για τις απόψεις του έναν διακεκριμένο Έλληνα πανεπιστημιακό στον τομέα της χημείας περιβάλλοντος τον κ. Θεμιστοκλή Κουϊμτζή. Ποιο ήταν το "ατόπημα" του κ. Κουϊμτζή; Αποδόμησε με επιστημονικό τρόπο τις περίφημες antigold αερολογίες "περί ρύπανσης της ατμόσφαιρας της Θεσσαλονίκης από την σκόνη του ανοικτού μεταλλείου των Σκουριών"

ΘΕΜ. ΚΟΥΪΜΤΖΗΣ: "ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΟΦΟΒΙΑ"

Εικόνα
Στο σημερινό φύλλο της «Θεσσαλονίκης» δημοσιεύεται άρθρο του Ομότιμου καθηγητή Χημείας του Α.Π.Θ. και Προέδρου του Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Γαλλικού – Αξιού – Λουδία – Αλιάκμονα Θεμιστοκλή Κουϊμτζή, στο οποίο – για ακόμη μια φορά– καταρρίπτεται ο μύθος της σκόνης, του αμιάντου και άλλων κινδυνολογιών . Έχει ενδιαφέρον, διαβάστε το. «Στις 10-2-1988 και στις 18-1-1996 είχα δημοσιεύσει στην έγκριτη εφημερίδα σας «Μακεδονία» δύο άρθρα σχετικά με τις απόψεις μου ως προς την εξόρυξη του χρυσού στην περιοχή Ολυμπιάδας και Σκουριές Χαλκιδικής.  Στα άρθρα αυτά τόνιζα ότι είναι απαραίτητη η εξόρυξη χρυσού για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας. Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια των κατοίκων και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, η επιστήμη έχει όλες τις δυνατότητες να επιλύσει αυτό το πρόβλημα.