ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: "ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΥΝΑΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ"
Ομαλά ξεκίνησε η σχολική χρονιά στα σχολεία όλων των βαθμίδων στα όρια του Δήμου Αριστοτέλη. Ο Δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Στέλιος Βαλιάνος παραβρέθηκε στις τελετές Αγιασμού που τέλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ. Θεόκλητος στα σχολεία της Αρναίας, Δημοτικό, Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο κ. Γιώργο Θαλασσινό και τον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου κ. Αγαπητό Κιάτο. Στο πλαίσιο της τήρησης των μέτρων ασφαλείας έναντι της πανδημίας, στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η τελετή του Αγιασμού πραγματοποιήθηκε παρουσία μόνο των Πενταμελών Συμβουλίων κάθε τάξης.