Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα αγιασμός

ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: "ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΥΝΑΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ"

Εικόνα
Ομαλά ξεκίνησε η σχολική χρονιά στα σχολεία όλων των βαθμίδων στα όρια του Δήμου Αριστοτέλη. Ο Δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Στέλιος Βαλιάνος παραβρέθηκε στις τελετές Αγιασμού που τέλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ. Θεόκλητος στα σχολεία της Αρναίας, Δημοτικό, Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο κ. Γιώργο Θαλασσινό και τον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου κ. Αγαπητό Κιάτο. Στο πλαίσιο της τήρησης των μέτρων ασφαλείας έναντι της πανδημίας, στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η τελετή του Αγιασμού πραγματοποιήθηκε παρουσία μόνο των Πενταμελών Συμβουλίων κάθε τάξης.

ΜΑΝΤΕΜ ΛΑΚΚΟΣ: ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΚΟΚΚΙΝΟΛΑΚΑ

Εικόνα
Έγινε ο αγιασμός σ' ένα από τα σπουδαιότερα έργα περιβαλλοντικής σημασίας που κατασκεύασε η Ελληνικός Χρυσός στην περιοχή της ΒΑ Χαλκιδικής. Αυτό το έργο είναι το φράγμα στον Κοκκινόλακκα στην περιοχή Μαντέμ Λάκκος. Το φράγμα  κατασκευάστηκε από τον ΑΚΤΩΡΑ για λογαριασμό της Ελληνικός Χρυσός. Η κατασκευή αφορά έναν χώρο ενοποιημένης ξηρής απόθεσης , στον οποίο θα αποτίθενται τα τέλματα που θα προκύπτουν από την επεξεργασία μεταλλεύματος από τις Μαύρες Πέτρες και την Ολυμπιάδα, καθώς επίσης άλλα υλικά από προϋπάρχουσες αποθέσεις.

ΣΤΟΑ 59: ΤΕΛΕΣΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΕΓΚΛΕΙΣΤΟΥΣ ΓΙΑ 7η ΣΥΝΕΧΗ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΥΣ

Εικόνα
Για τους, για 7η μέρα, έγκλειστους μεταλλωρύχους στα υπόγεα της Ολυμπιάδας τελέστηκε σήμερα Αγιασμός, παρουσία των οικογενειών τους και των συναδέλφων τους. Τη συμπαράσταση του δήλωσε και ο Βουλευτής Χαλκιδικής, Γ. Βαγιωνάς που έμεινε για αρκετή ώρα δίπλα στους εγκλωβισμένους και με την ιδιότητα του γιατρού, τους έδωσε συμβουλές για την υγεία τους.