Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα δικτατορία

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ: Η "ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ" ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ...

Εικόνα
Του Βαγγέλη Μωυσή* Ανήκω σ` εκείνους που ανέμεναν με πολύ ενδιαφέρον το συνέδριο, που είχε προαναγγείλει για το Σαββατοκύριακο η Αναπτυξιακή Εταιρεία Χαλκιδικής (ΑΝΕΤΧΑ) στα Ν.Μουδανιά. Θα ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία δημόσιας έκφρασης του κλίματος «εποικοδομητικού διαλόγου» που επικαλείται η κυβέρνηση στο πλαίσιο της Διαιτησίας με την «Ελληνικός Χρυσός».  Και επίσης, μια πρώτης τάξεως ευκαιρίας διαλόγου, όλων των εμπλεκομένων, αφ` ενός για τη δυνατότητα συνύπαρξης της μεταλλουργίας χρυσού και των τουριστικών δραστηριοτήτων στο νομό και αφ` ετέρου για τις ευκαιρίες συνεργειών που θα πολλαπλασίαζαν το αναπτυξιακό όφελος.