ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: ΚΛΕΙΣΤΗ ΕΣΤΙΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΖΗΤΗΣΗ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΑ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΑ
Την ώρα που η εστίαση έχει κατεβάσει ρολά και θα παραμείνει έτσι τουλάχιστον έως τις 7 Ιανουαρίου βάσει των κυβερνητικών εξαγγελιών, μεγαλώνει ο φόβος για προϊόντα του πρωτογενούς τομέα που θα κινδυνέψουν να μείνουν στα αζήτητα, σε ποσοστό πολύ μεγαλύτερο από άλλες χρονιές. Οι καταναλωτές προμηθεύονται όλο και λιγότερα οπωρολαχανικά, εάν συγκρίνει κανείς την κατάσταση με το πρώτο lockdown του Μαρτίου. «Ο Νοέμβριος είναι παραδοσιακά ένας κακός μήνας» , εξηγεί στην Voria.gr ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Κεντρικής Αγοράς Θεσσαλονίκης Γιάννης Χαραλαμπίδης. Σύμφωνα με τον ίδιο η κίνηση από τη στιγμή που επιβλήθηκε το lockdown έπεσε στο 50%. «Σκεφτείτε ότι από την κρίση και μετά πουλάμε το 1/6 των προϊόντων που πουλούσαμε. Οπότε η πτώση από εδώ και πέρα είναι μεγάλη» , λέει ο κ. Χαραλαμπίδης.