Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Δημοτική Αρχή Αριστοτέλη

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: ΜΑΖΕΥΕΙ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΜΑΖΙ?

Εικόνα
Στο ιστολόγιο  net.xekinima.org  δημοσιεύτηκε πριν 4 μέρες ένα σχόλιο που αφορά τον τρόπο που διαχειρίζεται η δημοτική αρχή την αποκομιδή απορριμάτων από μπλε και πράσινους κάδους στον οικισμό της Ουρανούπολης. Σύμφωνα με την φωτογραφία που συνοδεύει την δημοσίευση είναι κοινή! Ένα απορριμματοφόρο δηλαδή συλλέγει μαζί τα κοινά σκουπίδια μαζί με τα ανακυκλώσιμα προπαραμονή Δεκαπενταύγουστου! Μάλιστα σύμφωνα με το ιστολόγιο δεν πρόκειται για ένα μεμονωμένο γεγονός, αλλά για μια επαναλαμβανόμενη πρακτική, που προκαλεί εύλογα ερωτηματικά ως προς τους λόγους και τα αίτια που την κατέστησαν επιλέξιμη.

ΟΡΑΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ: "Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ 350 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ"

Εικόνα
Δεν έχει τέλος η ιδεοληψία της Δημοτικής Αρχής Αριστοτέλη σχετικά με την μεταλλευτική δραστηριότητα στην ευρύτερη περιοχή Σταγείρων – Στρατονίκης και από την εμμονική της συμπεριφορά κινδυνεύουν να χαθούν σε δύο χρόνια από σήμερα, έως και 350 θέσεις εργασίας μεταλλωρύχων και επιστημονικού προσωπικού στο μεταλλείο των Μαύρων Πετρών. Το Μεταλλείο των Μαύρων Πετρών έχοντας συμπληρώσει αιώνες ζωής και βάσει όλων των ενδείξεων από την παραγωγή μεταλλεύματος, θα φθάσει σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα, σε σημείο εξάντλησης των αποθεμάτων του.  Συνεπώς χρειάζεται να διερευνηθεί η ευρύτερη περιοχή, νότια και νοτιοδυτικά των Μαύρων Πετρών, για να διαπιστωθεί η ύπαρξη ή όχι, αξιοποιήσιμου κοιτάσματος το οποίο πιθανόν να συνδέεται με το κοίτασμα του σημερινού μεταλλείου.