ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ: ΜΑΖΕΥΕΙ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΜΑΖΙ?
Στο ιστολόγιο net.xekinima.org δημοσιεύτηκε πριν 4 μέρες ένα σχόλιο που αφορά τον τρόπο που διαχειρίζεται η δημοτική αρχή την αποκομιδή απορριμάτων από μπλε και πράσινους κάδους στον οικισμό της Ουρανούπολης. Σύμφωνα με την φωτογραφία που συνοδεύει την δημοσίευση είναι κοινή! Ένα απορριμματοφόρο δηλαδή συλλέγει μαζί τα κοινά σκουπίδια μαζί με τα ανακυκλώσιμα προπαραμονή Δεκαπενταύγουστου! Μάλιστα σύμφωνα με το ιστολόγιο δεν πρόκειται για ένα μεμονωμένο γεγονός, αλλά για μια επαναλαμβανόμενη πρακτική, που προκαλεί εύλογα ερωτηματικά ως προς τους λόγους και τα αίτια που την κατέστησαν επιλέξιμη.