Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Ιερώνυμος

ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΩΝ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

Εικόνα
Του Αιμίλιου Πολυγένη Συνάντηση με την Διοίκηση της Ελ Ντοράντο - Ελληνικός Χρυσός, είχε σήμερα το πρωί ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα και διήρκεσε περίπου 35 λεπτά. Οι εκπρόσωποι του Ελληνικού Χρυσού ενημέρωσαν τον Αρχιεπίσκοπο για τις εργασίες στις Σκουριές, καθώς και για την κατάσταση της υγείας των μεταλλωρύχων οι οποίοι βρίσκονται εδώ και 20 μέρες στις στοές.