Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα δημόσιοι υπάλληλοι

ΑΔ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: "ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ"

Εικόνα
"Οταν κάποιος δημόσιος υπάλληλος καθυστερεί επί σκοπώ τη γνωμοδότηση που προβλέπει ο νόμος για μία επένδυση θα υπάρχουν πειθαρχικές ποινές. Ένας υπάλληλος δεν μπορεί να κρατάει μια επένδυση στα συρτάρια του για χρόνια. Καλώ όλους τους δημοσίους υπαλλήλους και κυρίως την πλειοψηφία τους που είναι εξαιρετικά ευσυνείδητοι να μην φοβούνται από τέτοιες ρυθμίσεις" . Αυτό ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του, στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, δίνοντας ένα παράδειγμα της έκτασης των θεμάτων που ρυθμίζει το Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο, το οποίο τέθηκε χθες σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση.

Η ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣHΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ

Εικόνα
Αν δεν έρθουν 80 δια. επενδύσεων τους επόμενους μήνες , τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο δύσκολα. Θλιβερή είναι η κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας, η οποία εξακολουθεί να δοκιμάζεται από την κρίση και ξαναμπήκε σε υφεσιακή τροχιά μετά την ανάληψη της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ.  Επενδύσεις δεν έρχονται . Και πώς να έρθουν, ιδιαίτερα μετά τις εξελίξεις στο θέμα των Σκουριών; Οι Καναδοί είναι έξω φρενών και στην Οττάβα δεν θέλουν ούτε να ακούσουν για ΣΥΡΙΖΑ ή ΑΝ.ΕΛ.  Η απέχθεια, διότι περί απέχθειας πρόκειται, της συγκυβέρνησης για τις επενδύσεις δεν κρύβεται και αποτυπώνεται σε συνθήματα εναντίον τους που στολίζουν τους τοίχους στα Εξάρχεια, γραμμένα από στελέχη συνιστωσών και αναρχικών.  Στο πηδάλιο βρίσκονται άνθρωποι οι οποίοι καλούνται να υλοποιήσουν πολιτικές στις οποίες όχι μόνο δεν πιστεύουν, αλλά, το επαναλαμβάνουμε, τις απεχθάνονται. Και αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και τα σοβαρότατα προβλήματα που δημιουργεί η γραφειοκρατία, αντιλαμβανόμαστε όλ...