ΑΔ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: "ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ"
"Οταν κάποιος δημόσιος υπάλληλος καθυστερεί επί σκοπώ τη γνωμοδότηση που προβλέπει ο νόμος για μία επένδυση θα υπάρχουν πειθαρχικές ποινές. Ένας υπάλληλος δεν μπορεί να κρατάει μια επένδυση στα συρτάρια του για χρόνια. Καλώ όλους τους δημοσίους υπαλλήλους και κυρίως την πλειοψηφία τους που είναι εξαιρετικά ευσυνείδητοι να μην φοβούνται από τέτοιες ρυθμίσεις" . Αυτό ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του, στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, δίνοντας ένα παράδειγμα της έκτασης των θεμάτων που ρυθμίζει το Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο, το οποίο τέθηκε χθες σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση.