ΚΑΝΑΔΑΣ: Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΤΑΡΙΟ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΕΞΟΡΥΞΕΙΣ ΟΡΥΚΤΩΝ
Το Οντάριο ετοιμάζει νομοθεσία φέτος για τη μείωση της γραφειοκρατίας σε έργα πρώιμου σταδίου, καθώς μετατοπίζει τη στρατηγική του για τα ορυκτά προς τα αμυντικά μέταλλα και υποστηρίζει την προσπάθεια του Τορόντο να φιλοξενήσει μια τράπεζα του ΝΑΤΟ, δήλωσε σε συνέντευξή του ο υπουργός Ενέργειας και Μεταλλείων Στίβεν Λέτσε. Η κυβέρνηση με πλειοψηφία των Συντηρητικών σκοπεύει να ψηφίσει νέους νόμους αυτό το φθινόπωρο. Θέλει να επεκτείνει την ταχεία διαδικασία που ξεκίνησε με μεγάλα έργα πέρυσι , ενισχύοντας παράλληλα τη θέση του Οντάριο ως σημαντικού εμπορικού εταίρου μετάλλων κατά τη διάρκεια της αναθεώρησης της Συμφωνίας Καναδά-Ηνωμένων Πολιτειών-Μεξικού (CUSMA) από την Οτάβα και την Ουάσινγκτον που ξεκινά αυτόν τον μήνα. «Το σχέδιό μας είναι για ένα μεγάλης κλίμακας νομοθετικό πακέτο το φθινόπωρο που θα βοηθήσει πραγματικά στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των ιδιωτικών επενδύσεων και στη μείωση των χρονοδιαγραμμάτων, όλα αυτά προς το εθνικό συμφέρον», δήλωσε ο Λέτσε τηλεφωνικά στα ...