ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ
Τους 8.500 έφτασαν από τις 7 Οκτωβρίου έως τις 17 Νοεμβρίου οι επισκέπτες στην έκθεση «Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος», στο Αριστοτέλειο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Θεσσαλονίκης, στην Προβλήτα Α΄ στο λιμάνι. Οι εθελοντές ξεναγοί της έκθεσης δηλώνουν ενθουσιασμένοι και το εκφράζουν με κείμενά τους: «Η επιστήμη της Γεωλογίας αποτελεί μία από τις λιγότερο γνωστές και πιο παρεξηγημένες επιστήμες. Η επικοινωνία της επιστήμης είναι το κλειδί για την κατανόηση της σημαντικότητάς της. Μέσω της έκθεσης «ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ» το ευρύ κοινό μπορεί να έρθει σε επαφή με έναν κλάδο της επιστήμης της γεωλογίας και να αντιληφθεί την σπουδαιότητα των ορυκτών στην καθημερινή του ζωή. »