Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα "Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος"

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ

Εικόνα
Τους 8.500 έφτασαν από τις 7 Οκτωβρίου έως τις 17 Νοεμβρίου οι επισκέπτες στην έκθεση «Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος», στο Αριστοτέλειο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Θεσσαλονίκης, στην Προβλήτα Α΄ στο λιμάνι. Οι εθελοντές ξεναγοί της έκθεσης δηλώνουν ενθουσιασμένοι και το εκφράζουν με κείμενά τους: «Η επιστήμη της Γεωλογίας αποτελεί μία από τις λιγότερο γνωστές και πιο παρεξηγημένες επιστήμες. Η επικοινωνία της επιστήμης είναι το κλειδί για την κατανόηση της σημαντικότητάς της. Μέσω της έκθεσης «ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ» το ευρύ κοινό μπορεί να έρθει σε επαφή με έναν κλάδο της επιστήμης της γεωλογίας και να αντιληφθεί την σπουδαιότητα των ορυκτών στην καθημερινή του ζωή. »

ΕΚΘΕΣΗ "ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ": ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ 500 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ 1η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

Εικόνα
Περισσότεροι από πεντακόσιοι μαθητές ξεναγήθηκαν στην έκθεση «Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος», την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της, στο Αριστοτέλειο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Θεσσαλονίκης. Σημαντική είναι η συνεισφορά των 20 φοιτητών του Τμήματος Γεωλογίας του ΑΠΘ που συμμετέχουν εθελοντικά στις ξεναγήσεις και ενημερώνουν τους επισκέπτες. Οι φοιτητές εκπαιδεύτηκαν από την Γεωλόγο του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας Χριστίνα Γιαμαλή και από τον Αναπληρωτή Καθηγητή του Τμήματος Γεωλογίας, Βασίλη Μέλφο.

"ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ": ΑΝΟΙΞΕ H ΕΚΘΕΣΗ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Εικόνα
Άνοιξε σήμερα (χθες) η έκθεση "ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ" και "ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ" που διοργανώνουν το Αριστοτέλειο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και τον Σύνδεσμο Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων (ΣΜΕ). Την έκθεση θα εγκαινιάσει επίσημα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Προκόπιος Παυλόπουλος την Κυριακή 27 Οκτωβρίου.  Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «πρόκειται για μία έκθεση εξαιρετικού ενδιαφέροντος με πολιτιστικές, εκπαιδευτικές και εικαστικές προεκτάσεις. Τα ορυκτά αποτελούν μέρος της ζωής των ανθρώπων. 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ "ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ" ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Εικόνα
O Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Προκόπιος Παυλόπουλος θα εγκαινιάσει επίσημα την Έκθεση «ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ» και «ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ» που διοργανώνουν το Αριστοτέλειο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και το Σύνδεσμο Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων (ΣΜΕ). Πρόκειται για μία έκθεση εξαιρετικού ενδιαφέροντος με πολιτιστικές, εκπαιδευτικές και εικαστικές προεκτάσεις. Τα ορυκτά αποτελούν μέρος της ζωής των ανθρώπων. Χωρίς αυτά δεν ζούμε, αφού βρίσκονται παντού γύρω μας, είτε στο φαγητό που τρώμε, τις μετακινήσεις, την επικοινωνία μας, την εργασία, την σύγχρονη τεχνολογία, την τέχνη και σε πολλαπλές μορφές της καθημερινότητας μας αλλά και των επιστημών του μέλλοντος.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ: ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ "ΤΑ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ" ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Εικόνα
Η επιτυχημένη έκθεση "Τα Ορυκτά και ο Άνθρωπος" και "Τα Ορυκτά και η Τέχνη" , που διοργανώνεται από το Αριστοτέλειο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του ΑΠΘ, σε συνεργασία με το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και τον Σύνδεσμο Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων (ΣΜΕ), μεταφέρεται από την Αθήνα στην πόλη της Θεσσαλονίκης, με την υποστήριξη της Ελληνικός Χρυσός. Από το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, όπου δημιουργήθηκε και φιλοξενήθηκε από τον Μάιο του 2017 προσελκύοντας το ενδιαφέρον περισσότερων από 30.000 επισκεπτών, οικογενειών και σχολείων της Αττικής, η έκθεση για τον άγνωστο κόσμο των ορυκτών και το ρόλο τους στη ζωής μας, έρχεται στη Θεσσαλονίκη.