Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα λειψυδρία

HEATFLATION: Η ΛΕΙΨΥΔΡΙΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΠΟΤΑΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΜΕΣ

Εικόνα
Σε μια εποχή υψηλού πληθωρισμού, παγκόσμιας διαταραχής στην εφοδιαστική αλυσίδα και της κρίσης με το αέριο που καραδοκεί, ήρθε και η ξηρασία να μπει στην εξίσωση του απόλυτου εφιάλτη που αντιμετωπίζει φέτος η Ευρώπη, με τη μορφή του heatflation, δηλαδή του πληθωρισμού που γεννούν οι υψηλές θερμοκρασίες και οι συνέπειες τους. Μία από τις πιο εντυπωσιακές, για αρνητικούς λόγους, εκφάνσεις της λειψυδρίας και του αντίκτυπου της παρατηρείται αυτό το διάστημα στη Γερμανία. Τα επίπεδα της στάθμης του Ρήνου , του μεγάλου ποταμού της Ευρώπης που συνδέει τα μεγάλα λιμάνια του Ρότερνταμ και της Αμβέρσας με την βιομηχανική καρδιάς της Γερμανίας και την περίκλειστη Ελβετία, είναι τόσο χαμηλά που αναγκάζουν τα πλοία που μεταφέρουν κάρβουνο, χημικές ουσίες και άλλα απαραίτητα για τις βιομηχανίες να φορτώνουν με ελάχιστο βάρος. Και αυτό, αν συνεχιστεί η ξηρασία μπορεί τελικά να φαντάζει και το καλύτερο σενάριο. Ρήνος: Η αγωνία του εκατοστού στάθμης Η μείωση των βροχοπτώσεων σημαίνει ότι το βάθο...

ΑΓΓΛΙΑ: ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Εικόνα
Άλλαξε χρώμα το άλλοτε καταπράσινο Χάιντ Πάρκ στο Λονδίνο Εδώ και εβδομάδες στα πρωτοσέλιδα των βρετανικών εφημερίδων υπάρχουν εικόνες από τα πάρκα όλης της χώρας, τα όποια έχουν πλέον κίτρινη μορφή. Το άλλοτε καταπράσινο γρασίδι έχει «καεί» από τον ήλιο και την ζέστη. Είναι ίσως από τα πιο ζεστά και ηλιόλουστα καλοκαίρια που έχουν βιώσει ποτέ οι Βρετανοί, όμως έρχεται με το τίμημα της ξηρασίας. Ως αποτέλεσμα, έχει χτυπήσει «κόκκινος συναγερμός» στις εταιρείες νερού για την λειψυδρία που καταγράφεται σε όλη τη χώρα. Το πρώτο βήμα δραστικών μέτρων το έκανε η εταιρεία ύδρευσης Southern Water , η οποία εξυπηρετεί τις περιοχές της νότιας Αγγλίας, επιβάλλοντας πλήρη απαγόρευση στη χρήση λάστιχου ποτίσματος. 

ΟΡΑΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ: "ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟΧΩΡΙ"

Εικόνα
Η λειψυδρία χτύπησε την πόρτα των κατοίκων και του Παλαιοχωρίου, μετά αυτών του Νεοχωρίου και της Στρατονίκης.  Η μείζονα αντιπολίτευση του δήμου Αριστοτέλη σε ανακοίνωση της καταγγέλλει εκ νέου τη δημοτική αρχή για διαχειριστική ανεπάρκεια, καθώς ούτε τις πάγιες συντηρήσεις του δικτύου υδροδότησης δεν είναι σε θέση να κάνει, όπως αναφέρει. Αποτέλεσμα; Είναι το 3ο χωριό του Δήμου που μέσα στο κατακαλόκαιρο οι κάτοικοι του λένε το νερό νεράκι... Ακολουθεί η ανακοίνωση.

ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ: "ΤΟ ΝΕΟΧΩΡΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΔΙΨΑΕΙ"

Εικόνα
Η μείζονα αντιπολίτευση του δήμου Αριστοτέλη σε ανακοίνωση της καταγγέλλει για απόλυτη αδιαφορία, αλλά και ανικανότητα τη δημοτική αρχή αναφορικά με τη σωρεία παραλείψεων της που έχουν φέρει στο δυσμενές σημείο οι κάτοικοι του Νεοχωρίου να πουν το νερό νεράκι μέσα στο κατακαλόκαιρο. Επίσης μέσα στην ανακοίνωση η μείζονα αντιπολίτευση εξηγεί τα βήματα που θα έπρεπε να κάνει η δημοτική αρχή, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί οριστικά και αμετάκλητα το ζήτημα της λειψυδρίας που ταλανίζει τα τελευταία χρόνια το χωριό. Αξίζει να σημειωθεί ότι την περασμένη Τετάρτη οι κάτοικοι του Νεοχωρίου είχαν ανοικτή συνέλευση για το ζήτημα, όμως κανένας εκπρόσωπος του δήμου δεν πάτησε το πόδι στο χωριό, δηλωτικό όπως αναφέρει η ανακοίνωση της συνολικής απουσίας του δήμου τα τελευταία 3 χρόνια από το Νεοχώρι.

"ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ" ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΨΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΤΑΝΟΥ - ΨΑΧΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

Εικόνα
Τεράστιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στο Στανό της Χαλκιδικής, που είναι το 2ο πανελλαδικά χωριό με τον μεγαλύτερο αριθμό πολύτεκνων οικογενειών. Το συγκεκριμένο χωριό 1.000 περίπου κατοίκων, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα υδροδότησης σε μια εποχή υψηλών θερμοκρασιών. Η κεντρική γεώτρηση του χωριού αποδίδει νερό με το σταγονόμετρο, με αποτέλεσμα κάποιοι κάτοικοι να είναι αναγκασμένοι να σχηματίζουν ουρές σε μια βρύση έξω από το χωριό, που τροφοδοτείται με νερό από βουνίσια πηγή, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των νοικοκυριών τους.