Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα ενεργειακές κοινότητες

ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΚΑΙ Η ΣΤΕΝΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ

Εικόνα
Της Αλεξίας Καλαϊτζή   «Αισθάνομαι αδικία για την περιοχή και τον εαυτό μου» . Με αυτά τα λόγια περιέγραψε, μιλώντας στην «Κ», τα συναισθήματά του ο Αλέξανδρος Γκαμαγκάρης, πρόεδρος της Ενεργειακής Κοινότητας Πολιτών Εράτυρας, όταν έλαβε την απάντηση από τον ΔΕΔΔΗΕ πως δεν υπάρχει «χώρος» στο δίκτυο για να συνδεθεί η κοινότητα που είχε δημιουργήσει με άλλους 69 συμπολίτες του στην κωμόπολη της Δυτικής Μακεδονίας Με δυσκολία μπορεί να πιστέψει πως, παρότι έδωσε περίπου 20 χρόνια της ζωής του εργαζόμενος στα εργοστάσια του λιγνίτη, που για δεκαετίες ηλεκτροδοτούσαν την Ελλάδα και συνέβαλαν στην ανάπτυξή της, τώρα που του δίνεται αυτή η δυνατότητα, δεν μπορεί να παραγάγει το δικό του ρεύμα. «Χρειάζεται σεβασμός γι’ αυτά που προσέφερε αυτή η περιοχή για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών σε όλη την Ελλάδα» , σημείωσε, λέγοντας πως επί χρόνια τόσο ο ίδιος όσο και άλλοι εργάζονταν και ζούσαν μέσα στη σκόνη και στην τέφρα του κάρβουνου. «Με -15 βαθμούς Κελσίου, τρέχαμε το βράδυ στο ε...