ΒΑΛΙΑΝΟΣ: ΚΟΙΝΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙ ΝΕΑΣ "ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΠΟΙΗΣΗΣ" - ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ "ΒΕΤΟ" ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ ΧΡΥΣΟΥ
Άρθρο του Στέλιου Βαλιάνου - Δημάρχου Αριστοτέλη Είναι μια πρώτη κατάκτηση: Αναφέρομαι στην αποδοχή από πλευράς υπουργού Περιβάλλοντος, του αιτήματος του δήμου Αριστοτέλη να υποδεικνύει το ένα από τα τρία μέλη που θα εκπροσωπούν την Πολιτεία στην Επιτροπή Αξιολόγησης κάθε νέας πρότασης μεθόδου Μεταλλουργίας Χρυσού που θα παρουσιάσει στο μέλλον ο «Ελληνικός Χρυσός». Αποτελεί την πρώτη νίκη σε μια πορεία διεκδικήσεων που υπαγορεύει η νέα σύμβαση μεταξύ Πολιτείας και επενδύτριας εταιρείας, για τα Μεταλλεία Χαλκιδικής. Την επόμενη κιόλας μέρα, από τη συζήτηση αξιολόγησης της νέας σύμβασης και του νέου επενδυτικού σχεδίου στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και της παρουσίας Δήμου και φορέων της περιοχής στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, εξασφαλίσαμε αυτή την υπουργική δέσμευση που μένει εγκαίρως να εκφραστεί και τυπικά με σχετική υπουργική απόφαση δημοσιευμένη στο ΦΕΚ: ο Δήμος Αριστοτέλη αποκτά λόγο και -κατ` ουσία- δικαίωμα “βέτο” στην υπόθεση της Μεταλλουργίας Χρυσού, ανάλογα με την πρόταση...