Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Εργαζόμενοι Μεταλλεία

ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΟΡΑΦΑ: ΕΡΧΕΤΑΙ ΙΕΡΙΣΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ANTIGOLD - ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΤΗΝ ΤΥΦΛΗ ΒΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΣΕ #SKOURIES?

Εικόνα
Ο λόγος που αναρωτιόμαστε, αν θα καταδικάσει η Ελληνίδα ευρωβουλευτής με αφορμή την επίσκεψη της στην Ιερισσό , την τυφλή όσο και ρατσιστική βία που άσκησαν μέλη της antigold συλλογικότητας εναντίον εργαζομένων στα μεταλλεία και μελών των οικογενειών τους, δεν είναι ρητορικός. Είναι πέρα για πέρα ουσιαστικός και συνάμα καθοριστικός, αν βέβαια η κ. Σακοράφα δεν ξεχωρίζει την βία σε "καλή" και "κακή" και μείνει σταθερή στα όσα είπε πρόσφατα στο ευρωκοινοβούλιο για την βία και τους θανάτους που σημειώθηκαν στην Νικαράγουα κατά την διάρκεια αντικυβερνητικών διαδηλώσεων.

ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΙΣΣΟΥ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΤΩΝ ΚΟΡΩΝ, ΤΩΝ ΜΑΝΑΔΩΝ, ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ?

Εικόνα
Αυτοί οι εργαζόμενοι δεν έχουν ανθρώπους πίσω τους που ανησυχούν καθημερινά για τη ζωή τους, ύστερα απ΄ όσα έχουν συμβεί; Το ερώτημα αυτό θέτει εμμέσως πλην σαφώς η κ. Τόνια Στεργίου κάτοικος Στρατωνίου και σύζυγος εργαζόμενου στα μεταλλεία, σε σχόλιο της στη σελίδα που υπάρχει στο facebook, με τίτλο: "ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ Β. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ" . Το σχόλιο της αποτελεί μια μικρή απάντηση στην δικαιολογημένη μεν αλλά ετεροβαρή δε για πολλούς ανησυχία, που ένιωσαν χθες αρκετές από τις γυναίκες της Ιερισσού, επειδή δύο άτομα του χωριού που πήγαν για κατάθεση στις 5 το απόγευμα, δεν είχε γνωστό μέχρι αργά το βράδυ, αν τους έχουν αποδοθεί ή όχι κατηγορίες. Τελικά όπως όλοι γνωρίζουμε ότι τα 2 άτομα αφέθηκαν ελεύθερα.