Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα μεταλλωρυχοι Χαλκιδικής

ΠΑΝΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ ΓΙΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ

Εικόνα
Όλοι οι εργαζόμενοι στα μεταλλεία Κασσάνδρας, οι πραγματικοί κάτοικοι της Χαλκιδικής, ανακοίνωσαν την μαζική συμμετοχή τους στην Γενική Απεργία που προκήρυξε η ΓΣΕΕ και το Εργατικό Κέντρο της Χαλκιδικής. Οι μεταλλωρύχοι θα  κατεβούν στη Θεσσαλονίκη για να λάβουν μέρος στην πορεία που θα γίνει εκεί μαζί με άλλες εργατικές ενώσεις και σωματεία εργαζομένων.                                                     Όπως αναφέρεται και στην σχετική αφίσα τους:

#SKOURIES: ΣΑΝ ΤΑ "ANTIGOLD" ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ...

Εικόνα
*Ακολουθεί σχόλιο του blog Να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα σχετικά με τη νέα “antigold” καραμέλα που λέγεται «πορίσματα» και θα ακούμε καθημερινά το επόμενο διάστημα, τουλάχιστον μέχρι να τελεσιδικήσει στο ΣτΕ η υπόθεση της αναστολής εργασιών των μεταλλείων. Εκτός, λοιπόν, από κάτι αστεία θέματα τύπου δεν συσσωρεύονται σωστά οι φιλτρόσακκοι και δεν πλένονταν καλά τα λάστιχα των αυτοκινήτων, θέματα τα οποία απαντήθηκαν και κατερρίφθησαν πλήρως στις απαντητικές επιστολές της εταιρείας, τα πορίσματα ασχολούνται με την ποιότητα νερών και με τις αποθέσεις συμπυκνωμάτων. Αντιπαρέρχομαι το γεγονός πως ακόμα και αν ισχύουν οι διαπιστωθείσες παραβάσεις (που δεν ισχύουν), το μόνο που μπορούν να επισύρουν σε πρώτη φάση είναι κάποιο πρόστιμο και σε καμία περίπτωση αναστολή λειτουργιών.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΦΕΙΡΟΥΔΑΣ: "ΕΜΕΙΣ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ"

Εικόνα
Σε νέες συζητήσεις παραπέμπεται η υπόθεση της Ελληνικός Χρυσός, καθώς από τη σημερινή συνάντηση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Πάνου Σκουρλέτη με τη διοίκηση της εταιρείας, παρουσία εκπροσώπων των εργαζομένων, δεν προέκυψε σύγκλιση απόψεων. Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται στην Αθήνα ο πρόεδρος της Eldorado Gold, ο οποίος - όπως γνωστοποιήθηκε σήμερα - θα έχει συνάντηση με τον κ. Σκουρλέτη, ενώ στις αναμενόμενες εξελίξεις στην υπόθεση περιλαμβάνονται:  Η έκδοση πορισμάτων εντός της εβδομάδας, από περιβαλοντικές επιθεωρήσεις που έγιναν στην περιοχή, αναφορικά με το ενδεχόμενο παράβασης της Μελέτης Περιβαλοντικών Επιπτώσεων. Η συζήτηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας, στις 2 Οκτωβρίου, της προσφυγής της εταιρείας κατά της απόφασης του υπουργού για την αναστολή λειτουργίας μέρους της εκμετάλλευσης.

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΞΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΑ (Νο. 2)

Εικόνα
Λίγη ώρα πριν ξεκινήσει το αποψινό κρίσιμο ντιμπέιτ του Αλέξη Τσίπρα και του Βαγγέλη Μεϊμαράκη επεισόδια σημειώθηκαν έξω από το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ μεταξύ δυνάμεων των ΜΑΤ και μεταλλωρύχων που συγκεντρώθηκαν στην περιοχή προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την απόφαση αναστολής των τεχνικών μελετών για τη λειτουργία των μεταλλείων της «Ελληνικός Χρυσός». Οι δεκάδες μεταλλωρύχοι, που τις τελευταίες ημέρες έχουν κατασκηνώσει έξω από το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης στη λεωφόρο Μεσογείων, ήθελαν να εισέλθουν στον προαύλιο χώρο του Ραδιομεγάρου, προκειμένου να «υποδεχθούν» τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Χτυπώντας τα κράνη τους στην άσφαλτο, φώναξαν συνθήματα κατά του ΣΥΡΙΖΑ, όπως «έπεσε η μάσκα της Αριστεράς κι έγινε ο χειρότερος εχθρός της εργατιάς» , ενώ αμέσως μόλις είδαν τον κ. Τσίπρα να εισέρχεται στο κτίριο λίγα λεπτά μετά της 20.30 του είπαν: «Τσίπρα αλήτη μας έκλεισες το σπίτι» .

ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΤ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΣΤΟΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΥΠΑΠΕΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ

Εικόνα
Παρέμβαση στον υπηρεσιακό υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης κ. Ι.Γκόλια για το τεράστιο πρόβλημα των εργαζομένων στις Σκουριές, έκανε ο Σταύρος Θεοδωράκης.  Ο επικεφαλής του Ποταμιού συνομίλησε σήμερα το πρωί με τον κ. Γκόλια και του ζήτησε να γίνονται σεβαστές από την διοίκηση οι αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται σε σχετική ανακοίνωση, ο Στ. Θεοδωράκης τόνισε ότι η τήρηση της νομιμότητας πρέπει να είναι αυτονόητη σε μια ευρωπαϊκή χώρα. Το δικαίωμα στην εργασία πρέπει να συνδυάζεται με την προστασία του Περιβάλλοντος κι αυτό το κρίνουν τα όργανα της πολιτείας. 'Οχι οι κομματικές επιτροπές που το μόνο που ξέρουν είναι να υπερασπίζονται τις κάθε είδους συντεχνίες αδιαφορώντας για τους ανθρώπους που παράγουν.

ΣΤΗΝ ΑΡΝΑΙΑ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ

Εικόνα
Τη συνέχιση των κινητοποιήσεων τους αποφάσισαν οι εργαζόμενοι των μεταλλείων Κασσάνδρας, διαμαρτυρόμενοι για τη διακοπή των εργασιών σε Σκουριές και Ολυμπιάδα. Οι μεταλλωρύχοι θα αποκλείσουν συμβολικά το παλιό δημαρχείο Αρναίας στις 8 το πρωί της Τετάρτης, ενώ την Πέμπτη στις 9 το πρωί έχουν αποφασίσει να μεταβούν στις διασταυρώσεις Στρατωνίου - Ιερισσού και Γομάτιου – Πλανών. Παράλληλα, την Παρασκευή στις 8 το πρωί αναμένεται να πραγματοποιήσουν συμβολικό αποκλεισμό του παλιού δημαρχείου της Μεγάλης Παναγίας.

"ΖΗΤΩ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΩΝ"

Εικόνα
Στις 5/4 οι ερ­γα­ζό­με­νοι στα με­ταλ­λεί­α Χαλ­κι­δι­κής που εί­χαν προ­γραμμα­τί­σει την ί­δια μέ­ρα πο­ρεί­α υ­πέρ των με­ταλ­λεί­ων α­πό το Χον­δρό Δέν­δρο στη Μ. Πα­να­γιά, δέ­χθη­καν ε­πί­θε­ση α­πό ο­μά­δα 50 πε­ρί­που α­τό­μων με κου­κού­λες και στο­λές πα­ραλ­λα­γής που πέ­τα­ξαν πέ­τρες με σφεντό­νες, μπου­λό­νια και φωτο­βο­λί­δες, σε ερ­γα­ζό­με­νους μπρο­στά στο ερ­γο­τά­ξιο. Η ε­πι­χεί­ρη­ση τρο­μο­κράτη­σης δεν πέ­ρα­σε και η δια­δή­λω­ση έ­γι­νε. Οι τρα­μπού­κοι ε­πι­τέ­θη­καν και στους δια­δη­λω­τές στο τέ­λος της κι­νη­το­ποί­η­σης, και εί­χαν την κά­λυ­ψη της α­ντι-δια­δή­λω­σης που ορ­γά­νω­σαν την ί­δια μέ­ρα οι “ε­πι­τρο­πές α­γώ­να κα­τά του χρυσού” με ε­πι­κε­φα­λής τη βου­λευ­τή του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ Κ. Ιγ­γλέ­ζη.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΥΠΑΠΕΝ: "ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ"

Εικόνα
ΚΟΙΝΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΑΠΕΝ    Επαγγελματικό  Σωματείο  Εργαζομένων  στις  Υπόγειες  Στοές    Σωματείο  Εργατοτεχνιτών  και  Υπαλλήλων   “Αγία  Βαρβάρα “    Σωματείο  Επιστημόνων στα Μεταλλεία  Κασσάνδρας ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Συγχαρητήρια  κύριοι!              Με  το  δελτίο  τύπου στις  7/4/2014  αποκαλέσατε  1980  εργαζομένους  που  διαμαρτύρονται  για  το  μέλλον  τους  εκβιαστές, όργανα  του  κεφαλαίου  και  προδότες  που  επιθυμούν  να  κάνουν  την  χώρα  μας  μπανανία.

ΠΑΡ' ΟΛΙΓΟ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ Ο ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΝΟ...!

Εικόνα
Ένταση επικράτησε πριν από μια ώρα στο Νεοχώρι, όταν η αστυνομία επιχείρησε να προσαγάγει τον πρόεδρο της κοινότητας Νεοχωρίου Νίκο Αννικούλα, για την ανάρτηση πανό με φιλομεταλλευτικό περιεχόμενο στους δρόμους του χωριού...!!! Αυτή η όχι και τόσο συνηθισμένη προσαγωγή οφείλεται όπως είπαν οι αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο σε καταγγελία που έγινε χωρίς να αποκαλύψουν τον καταγγέλλοντα.

ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ ΒΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣ Π. ΛΑΦΑΖΑΝΗ: "ΣΤΙΣ 16 ΑΠΡΙΛΗ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΣΟΥ"

Εικόνα
Μεγάλη Παναγία, 02 Απριλίου  2015, Προς: Τον Υπουργό ΠΑΠΕΝ, κο Παναγιώτη Λαφαζάνη Κοινοποίηση: Στον αναπληρωτή Υπουργό ΠΑΠΕΝ, Γιάννη Τσιρώνη Αξιότιμε Υπουργέ, Με την παρούσα επιστολή σας ανακοινώνουμε επίσημα ότι στις 16 Απριλίου όλοι οι εργαζόμενοι στα Μεταλλεία Κασσάνδρας, οι κάτοικοι της ΒΑ Χαλκιδικής θα είμαστε στην Αθήνα , και θα διαδηλώνουμε για το μέλλον μας.

"ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ" (ΒΙΝΤΕΟ)

Εικόνα
Αυτό είναι το κυρίαρχο σύνθημα των συγκεντρωμένων εργαζομένων που δονεί την ατμόσφαιρα μέσα και  έξω από το ΥΠΑΠΕΝ. Μάλιστα το σύνθημα αυτό βρίσκεται τυπωμένο και σε πανό που οι εργαζόμενοι κρέμασαν σ' ένα από τα παράθυρα του ορόφου που βρίσκεται το γραφείο του υπουργού, όπως βλέπετε και στην φωτογραφία.

ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ (Φωτογραφίες)

Εικόνα
Φώτο από τη συγκέντρωση στην αερογέφυρα Στρατωνίου Στο πόδι βρίσκεται από νωρίς το πρωί η τοπική κοινωνία της ΒΑ Χαλκιδικής και έχει βγεί στους δρόμους για να στείλει τα μηνύματα της προς όλους αυτούς που αποφασίζουν για εκείνη χωρίς να την λαμβάνουν πραγματικά υπόψη τους. 1.000 άτομα βρίσκονται αυτή τη στιγμή συγκεντρωμένα στην αερογέφυρα του Στρατωνίου και άλλα 1.000 περίπου στον κόμβο του Γοματίου για να διεκδικήσουν το αυτονόητο δικαίωμα τους στην εργασία και την παραμονή τους στον τόπο που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν.

ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: "ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ"

Εικόνα
Μεγάλη Παναγία, 03 Μαρτίου 2015, Ανακοίνωση : «Στις 04 Μαρτίου απεργούμε και βγαίνουμε στον δρόμο. Παλεύουμε ενωμένοι μέχρι τέλους, για το μέλλον μας» Την Τετάρτη 04 Μαρτίου οι εργαζόμενοι στα Μεταλλεία Κασσάνδρας, οι κάτοικοι της ΒΑ Χαλκιδικής βγαίνουμε στον δρόμο . Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις τελευταίες εξελίξεις που θέτουν πιο πολύ από ποτέ σε κίνδυνο το μέλλον μας, παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας.

ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΙ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: "ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Ο Π. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ -ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ"

Εικόνα
Έχουμε νέες εξελίξεις στο ζήτημα της μεταλλευτικής επένδυσης στη ΒΑ Χαλκιδική. Σύμφωνα με απόφαση του ΥΠΑΠΕΝ ανακαλείται η άδεια δόμησης του εργοστασίου εμπλουτισμού στις Σκουριές.  Στο άκουσμα αυτής της απόφασης τα σωματεία εργαζομένων μεταλλείων Κασσάνδρας εξέδωσαν μόλις πριν από λίγο μια ανακοίνωση, στην οποία καταγγέλλουν τον υπουργό Παναγιώτη Λαφαζάνη για αναξιοπιστία, καθώς στις συναντήσεις που είχε μαζί τους είχε υποσχεθεί ότι θα επισκεφτεί την περιοχή πριν λάβει οποιαδήποτε απόφαση.