Αναρτήσεις

Εμφάνιση αναρτήσεων με την ετικέτα Δημαρχείο Μεγάλης Παναγιάς

ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ Μ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΩΡΥΧΟΥΣ

Εικόνα
Σε συμβολική κατάληψη του πρώην δημαρχείου της Μεγάλης Παναγίας προχώρησαν οι μεταλλωρύχοι, διεκδικώντας να ξεκινήσουν και πάλι τα έργα που σταμάτησανμετά την απόφαση της κυβέρνησης. Οι εκπρόσωποι των μεταλλωρύχων συναντήθηκαν  στο κτίριο με τον αντιδήμαρχο του δήμου Αριστοτέλη, Ιωάννη Μητροφάνη. Την ίδια ώρα, υπογείτες συνάδελφοί τους εξακολουθούν να παραμένουν, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το σταμάτημα των έργων, μέσα στις στοές στην Ολυμπιάδα.